Hoe vonden jullie Norg? Ik vond het een leuke cross, ging ook erg fijn, was 2e!

Zondag ga ik ook naar Markelo, ben benieuwd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lin87 schreef:Ooooh wat balen Jesss! Dat is echt zuur…
Wat betreft het hoofdstel; een hefboomwerking mag idd niet, daarom heb ik er van die clipteugels aan en dan in hetzelfde vakje als die van het bakstuk waardoor de hefboom er niet meer is. Op deze manier heb ik er inderdaad nog geen reacties op gehad.
Niet echt duidelijk maar zo dus:
[ [url=m/Xta2sc.jpg]Afbeelding[/url] ]
jesss_amigo schreef:Melisje_92 schreef:Ik baal, kan helaas geen vrij krijgen voor Hattem.
Twijfel nu tussen Bathmen en maarsbergen, maar de kans op slecht(er) weer en kou wordt dan alleen maar groter
Vorig jaar in Bathmen gestart. Toen was het nog best warm![]()
Klopt het dat Maarsbergen alleen B heeft dit jaar ?
Cookie2222 schreef:Ik vond het meevallen, vanuit de vrachtwagens is het weg oversteken en je bent bij de dressuur. Dressuur losrijden is naast het springen losrijden. Daarachter springen. Start van de cross is wel wat verder, weer achter het springen, denk zo’n 500-700m van parkeren. En eind cross is meestal dicht bij de start. Trailers staan iets verder maar scheelt niet veel.
Ik vind het altijd een leuke crosssucces allemaal!
Ik heb een tijdje niet gereageerd. Mijn merrie is nogsteeds niet goed, loopt niet meer zichtbaar kreupel maar is oncomfortabel op de kleine volte. Dus die gaat op de wei tot het veulentje is geboren en dan kijken we weer. Ook leuk nieuws, er is een jong paard op mijn pad gekomen. Ze is net een paar maanden zadelmak en ik hoop haar volgend jaar in de eventing te gaan starten. Heel fijn braaf beestje, maar moet nog veel leren
kamsel schreef:De start was dit jaar wel heel dichtbij….
Het baart me wel een beetje zorgen dat dit vanwege de ‘wet en regelgeving’ is.