nouja ga maar bedenken wat ik ga doen

ja maar die in markelo vind hij weer niet eng
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bvw schreef:frits had twee jaar geleden zijn debuut in markelo, hij vond alles dood eng behalve de bulten, die waren wel leuk. Had toen als commentaar op mijn stijlbeoordeling staan, "zorg ervoor dat je paard het ook leuk gaat vinden..."
mistid schreef:Mijn paard staat te koop en de nieuwe die mag in ieder geval tot augustus? nog geen crossen lopen. Even reglement uitzoeken, als ze aan het eind zover is kan ze misschien wel een keer BB of B lopen.
bianca1980 schreef:mistid schreef:Mijn paard staat te koop en de nieuwe die mag in ieder geval tot augustus? nog geen crossen lopen. Even reglement uitzoeken, als ze aan het eind zover is kan ze misschien wel een keer BB of B lopen.
Dat mag al wel. Bull is namelijk net zo oud toch ?? vanaf 1 augustus ben je startgerechtigd in de B in het jaar dat ze 4 zijn/worden.
Hoe de startgerechtigd heid verder loopt naar het L weet ik nog niet....nog niet echt naar gekeken. Maar als NK 5 jarigen paarden op 8 augustus op L niveau verwacht ik dat je per 1 april L mag in het jaar dat ze 5 zijn/worden.
Voor het M heb ik dan nog verder geen plannen
_Sim_ schreef:Evony schreef:ik weet nog toen ik er een aantal jaar terug kreeg dat het zo geregend had dat paardlief niet meer omhoog kwam uit de modder met zijn achterbenen![]()
zat hij daar met zn voorbenen op de hindernis
Dat je dan uberhaupt van start gaat met zo'n slechte bodem.....
Helene_ schreef:Onder voorbehoud de Belgische kalender van de federatie:
Tongeren 7-8 mei
Mons le soi 21-22 mei
Waregem 3-4 juni
Minderhout 5 juni (enkel reeks Z)
Arville 24-26juni (geen nationaal, enkel */** en wss ***)
Diepenbeek 9-10 juli
Genk 22-24 juli
Nokere 5-7 augustus
Brugge 13-14 augustus
Beverlo 26-28 augustus
Deurle 4 september
Waregem 09-11 september
Theux 24-25 september