[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pietpiraat

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 12:18

gomir leuke foto's!!

scum, fijn dat de hoefsmid is geweest.. hopen dat je Leidschendam nog wel kunt starten!!

chantal, ziet er goed uit op de foto's, leuk paardje

hier is het momenteel een gekkenhuis.. mn ouders gaan dit weekend weer op wedstrijd en vertrekken om 15.00 vanmiddag. overal vindt ik briefjes met dingen die ze nog moeten inpakken en niet moeten vergeten

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 12:43

Het is echt een 'gave bok', Chantal!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:06

Stoer beest Chantal!! Ziet er niet bepaald uit als een 2 jarige! Ben benieuwd hoe ze het straks onder het zadel gaat doen!

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:12

Gaan er hier nog mensen meedoen met de Tripalon? Ik heb me met de Fries van een vriendin ingeschreven. Hij vindt springen geweldig en ik crossen dus dit is een leuk alternatief. Ik durf met hem nog geen echte cross aan omdat hij nog wel eens lomp is op de hindernissen (lees, proberen er doorheen te gaan). Zodra het echter wat hoger staat gaat hij erg leuk springen. (ik heb al met hem 1.10 gesprongen! en dat voor een Fries).

Maar wat ik eigenlijk wilde weten: zijn de cross dressuurproeven anders dan de gewone?(ik heb alleen nog maar oefencrossen gereden, deze zijn zonder dressuur)
Ik start met dit paard B-groen (ik heb geen startkaart met hem) en moet dan de B-crossdressuurproef rijden. Staan deze proeven gewoon in het proevenboekje? (ik zit nu op mijn werk dus kan dat niet nakijken, boekje ligt thuis).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 14:28

Wisecrack is een gaaf beest Chantal. Hij toont al heel volwassen zo op die foto's.

Anne, je moet volgens mij gewoon een B dressuurproef als je B groen rijdt. Dat is dus proef 7 of 8 voor de B dressuur.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:08

Leuk paard Chantal! Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden!

Scum, dat is aardig goed nieuws, een hoefzweer. Wat ik van de week al zei, die van mij heeft ook wel eens een kneuzing gehad, maar dat was samen met een hoefzweer. Bij Ienie kennelijk dezelfde combinatie.
Maar goeie kans dat ze weer heel snel op de been is hoor!

Wel goed voor je zelfvertrouwen GvdT!
Ben zelf ook een jonge blom van 32!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:35

Wat een plaatje Chantal, als je zou zeggen dat ze 4 was zou ik je ook geloofd hebben

Maar ik was net even wat combinatienummers aan het bekijken (vind het leuk om te zien hoe de rest van de club ervoor staat enzo)
Maar nu is opeens mijn SGW stand verdwenen, terwijl hij er een paar maanden geleden toch nog echt WEL stond.. Ik wil mijn B+2 terug!!
Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad? En wat deden jullie toen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:52

Canter schreef:

Ben zelf ook een jonge blom van 32!

En hier nog een van 32

Vief, ik zou gewoon even wachten. Dat gebeurt wel eens vaker en dan is het na een poosje weer terug.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:58

Gisteravond nog even in het bos wezen rijden, heel veel vliegenspray opgespoten en uiteindelijk viel het in draf nog mee met de dazen.. Daarna nog zo'n 20 minuutjes in de bak gereden en het ging echt goed
Heb een nieuw record met Sammie, hij kan nu één HELE korte zijde in contragalop, Sam is echt een meester in changeren. Het is dus erg lastig om hem erin te houden, volgede zaterdag gaan we voor het eerst M1 starten dus ook de keertwendingen moeten we nog even flink gaan oefenen. SB gaat gelukkig al wel goed. Denk dat ik emmy maar even ga vragen om me te helpen die weet vast nog wel hoe het moet (Z2 bij pony's) misschien dat Emmy het Sam wel weer leren Ga ik wel goed kijken hoe ze het doet De keertwendingen zitten trouwens nog niet in m'n proefje van zaterdag..
En de contra is M-X-A, dus dat is ook nog wel te doen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:59

Scum schreef:
Vief, ik zou gewoon even wachten. Dat gebeurt wel eens vaker en dan is het na een poosje weer terug.

Oke doe ik dat
Nu ff een happie eten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 20:29

ik heb mooie tijden in Leidschendam zag ik net Ik ben dus weer terug, heb een hoop bij te lezen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 20:53

Welkom trug.. whaha
Fijn dat je fijne tijden hebt..

Ik heb vandaag de friese kampioenschappe gehad..
Ik Had in de Z1 dress... !68 en 172 (ging lkkr.. paar foutjes) en me overrijden 170 en 175.. (liep ie nog wat lekkerder.. maar wel weer wa foutjes.. de achterwaarts en de gallop wissels rommelig--> beide proeven.. daar heeft ie moeite mee)

T was niet genoeg maar ik heb lekker gereden..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 22:20

herkenbaar Vief! Ik haal ook al 1 korte zijde in contra met Pico Als ik in de contra aanspring blijft ze er wel redelijk in, maar als ik van hand ga veranderen springt ze ogenblikkelijk om....ach ja, wel handig voor het springen
Truukjes afleren is moeilijker dan aanleren...

Welkom terug Lielle, lekker weertje hier he? Hoe was je vakantie?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 23:13

viefdepief schreef:
Gisteravond nog even in het bos wezen rijden, heel veel vliegenspray opgespoten en uiteindelijk viel het in draf nog mee met de dazen.. Daarna nog zo'n 20 minuutjes in de bak gereden en het ging echt goed
Heb een nieuw record met Sammie, hij kan nu één HELE korte zijde in contragalop, Sam is echt een meester in changeren. Het is dus erg lastig om hem erin te houden, volgede zaterdag gaan we voor het eerst M1 starten dus ook de keertwendingen moeten we nog even flink gaan oefenen. SB gaat gelukkig al wel goed. Denk dat ik emmy maar even ga vragen om me te helpen die weet vast nog wel hoe het moet (Z2 bij pony's) misschien dat Emmy het Sam wel weer leren Ga ik wel goed kijken hoe ze het doet De keertwendingen zitten trouwens nog niet in m'n proefje van zaterdag..
En de contra is M-X-A, dus dat is ook nog wel te doen

Suc6 alvast vief..
Nie zo slim da je me emiel ook changere ging muts die sprint me de contra al snel over en nu doet ie het helemaal.. gelukkig op de wedstrijd niet haha tog vind k je een schat dat je emieltje doorgerede heb voor me
en zaterdaf gaat t vas goed kome..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 23:14

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 00:36

Ik heb je foto;s net bekeken..
ZIet er mooi uit daar hoor..
ook die cross

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 07:34

Welkom terug Lielle!

Marieke, ik ga zo is even je foto's bekijken!

Wij hebben gisteravond ons nieuwe hondje op gehaald, een 5 maand oude Border Collie. Echt een schatje!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 08:21

Gave foto's!

Leuk Chantal, een bordercollie! Vind het altijd erg leuke honden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 08:44

Leuk hoor chantal.. Is vast heel lief.. ZIjn grappige hondjes

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 09:14

Hallo!
Ben ook weer terug, lekker weertje om terug naar nederland te komen Heb echt een gave vakantie gehad in canada, en veeel beren gezien, en orka's en allerlei ander wild! wat een schitterend land!!

Over een week zal ik wel veel bokkers gaan meeten in Leidschndam..??

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 09:42

Een bordercollie? Ojee.......wij hebben er ook 1, die is nu een jaar of 6. Leuke honden, maar af en toe word je er helemaal gek van . Die beesten willen altijd werken. Omdat wij geen schapen hebben is hij de hele dag bezig de paarden in de wei bij elkaar te drijven. Als ze op stal staan mogen ze van hem ook niet door hun luik naar buiten kijken, dan staat ie er vlak voor te springen. Als je met de auto aankomt rent ie als een gek de wei in, wij mogen niet zien dat hij even pauze heeft van zijn werk...

en in de cross wordt hij helemaal mesjogge van de fluitjes. Wij hebben nooit met hem als schapenhond getraind, maar toch zit dat er in. Echt een heel intelligent beest...zal zo eens een foto van hem zoeken!

Miss_Jumpy: ook welkom terug!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 09:48

Hier een foto, zo staat hij dus dag in dag uit bij de paarden.....die zijn hem onderhand wel gewend en halen een keer uit als hij te irritant wordt (hij is alleen toch altijd veel sneller )

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:10

Leuk dat je weer terug bent MissJumpy. Heb je ook foto's van Canada? Dan heb ik alvast een voorproefje voor als ik er ooit heen wil. Lijkt me zo gaaf daar!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 14:43

oei scum, ik heb leuke foto's, maar nog niet online... Zodra dat wel zo is zal ik er een paar hier neer zetten!

Het is echt een aanrader hoor, Canada!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 14:48

Ohww.. leuk zo'n bordercollie, vind het echt leuke beesten...
Zijn altijd helemaal gefocust op je.. Onze hond kan ook wel luisteren, maar dan alleen als ie wil zegmaar

Hoe heet je pup??
Heb ook nog een hele lieve foto van ons hondje, zal hem er zo ook even opzetten..

Kom net uit de ruitersportzaak, had nog vier waardebonnen liggen die geldig waren tot september en m'n sokken zijn opeens allemaal kapot, dus maar ff op sokkenjacht geweest

Ohwjah.. Emmy was hier gisteren nog even en die vertelde dat alles weer goed was met Q'tje Het bobbeltje op de pees was weg en nu alleen nog een laatste scan voor de zekerheid en dan kan ze weer beginnen met rijden, ze is erg benieuwd of ze dit jaar nog kan Crossen, ze hoopt dat Q klaar is voor de provinciale, maarja dat is natuurlijk nog een beetje afwachten kijken hoe goed het gaat, maar Q lijkt er dus al weer helemaal klaar voor te zijn

Ben ook wel een beetje benieuwd naar hoe Canada is