! Maar leuk
. Ging het goed?Ik ben er net weer van het les geven. Ging echt super leuk. Vanmiddag nog ff met Remember gesprongen in Barchem. Ging ook erg goed
. Ga zo ff lkkr onder de zonnebank. Ff een half uurtje niksen . Heerlijk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Maar leuk
. Ging het goed?
. Ga zo ff lkkr onder de zonnebank. Ff een half uurtje niksen . Heerlijk!

. Maar wel leuk
...Zit nu mooi in het verband.
. Dus we beginnen lekker relaxed de les, maar Wolin heeft moeite met het stukje overgave, haar reacties zijn op het moment heel heftig.. maar de duur is korter.. Dus zo ook vandaag. Staat ze recht overeind, hopt naar achter en springt weer naar achter, weer iets nieuws geloof ik
..
...DAT DEED ZO VERREKTE VEEL PIJN!! Kon hem niet meer buigen helemaal niks, erop drukken deed heel veel zeer. Dus kon weer van Wo af
, kon helemaal geen teugel vast pakken.
. Is niet gebroken, goddank!!, maar wel zwaar gekneusd, waarschijnlijk hebben mijn zenuwen ook een knauw gekregen, ik ga dus nog lang last krijgen van mijn duim
.
. "Oh jij hebt vorige week ook een foto laten maken van je gezicht, klolpt dat?" Ehh jaja
... "...Ook door je paard?" eehh.. ja..
..

)
jammer dat het niks was qua werk.

Gelukkig ben je weer beter.
.
Zit hier lekker aan de patat pinda met een halve liter milkshake..
*
Ik probeer er al iets aan te doen, maar ik heb geen inspiratie

Nouja, meeste kregen we van sponsor (dus kantoorgeld) M'n vader wou reclame op dekjes (wedstrijd) maar we namen er gewoon nog wat bij

Iemand een kwijldoekje voor me?
dan zondag weer stage lopen maandag vrij en klussen thuis en dinsdag terug kom dag op school... 
(sorry, bruinverslaafd
)