Osteo heeft dan m'n paard behandeld en hij kreeg dan volledige weiderust en een week later mocht ik eigenlijk weer stappen met zadel, maar ik durfde niet meer omdat osteo zei dat het zadel eigenlijk niet meer helemaal ok paste... Dinsdag is dan J.oëlle van MSFC gekomen. En we hebben met pads geprobeerd nog met mijn huidige zadel, maar 't lukte niet, m'n paard was spieren kwijt en met pad tijdels zou 't ook niet lukken... Heb dan andere zadel gepast en we hebben een nieuw zadel gekocht!
Een Kent & Masters S-series High Wither Compact GP veelzijdigheidszadel. Het is een maat kleiner (17 inch ipv 17,5 inch) en zit stabiel! Ook een prolite pad gekocht, om de ontbrekende spieren (tijdelijk) te vervangen. Morgen komen ze het leveren!
En zal ik eindelijk weer kunnen rijden met Shuddy. 
Ik ben mega benieuwd hoe Shuddy zal zijn als ik weer een paar keer heb kunnen rijden! Want tijdens het testen voelde Shuddy véél lichter aan in de hand en ik voelde precies dat hij grotere paslengtes nam!
Zal ik hopelijk -eindelijk- verlost zijn met de eeuwige impuls op m'n protocol!
1 aan elke kant.
! Maar toch een leuk gevoel er aan overgehouden! Gelukkig had jij al moeten crossen antonius
.
maar ik ga ervan uit dat BK 5-jarigen terug in Brugge zal zijn, waar het ook zwaar genoeg staat, dus dan wil ik toch al paar wedstrijden gereden hebben. Behalve Genk dan ook nog Nokere, wat wel mooie test is dan voor BK lijkt mij.