Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mootje schreef:Dat is wel fijn! Mijn ex kreeg elk jaar een rekening van rond de 800 euro, bovenop de 260 euro die hij al p.m. betaaldeDaar word je echt niet blij van!
Dan gaat er iets niet goed daar en is er een slechte begroting gemaakt.texelse schreef:Zo´n dag in gedachten een gouden randje om heen doen, en goed in je hart bewaren FE!!
).
! En dat ponietje in de barrelrace is echt geweldig!!!
. Dit weekend heerlijk uit kunnen rusten daardoor, en ik heb aankomende week zelfstudie, dus kan ik weer lekker bijslapen
.
. weule schreef:@ margreet: ik ben wel gek op goede rode wijn, maar geen idee wat zo'n fles is, ik hou me vooral bezig met het drinken, niet zo met de dingen eromheen
zoet wit, hmmmm

van al dat gelet op sommigen..... 

Ik merk wel dat doordat er zo ontzettend veel taalfouten worden geschreven mijn eigen taalbeeld ook slechter wordt, precies wat texelse al zegt. Als je altijd stijlsprong ziet vergeet je bijna dat het gewoon fout is.
Die 1ste is cool! Haha!

Daarna Woll nog even rijden. Ik heb zelf gelukkig tijdens het rijden niet zo'n last van de kou, maar merk wel dat Woll heel stijf is. Komt verder haar stal ook niet uit, dus dat helpt natuurlijk ook niet mee.. Zondag wel concours en zoals ze nu loopt is dat gedoemd te mislukken

Voor het eerst op noren!