Marloes, wat vervelend van je schildklier. Hopen dat je niet voorgoed aan de medicijnen zit, zou niet leuk zijn!
Caroline, jij zit ook nog een behoorlijk tijdje in de lappenmand dus. Wel balen dat het allemaal zo lang duurt! Maar niet forceren he!

Ik ben nu met wat schoolwerk bezig, straks nog een paar boodschapjes doen. Om 16.00 uur weer werken, koopavond. Morgen ook de hele dag en dan 's avonds nog een nieuwjaarsborrel met verassings-activiteit... ben benieuwd!

, het is weer een breed wit onderlegde
.
Misschien ben je nu zelfs al te laat. Kun je niet gewoon zelf een krabbel zetten? Daar gaan ze namelijk echt niet naar kijken!

. Die heeft week 7 opgegeven, ik ga naar week 8. Waarschijnlijk is Meno ook de piloot dat hij naar beide weken mee moet, Yoeri haalt streken uit met Merle en eet niet in Ermelo. Gelukkig roept zusje nu al dat ze niet hoeft te crossen, alleen laag wil springen en keuzeles dressuur gaat doen. Buitenrit wil ze niet. Dat is echt een prikkertje, zal Meno ook wel niet onder leiden. Dan blijft Meno daar in het weekend op stal staan en ga ik daar wel op de camping pitten.
.
.
...