[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 22:25

die is schattig :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 22:27

Mootje schreef:
Dat is wel fijn! Mijn ex kreeg elk jaar een rekening van rond de 800 euro, bovenop de 260 euro die hij al p.m. betaalde :+ Daar word je echt niet blij van!

:wow: Dan gaat er iets niet goed daar en is er een slechte begroting gemaakt.
Dat de VvE dan het maandbedrag niet aanpaste....
Zou ik persoonlijk liever hebben dan elke keer een rekening van 800 euro.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 22:50

texelse schreef:
Zo´n dag in gedachten een gouden randje om heen doen, en goed in je hart bewaren FE!!

Dat doen we zeker! Ben blij dat mijn zoon er zo onwijs knap mee omgaat, ben echt bere trots op hem.

800 euro bijbetalen is trouwens niet grappig te noemen. Wij hadden bijna 800 euro terug, daar kan ik dan weer wel de lol van inzien. ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:05

Fijn zo'n dag FE!
Vief: hard gewerkt!! Leuke foto's. Wordt het niet een beetje erg wit? (vraag ik hier zittend in een geel / terra kleurig / heel licht groen huis :D ).

Lekker rustgevend zo'n avond: alle pony's hebben hele dag buiten gestaan, dus niks geen gehaast en gedoe met beestjes buiten zetten. Jammer genoeg morgen weer werken, dus dat wordt weer andere koek.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:22

Oe, die reclame met David Beckham en wel erg leuk :D

Bikkels hoor, al die concoursgangers! Ik moet volgend weekend weer maar als het nog zo koud is meld ik mooi af, moet wel een beetje leuk blijven.

Scene was heul blij dat hij even aan de longeerlijn mocht, hij heeft flink gerend en gebokt.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:52

Watapatja schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=CbglYPyLGtA

jesus wat gaat die pony snel met zn achter pootjes :')

die zag ik laatst al, zo sweet haha! Die pony vind ik ook echt cool :+

en dat kleine joggie op dat grote paard is ook heel schattig haha.
En hij trekt 1x en paard staat stil, da's nog eens een braaf paard (zo op dat filmpje dan) :P

ik ga slapen! Morgen in Utrecht zien te komen ;(

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:09

Die schimmel wil ik wel hebben :D! En dat ponietje in de barrelrace is echt geweldig!!!

Suikermeisje: hoe moet je gaan dan? Ik ben vanavond met de trein van mijn ouders naar Utrecht gegaan, geen enkel probleem!
Evelien: staat hij alweer thuis?
Renske: bikkel! Als je zelfs al met handschoenen en jas binnen moet rijden dan was het goed koud!

Ik heb het paardrijden dit weekend maar overgeslagen, had geen zin om met die kou voor de lol over een drukke weg te stappen, paarden amuseren zich in de wei vast beter ;). Dit weekend heerlijk uit kunnen rusten daardoor, en ik heb aankomende week zelfstudie, dus kan ik weer lekker bijslapen :D .
Verder beginnen de carnavalskriebels al goed te komen, pakje is al in de maak :):) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:53

Goedenavond!
Ik heb Vorstin vanavond naar haar nieuwe adresje gebracht. Was nog even klooien met de trailer, omdat alle sluitingen bevroren waren en de trailer dus niet openkon, maar daarna op ons gemak de lange rit (10 minuutjes ofzo) gemaakt naar het nieuwe adres. De weg was gelukkig goed. Toen we daar aankwamen liep Vorstin zo gelijk al de stal binnen, rook een keer aan haar vriend en ging gelijk hooi eten. Ze voelde zich gelijk op haar gemak, heel erg fijn! Ik heb haar met een gerust hart achter gelaten. Ik zal haar missen, maar ze gaat het heel goed krijgen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:56

weule schreef:
@ margreet: ik ben wel gek op goede rode wijn, maar geen idee wat zo'n fles is, ik hou me vooral bezig met het drinken, niet zo met de dingen eromheen :P

:D zoet wit, hmmmm :9

Mendy, wijn moet je net als bier toch leren drinken?
Filmpje is leuk, had hem ook al gespot. Deze vind ik ook knap http://youtu.be/EuIWD0aj_uQ en deze is echt gaaf! http://youtu.be/E8suunU-MVE
Super van Merel Vief!
Huis ziet er goed uit Vief!
Barrel racing met die pony's is altijd schattig Sanne!
Wat fijn Shanouk!

Ik ben onverwachts nog wezen bowlen na het werk met een collega, haar vriend en vrienden van hem. Daarna nog even naar de kroeg die naast mn werk zit geweest met de groep, was bere gezellig!
Ik zet nu denk ik nog ff filmpje aan, ben nog niet moe :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 08:30

Lekker aan het klussen dus vief!
Shanouk super dat vorstin zo op haar plek staat!
Eef met die kou ga ik ook niet op concours. Deed het vroeger wel, maar vindt het dan gewoon echt niet leuk.

Ik heb een heerlijk relaxed weekendje gehad. Zaterdag beetje met de paarden gerotzooid en geschaatst en eind vd middag met vriendje en zijn dochter lekker thuis gegeten. En gisteren met z'n drieën weer geschaatst en s'ochtends ontbijt op bed gemaakt voor papa. Vond ze helemaal geweldig. Was echt leuk en gezellig.

Lig nu

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:33

Zo, mail van de schaatsbaan terug, dus ik ga vanavond heerlijk schaatsen :D
Collega heeft in de buurt van Gouda meerdere mensen door het ijs zien gaan, die er ook niet meer zelf uit konden komen. Gelukkig had hij en een vriend een lang touw bij hun.....
Ik had nu niet eens het parkeerterrein van stal afgekomen... Qua stijlte en smalte is dat te vergelijken met Lau haar oprit en toegangsweg!
Snoek, Fijn dat Vorstin op haar nieuwe plekje staat!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:47

uhhh, twijfel, twijlfel...... stijlte is steilte?? Net als stijlsprong is steilsprong??? Van die toppers op het gebied van de nederlandse taal, en dan denk ik dat ik iets zie....... O:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:48

Net als sommige anderen wordt ik ook een beetje :r van al dat gelet op sommigen.....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:53

sorry Mootje....... is niet betweterig bedoeld, maar ik ga dan aan mijzelf twijfelen. Stijlsprong/steilsprong heb ik laatst ook na gevraagd, omdat ik aan het twijfelen was...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:14

stijl is de uitvoering
steil is snel oplopend, dus steilsprong en steilte :j
in een mooie stijl over de steilsprong en daarna de steile helling af

Over taalfouten en opmerkingen daarover zeg ik wijselijk niets :x Ik merk wel dat doordat er zo ontzettend veel taalfouten worden geschreven mijn eigen taalbeeld ook slechter wordt, precies wat texelse al zegt. Als je altijd stijlsprong ziet vergeet je bijna dat het gewoon fout is.

Lau, ik dacht eerst dat het ontbijt voor jouw pappa was :D
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-02-12 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:16

@ Sann geweldig dat kind! Braaf beest ook!
@ Weule hier nog 1! Drink het alleen let ook niet op de rest!
@ Mistid indd zoete witte met ijs :) Die 1ste is cool! Haha!
@ Watapatja die kinderen hebben ook geen angst heh?!
@ FE heerlijke dag! Zal je schoonpa nooit meer vergeten!
@ Vief gaat lekker! Kluse!

Voor degene met net geen winst balen :(
Jullie waren sowieso DE bikkels door op CC te gaan!

Heb Max gister losgegooid! Ik mocht ook pas over 2 weken Eef maar hij is zo gek met rijden!
Had hem 1.20 uur in de molen gezet om warm te lopen en daarna rondom beschermers + springschoenen los! Hij ging tekeer niet normaal! Daarna half uur uitgestapt aan de hand en hij liep goed in draf _/-\o_
Hopelijk vandaag ook en is hij wat braver!

Daarna voor stal wezen schaatsen! Hadden uit de kantine warme choco, Flugels en gehaktballetjes!
Was echt mega gezellig! Alleen na 1.30 uur konden m'n voeten niet meer!

Vandaag helaas weer aan het werk! Late dienst!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:22

Als het maar niet op een vervelende manier is vind ik best dat je er iets van mag zeggen als je iemand keer op keer dezelfde fout ziet maken. Ik ben altijd al slecht geweest in ij / ei. Dus vond dit ook wel een lastige :D

Leuk dat er al zoveel geschaatst hebben hier! Ik nog niet en zie het ook nog niet helemaal gebeuren dit jaar..

Vanmiddag is het gedaan met mijn blokje vakantie en ga ik weer gewoon naar college B-) Daarna Woll nog even rijden. Ik heb zelf gelukkig tijdens het rijden niet zo'n last van de kou, maar merk wel dat Woll heel stijf is. Komt verder haar stal ook niet uit, dus dat helpt natuurlijk ook niet mee.. Zondag wel concours en zoals ze nu loopt is dat gedoemd te mislukken :=

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:23

Ben benieuwd wat de persconferentie van de rayonhoofden brengt. Zal wel niet meer zijn dan "als, met nadruk op als, er en een toch komt, dan is het niet morgen en voor 30 april" iets in die trant.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:25

@ Lielle zo dat is heel suf! Ik dacht dus ook echt stijlsprong met lange ij!
Vind het ook mooier staan dan met een korte, Haha :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:29

Henny, volgens mij komt dat omdat je het dus altijd verkeerd geschreven ziet, je vergeet dat gewoon hoe wet wel moet. Net zoiets als dat iedereen gewend is geraakt aan 'groter als (mij)'.

De overcompensatie 'even groot dan' vind ik dan wel weer grappig :D
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-02-12 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:30

moguh!! alle stallen al schoon en paarden lekker buiten in de grote weide (3 hectare)..
@ texelse: ik heb hem zojuist ook opgezet, even kijken wat de heren te vertellen hebben!!
trouwens, wie van jullie woont aan de route?? kan ik alvast slaapplek reserveren??? :P

Ik kan goed overweg met de spelling, maar alleen als ik er op let.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:33

Goedemorgen!
Spelling gaat bij mij over het algemeen wel vrij goed, kan me ook heel erg irriteren aan spelfouten :+

Vief: Leuke foto's! Hopelijk zijn ze een beetje snel met de ramen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:38

Irriteren is geen werkwoord Anthea :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:42

Morguh!!

Echt niet Vief??
Mootje, ik heb ook geschaatst :D :D Voor het eerst op noren!

Wat super goed van Merel en Elaine!

Mooie foto's Lielle en ik zag van Sim hele gave foto's op facebook.

Zaterdag voor 10.00 beide paardjes gereden en daarna naar de HK geweest. Was erg gezellig.
Zondag bij Canter Equipment TG zn nieuwe stalbandages opgehaald, super mooi spul zeg! Hij mocht ze gister een paar uurtjes om, om er aan te wennen.
Daarna doorgereden naar Antares om mn zadel weggebrengen, heb nog een nieuw zitvlak op het 2ehands zadeltje tegoed. Daarna gereden en geschaatst.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:48