wat een fantastisch weer en wat waren de paarden braaf

zaterdag zijn er foto's gemaakt dus ben erg benieuwd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_M_arieke schreef:Fijn dat de les zo goed ging merel! Heb je nog wel gezien, met het die grootste vos toch? Je was zo druk op je roze wolk na de les haha. Het was heerlijk weer om te rijden! Bij mijn ging de crossles ook super! 1x een weigering op de trakhener (of hoe schrijf je dat haha) en de rem was een beetje zoek haha. Verder weer met een fijn gevoel er af gestapt!
xxitsmexx schreef:zo ben weer thuis van een weekendje (do t/m zo) strand met de paarden.
wat een fantastisch weer en wat waren de paarden braaf
zaterdag zijn er foto's gemaakt dus ben erg benieuwd
Zucchero schreef:Terug van de kliniek: synovitus (schrijf je dat zo?) aan alle 4 de kogels! Dus voorstadium van artrose. Gelukkig op de foto's nog helemaal perfect, maar op buigproef en uitverdoven viel hij grandioos door de mand. Vrijdag wordt hij ingespoten en daarna mogen we 6 - 8 weken alleen maar stappen. Komende jaar mogen we niet springen of crossen en daarna is nog maar de vraag. Kans groot dat Zucchero omgedoopt moet worden tot dressuurprikpaard
Rugklachten dus vermoedelijk door compenseren. arme Zuccipaard! (en arme ik, want ik ga het crossen wel missen!!!)
Zucchero schreef:Terug van de kliniek: synovitus (schrijf je dat zo?) aan alle 4 de kogels! Dus voorstadium van artrose. Gelukkig op de foto's nog helemaal perfect, maar op buigproef en uitverdoven viel hij grandioos door de mand. Vrijdag wordt hij ingespoten en daarna mogen we 6 - 8 weken alleen maar stappen. Komende jaar mogen we niet springen of crossen en daarna is nog maar de vraag. Kans groot dat Zucchero omgedoopt moet worden tot dressuurprikpaard
Rugklachten dus vermoedelijk door compenseren. arme Zuccipaard! (en arme ik, want ik ga het crossen wel missen!!!)