Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melisje_92 schreef:Evelijn, fijn dat je oefencross goed ging! Waar had je de weigering?
Melisje_92 schreef:Ik twijfel of ik dit seizoen voor de bevestiging nog een keer L wil starten, ik wilde eigenlijk Bathmen maar ik ben bang dat ik geen vrij kan krijgen. Nu zie ik dat ik Barchem wel vrij ben, maar in oudere berichten las ik dat deze cross best lastig is en het is ook nog eens kampioenschap.
Wat raden jullie aan?
![]()
[ [url=m/mvMQ6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Evelijn, fijn dat je oefencross goed ging! Waar had je de weigering?
_lautje_ schreef:Wie gaat er morgen naar barchem en vandaag al verkennen?
Ik moet morgen om 09:40 dressuur rijden en is 200km. Dus om 06:30 wegrijden van stal. Maar ik twijfel ernstig of het verantwoord wordt om te rijden qua bodem.
_lautje_ schreef:Ik hoor het net. Ik ben opgelucht. Kan het morgen drogen en hopelijk zondag Goed. Hopelijk dan niet zo vroeg dressuur dat ik alsnog stal en hotel moet regelen.
Wasvorige week in Merksplas België. Dat was eigenlijk al te dol. Stond met losspringen geen grasspriet meer. Alles was zwarte modder. En in cross stukken in draf gedaan.
Scum schreef:@ Gomir, hier is het echt zeiknat. Volgens buienradar vanaf 18 uur moet dat ophouden, en wat ik zo zie in Barchem hetzelfde. Kun je niet omzetten naar de NK rubriek?