Veel plezier iig!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesss_amigo schreef:Even een vraagje:
Waar bestellen jullie (mocht je dat hebben) je cross shirt die je zelf kan customizen? Ik heb wel wat sites gevonden, maar het meeste komt uit engeland, en ben dan bang voor de importbelasting. Dus liefst een Nederlands (of Duits) bedrijf.
LuffB schreef:Hi allemaal, ik kom me ook weer eens terug melden. Ik lees nog steeds mee, maar had niet zoveel om over mee te praten.
Wat betreft inschrijfgeld; ik kies de wedstrijden waar ik heen wil gaan uit op niveau (makkelijk of pittiger gebouwd), locatie (bos, veld, mix?), reisafstand (duur dan voornamelijk) en tja, dan betaal ik wel wat de organisatie vraagt. Onder het mom van je bent er toch lekker een dag voor weg hihi.
@Jesss: gefeliciteerd met je M debuut, gaaf hoor dat jullie er zo snel door gaan. Wat voor wedstrijden heb je verder op de planning staan?
Ikzelf heb me zojuist nog snel voor Ede B bijgeschreven. Wordt onze eerste van dit seizoen, nadat we een tijdje net niet helemaal fit zijn geweest. Gisteren was zelfs onze eerste crossles pas (wel al crossles gehad met mijn puppy, maar die is nog niet klaar voor een debuut). Maar met hoe super simpel hij dat werk oppakte, durf ik het wel aan om de B cross te rijden.
Heel stiekem wil ik al jaren naar wieringwerf/ dijkgatbos, maar komt dat er telkens niet van. Nu kan ik hem dit jaar op mijn planning zetten, maar was benieuwd wat jullie ervaring is met het springparcours daar. Is dat erg kijkerig gebouwd?
_lautje_ schreef:Gaat automatisch toch?
Hier stond ik er ook bij voor regio. Alleen woon ik wel in zuid Holland, maar rij voor vereniging uit Utrecht.
Ik heb gisteren echt fijn gecrosst in Schaijk. Lekker foutloos in het M. Dressuur 2e. Springen 2 hele stomme balken. En in cross tijdfouten. Het was erg bochtig en veel draaien. Met zo’n grote is dat niet echt makkelijk tempo maken.
[ [url=m/islH90.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Zei iemand iets over overdrijven en achterover zitten
Dit doet ze dus elke waterinsprong. Pure brutaliteit. Ze wordt dan zo gretig.
Straks een kwaliteit, nu nog wel eens lastig. Ook in combinaties. Ze springt soms zo ver en groot dat je afstanden altijd enig management vraagt. Neem daarbij dat ze mega groot galoppeert en dan heb je dus altijd een soort puzzel van hoe gaan we dit doen.
In Schaijk stond 13ab opeen mooie grote afstand. Meeste paarden kwamen stoer in en paste perfect. Ik heb echt op moeten zetten, meer buitenste lijn gereden en was alsnog krap![]()
Maar goed als het nog wat hoger en groter wordt is dat een voordeel denk ik maar![]()
[ [url=m/5vm9id.jpg]Afbeelding[/url] ]