Wat ik ook wel lastig vind is dat die jonge beesten nog zo uit kunnen zwaren. Vorstin is bijvoorbeeld altijd wel al in verhouding geweest, maar was heel smalletjes. En daar houd ik helemaal niet zo van.
Sim
Geplaatst: 27-06-11 21:35
EvelienH schreef:
Stal doorstap, daar hoef je niet te gaan kijken. Die Florencio is knap! Wel een echte Florencio, klein en redelijk beknopt.
Daarom zei ik al "zoek eens op doorstap hier op bokt"
Zal eens gaan zoeken @ Mootje, daar kijk ik ook niet echt naar. Heb ik toch geen verstand van. Als ze maar goed kunnen bewegen en ook kunnen springen. Maar zat dressuurpaarden die goed kunnen springen op het niveau wat ik wil toch?
Haha, en ik ben meer een dressuurruiter die ook wil springen en crossen! Die stal Doorstap is niks idd God, je zou het niet weten en daar gewoon naar toe gaan. Zonde van je tijd.
xxitsmexx
Geplaatst: 27-06-11 21:45
evony heeft nieuwe spijkerbroeken nodig marijke heeft uitgeslapen en daarna een lekker ontbijt gehad margreet is weer iets beter mirthe dat zou wel even raar zitten zijn zo met een tuiger ofniet?maar 3e plaats is netjes toch? texelse is druk geweest in de vroege ochtend margreet leuke foto sannn wanneer is het concours van jullie ook al weer? bianca hoelaat ga jij 3juli naar rob? ik heb die dag ook les daar floor heeft weer een bijrijdpaardje noor, lau, snoekiej zijn op sporthorses aan het zoeken noor die van MP is echt super gaaf verder veel gepraat over paarden op mp/sporthorses
Ol heeft dat hert echt wel gezien in MB. hij sprong meteen op zij
pff het was zo heet op het werk. tot 8 uur gewerkt Toen ik thuis kwam even een plons genomen in het zwembad. Nu heb ik echt koude voeten haha. terwijl het water toch al 22graden was. Denk dat het morgen nog wel veel warmer wordt eens kijken hoe hoog we dit jaar komen met de temp in het zwembad. denk dat ik maar eens 7u te paard ga
Jups Roermond. Heb me redelijk ingehouden Heb een heel mooi Burberry rokje gekocht (normaal 420,- nu voor 75,- ), een blazer, 2x een polo, een korte broek, pet en een mooie trui voor mijn broertje.
Ik kijk naar de foto's maar de 2 die ik zag waren best beroerd qua foto's en dan via paardenfokken zoek ik de afstamming en moederlijn. Paard moet ook minimaal 1.65m zijn liefst rond de 1.70m. Toen ik naar mijn schimmelmerrie ging kijken wist ik niet eens naar wat ik ging kijken. Zij was van mijn toenmalige trainer. Hij kon er niet mee overweg en dacht dat het wel wat voor mij was. Kom ik daar was het een schimmel, merrie en weer een Cavalier. Moest toen eerst even hard lachen. Had al 2 cavaliers toen op stal en wilde geen merrie!
Snoekiej: die aller-allereerste die je liet zien vind ik niet zo fijn wat bouw betreft, lijkt wat vreemd in zijn rug, maar ik heb nog niet lang genoeg gekeken om te zeggen wat.. En die vos hebben ze een beetje in het vierkantsmodel op de foto weten te wurmen! Noor: ik vond Jer op die foto van vroeger ook al een aansprekend paard hoor! Laura heeft lekker geshopt . Waarom had je de Belisar rond 12 uur gereden trouwens?
Mijn ideale paard is een lekkere stevige warmbloed, tussen 1.65 en 1.70, merrie of ruin en kleur geen voorkeur, al heb ik een zwak voor schimmels . Wat pit erin mag, maar wel het liefst een eerlijk beestje. Owja, dat hij wel enigszins mag kunnen lopen en springen is geen overbodige luxe .