echt zeeeer pijnlijk.. vond ik dan. Gelukig is het nu lekkr gevoelloos dus kan ik alles eten en drinken zonder pijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt zeeeer pijnlijk.. vond ik dan. Gelukig is het nu lekkr gevoelloos dus kan ik alles eten en drinken zonder pijn.
. Als ik nieuwe neem, wat binnenkort moet denk ik, wil ik laarzen met een veter
. Een keer wat anders. Mijn thuislaarsen gaan kapot. En mijn wedstrijd laarzen worden minder mooi. Dus dan koop ik nieuwe voor de wedstrijden. En dan de laarzen die in nu voor de wedstrijden heb worden dan mijn thuis laarzen
.
. Wel beetje wit van het zweet
. Net lekker afgesponsd. Vond ze wel lekker
. 

..
Heb er net bij mij een hechting uit gepeuterd
..
. Echt te mooi gewoon!!
Leeftijd ofso?
... dus ze reageert er echt op!
We stonden al halverwege omlaag, en terug omhoog kon niet, iets vanwege de handrem van de trailer. Vorstin moest dus uit de trailer, en mijn moeder heeft met een paar mensen de trailer afgekoppelt en omhoog geduwd. Daarna wilde Vorstin natuurlijk de trailer niet in (een echte prutsmuts
), dus het laatste stuk heb ik gelopen. Mijn moeder kwam later met de trailer aanrijden.
Af en toe was de controle een beetje kwijt, maar verder deed ze alles zonder problemen. Zaterdag moet ik Kringkampioenschappen rijden, en zondag weer crossen in Baarle-Nassau!
Ik hoop dat ik niet zulke drastische cijfers heb gehaald, maar ik vrees toch wel voor een paar onvoldoendes. Jammer dat het niet gezellig is op je werk. Dat jij in een bejaardentehuis wil werken zeg, dat zou echt niets voor mij zijn
. Wel leuk dat je het doet
Haha, die Wol
Die verhalen die je over haar vertelt zijn altijd grappig om te lezen 

Ed king heeft ook z'n best weer gedaan vanavond, blijft een leuk terrein in Rotterdam. Ben erg benieuwd naar het terrein in Amsterdam bij de bereden politie en verheug me nu al op Renswoude
, kan vaak ook wel erg lekker zijn!! Wat een gedoe met die trailer joh!!
peanutbutter schreef:Ingrid: De Hampshire is toch een laars met coating? Veneto leer noemen ze dat. Weet wel dat je daar heel goed mee moet uitkijken omdat die coating los kan laten.

We hebben een nieuwe pup
Verhaal en foto's vanmiddag! 

Wat leuk Mandy!
.
Ingridje16 schreef:Vanaf vandaag eindelijk rookvrij werken![]()
Nooit meer die vieze stank op me werk

!