Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!
!!
!!
, mijn probleemtaak was de topper werd er benoemd (om maar even trots op te scheppen
...), ik ben dus aardig trots!! Al het werk was dus niet voor niets!! Geeft een lekker gevoel, weer met goede moed door aan de rest
.
.. 

Gefeliciteerd allebei 

Mijn kamer ben ik ook al wat aan het opruimen. Dingen aan het inpakken enzo en vanavond even mijn verwarming in mijn nieuwe kamer schilderen. Bijzonder hoeveel troep je alleen al kwijt kunt in zo'n mini kamertje.
Zo zie je maar weer
Weer 5 EC binnen. We gaan best lekker
, ook zijn we een stel praatgrage zusters
.. Dus daarom was het ook dubbel zo leuk!! Echter, bij beide projecten hing het van mij af, we moesten mijn probleemtaak presenteren en met het vorige project was ik degene die het tot een mooi geheel moest brengen.
.
..
Super van jullie in ieder geval!
gefeliciteerd 

ging perfect
der na lekker naar buiten geweest in het zonnetje
heerlijk 

Wat goed dat je met dat werkstuk direct zo'n mooi cijfer hebt gehaald! Hebben trouwens alle groepsleden dat cijfer gekregen of hebben jullie toch onderscheid gemaakt (het gemeld)?

Vind het toch wel een bepaalde druk geven hoor, alsof ze veel verwachtingen van me hebben
... ik vond het gesprek ook zo raar, normaal moet jij het bedrijf overtuigen om jou te nemen ... op mijn gesprek was het net alsof zij bezig waren mij te overtuigen om te komen ... ik wist niet helemaal hoe ik daarmee om moest/moet gaan

) maar ik ben nu al twee jaar niet meer geweest 
Goed hoor!

maar nu ben ik wel halfdood