[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:32

_Noor schreef:
@ Heleen (of voor wie het weet): ik zat even in jouw topic van Ermelo te gluren en zag ik goed dat er in Lelystad een nieuwe waterbak is?

Van de berichten die ik begrepen heb is er idd een nieuwe, hij is altijd wel bezig aan dat terrein voor vernieuwing etc.

Sim

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:54

Er is idd een nieuwe waterbak in Lelystad. Heel gaaf met hagen en een grote heuvel er voor of er achter, is maar net hoe je het bekijkt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 21:58

PB, Heel veel sterkte :(:) Fijn dat er meteen een nieuw projectje komt. Een lege stal is ook niet fijn!
Er is inderdaad een nieuwe waterbak in Lelystad Noor :j
Rowo, Hier in de regio is alles k.k. ook afkeuring! Maar dit paardje was nog nooit gekeurd en ze had al 20% van de VP afgekregen. Ik moest ook gewoon de keuring betalen, maar die van mij was daarvoor ook net (goed)gekeurd!
Kim, Jij bent meteen lekker begonnen, zeg :oo
Caro, Balen dat je poezel nogsteeds niet terecht is!

Vanavond (voornamelijk mentale) bootcamp gehad van instructeur. Paard heeft een schieffel -O- Waarschijnlijk vastgelegen in stal (aan de stal te zien). Schieffel zit aan de buiten-voorkant van RV t.h.v. het checkligament. Even gekoeld en staat nu in de klei, want hij was nog actief!

Vanmiddag nog even naar de wintersportwinkel geweest en een passende helm en supermooie handschoenen gekocht voor 110 euro (30% en 70% korting)!

Edit: Op advies van Margreet heb ik geschrobt met Blue wonder en wordt de 'witte' broek nu gewassen met Steradent :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:30

Goedenavond!

Heleen: Ik heb geen idee waarom hij dat is kwijtgeraakt, aan de longe krijg ik hem nog wel eens zo aan het strekken, heb hem leren strekken op comando, dus het zal wel aan mij of dat zadel liggen.
Pb: Gave foto's ( Vooral Maatje :~ ) , Klo.te nieuws van Stuart :(:)
Caro: Is de ruin alweer helemaal rad?
Kim: Dan is gelijk je vakantie echt voorbij, als je gelijk zoveel huiswerk krijgt, irritant als ze dat doen ! Maar 3 uur reizen :wow: waar volg jij een opleiding dan?
Noor: Gaaf dat het contract is getekend!
Mootje: Lekker zoveel korting :D , balen van die schiefel.

Vanmiddag wezen praten op mijn werk, en uitgelegd dat ik met mijn rooster op school, Bam, opassen en al het werk wat ik moet doen voor school echt niet uitkom met mijn tijd, gelukkig hadden ze daar wel begrip voor en kan ik gelijk stoppen per 1 september en hoef ik niet nog een maand door te werken! Vanavond dus voor het laatst gewerkt, voelt erg bevrijdend :D, nog een jaar zo vermoeid door het leven als vorig jaar trek ik niet nog een jaar , en nu kan ik me wat meer focussen op de dingen die echt belangrijk zijn: School en Bandido [/size]!
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 30-08-10 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:32

_Noor schreef:
@ Heleen (of voor wie het weet): ik zat even in jouw topic van Ermelo te gluren en zag ik goed dat er in Lelystad een nieuwe waterbak is?

Klopt, er is weer flinke uitbreiding daar. Mooie waterbak, heuvel en nieuwe hindernissen. :)
Hoe is het vandaag afgelopen, kan ik een nieuwe groot-grondbezitter feliciteren?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:03

Avond!! :D

Hier de diploma in the pocket 8-) .. Nu dus voor 't eggie..

@Noor: :)) Haha vakantievet ;) ... Leuk hoor Zumba! Heb net een proefles aangevraagd voor Zumba Toning, bij mij mag er namelijk ook her en der wat strakker :o ...
@Mootje: Leuke foto! ;)
@PB: Pfff... moeilijk hoor.. :(:)
@Vief: Beterschap, hier is ook iedereen aan het snotteren.
@E_B: Goed dat je dat geregeld hebt! Toch aan jezelf denken met dat soort dingen.

Ik ben hier behoorlijk gaar.. Hele middag en avond druk.. Vanmiddag diploma-uitreiking gehad en vanavond hier thuis wezen borrelen met familie & vrienden :) . Erg leuk en gezellig!!

Morgenmiddag komt de hoefsmid voor Wolin om te kijken of hij iets kan vinden in de voeten van Wo.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:09

Ben ik jou nou vergeten :o ?

Gefeliciteerd met je diploma Lotte *\o/*!

Welke opleiding had je nou precies gedaan :o?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:19

Thanks Evie!! :))

Ik ben nu dus Verpleegkundige ;) .. en werk in het LUMC, vanaf donderdag op de afdeling Cardiologie

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:34

Gefeliciteerd WL!

En goedemorgen iedereen. Ik ga aan het werk, tot vanavond.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:53

Goede morgen!

Lotte gefeliciteerd meid!! :D
Heleen cool ik ga zaterdag naar lelystad :):)
Noor veel plezier met jer ;)
Evie fijn dat je niet meer hoef te werken :)
Mootje jeetje dat is flink balen idd goed behandelen!
Kim lekkere school zeg :+ lange dagen..

Zo heb gister even gereden veel stap en buig werk :)
Vergadering gehad, was om kwart over 11 thuis :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 08:07

Lotte, Gefeliciteerd met je diploma! Vanaf donderdag dus voor het 'echt' aan 't werk :D
Corien, Jij was laat thuis!

Joehoe, Mijn paardrijbroek is weer helemaal wit *\o/* Ik moet alleen nog even een manen-groeidans doen voor aankomende zondag want hoe ik die korte manen ga vlechten, weet ik nog niet :+ Misschien moet ik eens leren om een beetje manen te trekken ipv kapsel ultra-kort!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:11

Goedemorgen!
@ Lotte: van harte gefeliciteerd met je diploma!!!!!
@ Heleen: ja, het is allemaal gelukt hoor gister! :D
@ Mootje: goeie tip dus van moeders! :P

Ga snel ontbijten en dan naar Zwolle!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 08:38

Noor, Inderdaad :D
Veel succes met je cursus in Zwolle!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 09:19

Goeiemorgen!!!

Gefeliciteerd Noor en Lotte!!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 09:49

Jee zaterdag om 8.30 de ring in, dat wordt een vroegertje voor dressuur. Zal mn vriend leuk vinden :+

Maar Lelystad, kan je daar ook "vrij" trainen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 09:53

Morgen :wave:

Lotte: Gefeliciteerd met je diploma! Moet vast een heerlijk gevoel zijn :D
Noor: Succes met je cursus!
Mootje: Fijn dat ie weer helemaal stralend wit is *D
Karen: Dat is idd mooi op tijd :=

Mijn hoofd doet gelukkig alweer normaal :) Nu mijn keel nog, maar dat zal nog wel een paar daagjes duren is namelijk flink ontstoken... Maar eens een rijbroekje aantrekken en richting Woll. 't Lijkt gewoon mooi weer te zijn :):)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 10:13

Goeiemorgen,

Ik ben nu al 4 weken aan het hoesten en doen. Blegh, had al een kuurtje gehad maar dat heeft nog niet echt geholpen..

Rijd-ze Vief :). Fijn dat je hoofdpijn over is, wel balen van je keel nog.

Noor: Veel plezier met je cursus!

Mootje: fijn dat je rijbroek schoon is :D

Ik had vanmorgen de wekker op tijd gezet omdat ik gister avond te moe was. Maar ik heb dus door de wekker heen geslapen :/ ..
Werd om 8 uur wakker, dus toen snel douchen, eten spullen pakken en in de auto gesprongen en naar Leeuwarden.
Ga vandaag maar eens een leraar opzoeken die me normaal aan kan geven wat er allemaal moet gebeuren want het dwaalt nu een beetje in mijn hoofd. Ik zie geen lijn meer. Alle informatie in 1 dag door elkaar en druk druk druk.

Als ik vanavond thuis kom maar even paardje rijden ter ontspanning en dan met de opdracht knallen. Hoop tenminste dat het me dan allemaal wat duidelijker is :).

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:18

Goeiemorgen!

@PB: :(:) Sterkte!! Wel fijn dat je snel weer een nieuw projectje krijgt dan, lege stal is inderdaad niet fijn.
@Mootje: Balen voor je vriendin dat het paard werd afgekeurd... ze was toch al een aardig tijdje op zoek??? Maar er loopt er vast 1 rond die wel aan haar eisen voldoet en goedgekeurd wordt ;) (ik heb ook heel wat paarden gezien/laten keuren voordat ik bij Anoes terecht kwam) Wel fijn dat je rijbroek weer mooi wit is!
@Kim: Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid op school!
@Vief: Fijn dat je je weer wat beter voelt!
@Noor: Veel plezier en succes met je cursus vandaag! Je bent vlak bij mij :D
@Lotte: Gefeliciteerd met je diploma! Zal vast een erg goed gevoel zijn!
@Karen: Zo, jij mag vroeg aan de bak! Vriendje het nieuws al verteld???

Ik ben vanmorgen al vroeg bij de fysio geweest, helaas is het weer flink mis met mijn hand. Sinds een week heeft hij weer het formaat van een bokshandschoen en heb ik er weer erg veel last van, alleen weet niemand waar het vandaan komt ;( Daarna Jipje en Anoes beiden even gelongeerd en nu klaarmaken om weer naar school te gaan voor een half dagje. Vanavond nog even de jonge pony rijden en daarna 3 uur lesgeven op de ponyclub aan de kids. Ik zal me dus vast niet vervelen vandaag :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:45

TeeGee schreef:
Maar Lelystad, kan je daar ook "vrij" trainen?

Je bedoelt de Bronsweg toch ?? voor zover ik weet wel, maar volgens mij moet je wel vooraf even bellen.

JIP @ het zit je niet mee zeg met je hand.. :(:) heel vervelend.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:05

Ja is daar die nieuwe waterbak? Heb je een nummer/adres voor mij?

Benthe wat een pech met je hand. Ik heb tegen vriendje gezegd dat het een vroegertje wordt. Details volgen vrijdagavond wel }:0

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:07

Kreeg van de week ook bericht van SGW Gorssel, mijn ring begint zondags ook al om 7.30. Dat betekend voor mij ook aanwezig zijn om 7.00 en 6.30 van huis weg. En dat voor het jureren! haha. Heb wel de L paarden ring, dus dat is wel weer leuk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:09

TG, Ik PB je het nummer van Rutger wel even!
Tientjeh, Jeetje dat is vroeg :oo Hoe gaat het met jou en de beebie to be?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:11

holy * ik hoop toch niet dat ik als eerste mag in het L :x

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:12

Mo, Het gaat super hier! vanochtend controle gehad. Beebje groeit goed, ik nog niet. Ben nog niets aangekomen en heb nog nauwelijks een buikje. Dus menigeen valt niet op dat ik over goed 2 weken op de helft van mijn zwangerschap zit. Overigens was het vanochtend wel een druktemaker. Hartje gehoord en hij/zij schopte richting het apparaatje. Kon het nog niet voelen, maar dat duurt niet lang meer volgens de verloskundige.

Enige minpuntje is mijn bloeddruk. Mijn onderdruk is aan de lage kant. Heb nu de laatste tijd elke keer 125/55 en vandaag was de onderdruk net 50. Daar voel ik me soms wat duizelig van.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:25

Tientjeh, Veel zout en drop eten :+ Leuk dat het zo goed gaat met jullie!
Lielle, Hoe lang is Gorssel rijden voor jou vanaf het oppikken van je eerste paard?