Als de kleine stip dood is, wil ik zooooo graag een bruine labrador . Golden retriever is me te langharig... Niet goed hier met al dat zand en water (de vijver zijn ze gek op):
Haha, Golden Retrievers zijn inderdaad zwemmers Die van ons duikt echt overal in! Wel vervelend die lange haren af en toe. Hij heeft het nu ook al stikheet
Leuk al die hondenverhalen Wij hebben zelf 3 Norwich terriërs en 1 Vizsla (en tijdelijk een Appenzeller van m'n opa en oma erbij)
Heidewachtels zijn leuk rowo: als je gaat kijken voor een bruine labrador wel goed opletten of ie niet zo vreselijk doorgefokt is. Heel zonde, maar er is een tijdje gigantisch doorgefokt met bruine labradors, waardoor een deel van die bruine labradors nu echt gestoord is.. (labradors zijn natuurlijk altijd wel errug enthousiast, maar echt gestoord is echt niet grappig komen helaas wel eens van die gestoorde doorgefokte bruine labradors op m'n werk..)
Ja dat hoorde ik idd ja. We nemen toch sowieso niet de eerste de beste hond. Maar voorlopig hebben we er nog 2, eerst moet die stomme stip dood (en ja hij is stom; vraag J_N maar ) jammer alleen dat kleine hondjes zo oud kunnen worden.
Volgens mij mag je op terrasjes nog wel roken, bij ons restaurant mag het buiten ieder geval wel. Ik heb er ook een hekel aan als er buiten iemand naast me gaat zitten roken, maja ze moeten toch ergens kunnen roken, heb ik liever buiten dan waait het nog een beetje weg.
Ik heb zelf een bonte Duitse Staande Langhaar. Die lijken wel wat op de Heidelwachtel. We hebben er nu 3 thuis (1 bruin en 2 bont) en een zwarte Labrador. Die DSL zijn ontsettend leuke honden. Heel vriendelijk en gezellig.
Mijn ouders hebben een Engelse Cocker... Dat is een ontzettende princes op de erwt hah!
Rowo: labradors zijn inderdaad ook errug schattig! Helaas hebben ze inderdaad vrij veel rasafwijkingen, waaronder de Elleboog en de heupdysplasie. Maar er zijn er nog wel tig meer .