Mijn capcover past nu niet bij mijn trui. De kleuren zijn te fel, oftewel mijn trui is faal geworden. Maar ja... ik koop hem wel en ook meteen een nieuw shirt
Mee eens Lau... Vaak niet mooi gemaakt bij volle kuit, en bij enkels lelijk. En veels te lange wachttijd..
Lielle
Geplaatst: 06-12-11 10:15
marsmars, dat zal zeker, dat blijkt ook uit het topic. Maar als ik zie hoeveel er mis gaat (in datzelfde topic) en de wachttijd, vond ik het prijsverschil te klein om het interessant te maken.
En deze twee foto's gaven voor mij de doorslag
Lielle schreef:
dat gevoel heb ik dus ook.
Voorbeeld, beide met veter en rits:
MH supreme high rider
Doncaster
Ik hoop trouwens straks mijn nieuwe laarzen te kunnen gaan halen.
Loetie84
Geplaatst: 06-12-11 10:27
Lielle schreef:
En deze twee foto's gaven voor mij de doorslag
Het verschil is inderdaad wel erg groot, maar volgens mij lijkt dat ook wel zo door de maat van de MH hoor! Beetje vrouw met kuiten past die MH echt nooooit! Voor mijn gevoel is het dus niet helemaal een eerlijke vergelijking. *is stiekum jaloers op degenen die m wel passen...*
rowo
Geplaatst: 06-12-11 10:28
Die bovenste ziet er wel chique uit zeg Lielle!
En met Lipica heb ik ook niets...
Lielle
Geplaatst: 06-12-11 10:31
die bovenste laarzen heb ik dus zelf, standaard maat en ze zitten als sloffen. Als ze die in het bruin hadden gehad had ik geen moment hoeven denken. Nu ben ik voor de Derby soft jumper gegaan. En ik heb echt geen maatje 38 meer
Loetie84
Geplaatst: 06-12-11 10:42
Lielle schreef:
die bovenste laarzen heb ik dus zelf, standaard maat en ze zitten als sloffen.
ECHT?! Jemig! De kuitmaat ziet er op de foto uit alsof ie alleen om een bezemsteel past
Roxxiejj
Geplaatst: 06-12-11 10:45
Ik heb 2 stel lipica's en ben er wel tevreden over Denk dat het ook aan je eigen bouw ligt, ik heb geen rare vorm van laarzen heb zelf wel een wat bollere kuit, maar daar zie je dus niets van weer. Ik vind ze beiden ook erg prettig met rijden, dus ik heb geen probleem met lipica
M_D_H
Geplaatst: 06-12-11 10:51
ik cross in het zwart met grijze accenten moet nog een capcover, maar... ik wil er een in het zwart met grijs en heb die tot nu toe nog nergens kunnen vinden
Sim
Geplaatst: 06-12-11 11:17
Lielle schreef:
dat zijn die laarzen waar we het al eerder over hadden, die Eef dus weggooide en die ik te lomp en vooral een veel te lange wachttijd vond (15 weken).
neeeee... ik wil grijs alles kan op zwart zeker weten maar zwart-grijs zijn mijn bedrijfskleuren mijn wp heb ik nog niet ik had eerst een wedstrijdstop ingelast vanwege de vele concoursen die hij moest lopen, vond dat hij wel even mocht bekomen en toen werd hij kreupel en kon ik alles weer afzeggen dus we gokken op januari
Hier zwarte Petrie Glasgow onwijs fijne laarzen. Die zitten dus ook echt als sportschoenen en super kwaliteit! En voor erbij bruine Mondoni Field. Een ramp in het begin (zeker als je de petrie gewend bent) maar inmiddels zitten deze ook heerlijk. De kleur bruin (heel donker) gaf voor mij de doorslag en natuurlijk de prijs ook wel. Ze zijn maar € 100,- das leuk voor laarzen erbij