Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLIESSSx schreef:Goedenavond iedereen
Ik kom hier even binnenvallen omdat het me opviel dat iedereen zijn kleren schitterend passen bij de outfit van het paard. Hoe doen jullie dat toch ?!
Ik ga niet crossen met mijn merrie, maar ik zou later wel graag een 'paardrij setje' hebben met bijna alles in dezelfde kleur; bestaande uit: Dekje, halster, peesbeschermers, deken (?),... en uiteraard ook mijn outfit moet erbij aansluiten. Dus een trui en een topjeEen appeltjes groen setje en een geel setje zou ik graag willen
Probleem is dat ik nooit gelijkende kleuren lijk te vinden -.-" Beetje frustrerend eigenlijk...
Alvast bedankt voor de hulp !!
tanee_blaze schreef:Heb nog geen echte cross beschermers. Ga eerst met gewone peesbeschermers rijden en heel misschien kan ik een paar crossbeschermers lenen van mijn instructrice. Deze zijn dan gewoon zwart.
Moet nog op zoek naar een donkerder oornetje. Als iemand suggesties heeft.
Eventinggek schreef:Ik kan vliegennetjes in diverse kleuren (o.a. anthraciet) bestellen met 1,2 en zelf 3 koordjes die je dus zelf kunt kiezen. En je kunt uit heeeel veel koordjes kiezen, waaronder ook diverse kleuren roze/pink
maximiliano schreef:Je moet gewoon inderdaad een set van een bepaald merk/ collectie kopen! Zodra de nieuwe collectie van anky, hv polo oid uitkomt is dat altijd alles in exact dezelfde kleuren jassen, vesren, shirts, dekens, halsters, broeken enz.
@ Tanee ik vind persoonlijk het shirt en je capcover geweldig, dekje past er totaal niet bij, veel te donker. Ik vind de kleur van je oornetje mooier! Wat Rox al zei die verkoopt divoza van Pagony!
Wat misschien nog stoerder is, is het dekje van epplejeck! Die is wit met roze rand! Past helemaal 100% erbij!
http://www.ej.nl/products/10000005/1310 ... +CRESCENDO
tanee_blaze schreef:Eventinggek schreef:Ik kan vliegennetjes in diverse kleuren (o.a. anthraciet) bestellen met 1,2 en zelf 3 koordjes die je dus zelf kunt kiezen. En je kunt uit heeeel veel koordjes kiezen, waaronder ook diverse kleuren roze/pink
Dat is misschien wel een idee. Kan dat ook met dekjes?
Volgens mij heb ik met jou nog staan praten op outdoor Helvoirt. Was als groom mee met Margo v Nijnatten.