Jammer van het springen zeg, in Ede. Fijn van dressuur en cross!
Wij gaan pas weer in augustus. Had Schaijk graag meegereden, maar kind is jarig dat weekend, dan wordt het me niet in dank afgenomen als mama gaat hobbyen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Super Jes!
Ik zou net weg gaan toen je de springring in reed dus ben nog even blijven kijken (dat was ik dus die je succes wenste in de cross). Nog iets meer ritme houden richting de stijlsprongen uit de hoeken of een fractie eerder sluiten en dan rijdt je straks ook zo nul in het springparcours!
Mijn gupje moest de afsprong nog even bekijken, maar tweede keer deed hij het vol vertrouwen.
jesss_amigo schreef:Hoe was jullie weekend? Wij waren van start bij SGW snorrewind in het M. Onze tweede M wedstrijd.
Deze stond wel flink technischer dan manege Beukers.
Dressuur helaas te veel spanning. 182,5 punt. Passend bij het gevoel dus prima.
Springen vind ik echt nog spannend. Dat 1.10m is echt nog wennen voor ons. Parcours bleek achteraf ook best pittig want er waren er zeer weinig foutloos. Wij hadden 3 balken. Hier was ik erg blij mee want dan konden we in ieder geval crossen en evt voor winstpunten rijden!
Toen de cross in. Ze ging weer als een speer! Foutloos over de finishwel wat tijdfouten maar voor nu rijden we eerst even op safe en pakken we later die tijd wel mee. Overigens was niemand binnen de tijd.
En dus onze eerste twee punten in het M binnensuper tevreden! Hele mooie en toffe wedstrijd. Was de 2 uur rijden zeker waard.
We waren uiteindelijk nog 13e van de 30 deelnemers.
[ [url=m/SOcez8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YxJcEl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A6nONV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZoEDN0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycLe9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9jkPHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silenna schreef:jesss_amigo schreef:Hoe was jullie weekend? Wij waren van start bij SGW snorrewind in het M. Onze tweede M wedstrijd.
Deze stond wel flink technischer dan manege Beukers.
Dressuur helaas te veel spanning. 182,5 punt. Passend bij het gevoel dus prima.
Springen vind ik echt nog spannend. Dat 1.10m is echt nog wennen voor ons. Parcours bleek achteraf ook best pittig want er waren er zeer weinig foutloos. Wij hadden 3 balken. Hier was ik erg blij mee want dan konden we in ieder geval crossen en evt voor winstpunten rijden!
Toen de cross in. Ze ging weer als een speer! Foutloos over de finishwel wat tijdfouten maar voor nu rijden we eerst even op safe en pakken we later die tijd wel mee. Overigens was niemand binnen de tijd.
En dus onze eerste twee punten in het M binnensuper tevreden! Hele mooie en toffe wedstrijd. Was de 2 uur rijden zeker waard.
We waren uiteindelijk nog 13e van de 30 deelnemers.
[ [url=m/SOcez8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YxJcEl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A6nONV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZoEDN0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycLe9q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9jkPHe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat gaaf! Ziet er echt goed uit hoor![]()
Wij zijn daar zondag mijn eerste keer B-cross gestart, haha. Was erg interessant, paard kreeg ineens koudwatervrees en wilde 20 meter na de startbox ineens niet meer verder en ging in de ankersMaar na wat overtuigingskracht toch het parcours helemaal kunnen uitrijden zonder weigeringen, dus alsnog erg blij mee!
Ik heb alleen geen idee hoe het werkt mbt uitslagen (wij hebben niet gewacht), komen die gewoon een deze dagen op mijn KNHS te staan? En kan ik daar ook alle protocollen en dergelijke inzien?