[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:21

jah aan de achter kant van je tand Boos! echt zeeeer pijnlijk.. vond ik dan. Gelukig is het nu lekkr gevoelloos dus kan ik alles eten en drinken zonder pijn.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:35

Ik heb ook Petries. Ik vind ze wel fijn Ja. Als ik nieuwe neem, wat binnenkort moet denk ik, wil ik laarzen met een veter *LOL*. Een keer wat anders. Mijn thuislaarsen gaan kapot. En mijn wedstrijd laarzen worden minder mooi. Dus dan koop ik nieuwe voor de wedstrijden. En dan de laarzen die in nu voor de wedstrijden heb worden dan mijn thuis laarzen Lachen.

Net dressuurles met Sofie gehad. Ze liep heel fijn Haha!. Wel beetje wit van het zweet Nagelbijten / Gniffelen. Net lekker afgesponsd. Vond ze wel lekker Knipoog.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:40

Ik heb thuis chaps en nu voor concours ook nog (wel andere). Ik had alleen nieuwe Cavallo's, maar die liggen alweer 4 weken in Dld Scheve mond

@ kim: fijn dat sofie zo goed liep Ja

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:52

Doei!

Vanochtend nog even wezen oppassen op mn neefje en nichtje, daarna nog even het dorp in geweest.. Heb vandaag niet gereden, morgenavond weer Lachen
Ga nu even douchen, tv kijken en weer op tijd me bedje in Lachen

Ik heb eerder ook petrie's gehad, vond ze niet heel erg fijn.. rijd nu weer gewoon met rubberen laarsjes, rijd tog geen wedstrijden nu Knipoog ..
Weet iemand op welke datums SGW dijksgatbos valt??

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:42

Corien: Geen idee welke ik neem. De Petrie Canterbury heb ik ooit gehad en vond ik een prima laars.
Maar de Königs Marcus is ook mooi. Alleen geen veter voor en dat vind ik wel een must. Wel zo elegant en fijn.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:45

Ik vind Petries ook wel fijn.. heb ze alleen al een tijd niet aan gehad, waardoor ik ze echt weer moet inlopen, binnekort maar 's doen.

Luxket, gelukkig valt de pijn mee!! Lachen Heb er net bij mij een hechting uit gepeuterd Bloos ..

Vief, Woll lijkt echt Wolin ROFL . Echt te mooi gewoon!! Haha! Leeftijd ofso? Nors opkijken
Wolin is vanavond weer behandelt met de laserpen (accupunctuur) door Alixia. Het gaat echt supergoed met haar benen, je merkt het bij alles. Ze zit echt heel goed in haar vel. Alixia bevestigde dit ook. Tijdens de behandeling staat ze helemaal in trance met haar ogen halfdicht... terwijl Wolin stilstaan altijd wel ehm.. lastig vind Bloos ... dus ze reageert er echt op!
Wolin weer een beetje getoilletteerd, ze ziet er weer als een dame uit Lovers

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:25

Goedenavond!
Ik heb heerlijk getrained bij de politie in Rotterdam. Mooi terrein daar! Op de weg ernaar toe nog even gedoe, de routeplanner stuurde ons onder een tunneltje door waar we niet doorheen pasten Scheve mond We stonden al halverwege omlaag, en terug omhoog kon niet, iets vanwege de handrem van de trailer. Vorstin moest dus uit de trailer, en mijn moeder heeft met een paar mensen de trailer afgekoppelt en omhoog geduwd. Daarna wilde Vorstin natuurlijk de trailer niet in (een echte prutsmuts Knipoog ), dus het laatste stuk heb ik gelopen. Mijn moeder kwam later met de trailer aanrijden.
De training zelf ging wel lekker, we hebben niet echt grensverleggende dingen gedaan, gewoon in het ritme komen Lachen Af en toe was de controle een beetje kwijt, maar verder deed ze alles zonder problemen. Zaterdag moet ik Kringkampioenschappen rijden, en zondag weer crossen in Baarle-Nassau!

Vief, dat is inderdaad helemaal zuur Scheve mond Ik hoop dat ik niet zulke drastische cijfers heb gehaald, maar ik vrees toch wel voor een paar onvoldoendes. Jammer dat het niet gezellig is op je werk. Dat jij in een bejaardentehuis wil werken zeg, dat zou echt niets voor mij zijn . Wel leuk dat je het doet Lachen Haha, die Wol Haha! Die verhalen die je over haar vertelt zijn altijd grappig om te lezen Haha!
Leuke foto Kim!!
Ingridje, Ton Van Bemmelen is echt 200m bij Vorstin vandaan! Ik vind het niet zo'n leuke winkel, koop er alleen kleine dingetjes die ik nodig heb. Fijn dat je geslaagd bent
Fijn dat jij ook weer nieuwe kleertjes hebt geshopt PB Lachen
Mooi dat Wolin zo goed vooruit gaat Lotte! En dat ze weer lekker getoiletteerd is Lachen

Ik heb Königs laarzen! Gebruik ze niet zo vaak, maar het leer is wel heel mooi en soepel. Petries heb ik ook aangehad, maar dat vond ik 3x niks
Voor springen heb ik schoenen (leer) met chaps van Kieffer, die zijn ook heel fijn.

Weet iemand nog een leuke naam voor een veulentje? Het is een vosje, een echte dame. Heel snel beledigd, en echt zo'n tuttel. We dachten al aan Dametje, maar dat is niet zo leuk op het stamboek. Of Dolce Vita

jimny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:37

goed te lezen Shanouk dat "onze"les niet tegenviel Knipoog Ed king heeft ook z'n best weer gedaan vanavond, blijft een leuk terrein in Rotterdam. Ben erg benieuwd naar het terrein in Amsterdam bij de bereden politie en verheug me nu al op Renswoude Tong uitsteken

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:52

Fijn dat je gewoon lekker getraind hebt Shanouk Pling , kan vaak ook wel erg lekker zijn!! Wat een gedoe met die trailer joh!! Nagelbijten / Gniffelen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:26

goeie avond

Wordt een lekker drukke week. Vandaag is ponykamp begonnen en ik ben begeleider. slaap gelukkig wel thuis Haha!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 00:16

peanutbutter schreef:
Ingrid: De Hampshire is toch een laars met coating? Veneto leer noemen ze dat. Weet wel dat je daar heel goed mee moet uitkijken omdat die coating los kan laten.

Ja weet ik, daarom heb ik ook die andere 2 besteld, die heb ik niet gepast want daar had ze niks van in mijn maat.
Dus als een van die 2 beter zit koop ik die, want heb ook geen zin als na een jaar de coating al loslaat Clown

Snoekiej: Ow wist ik niet, nee ik vond hem ook niet zo super vergeleken met de hypo, heb uiteindelijk alleen maar een broek gekocht.
Vind ook dat ze weinig keus hebben, dus is voor de kleine dingetjes wel handig. Maar vind het ook altijd wel duur daar in vergelijking met andere shops.
Maja de hypo is ook niet alles, als ik daar binnenloop dan moet ik gewoon veel geld uitgeven, zoveel leuke dingen Haha!

Net les gehad, ging wel lekker met me nieuwe anky dekje Clown
Hij heeft weer lekker gezweet dus de vlekken zitten er alweer op Slapen
M'n instructeur vond het vandaag een stoer paard Clown
Hij was onwijs uitsloverig en heet vandaag.
Zal wel komen omdat die vrijdag en zondag heeft stil gestaan.
Maja dan gaat die altijd helemaal gek lopen doen, net zo'n wilde hengst Clown
Mafketel Slapen
Heb wel heel lekker gereden, ondanks dat ie dan zo gaat springen en heel sterk word, luisterd ie wel goed en kan je er wel alles uit halen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 07:30

Goeiemorgen Doei!

Zometeen presentatie Gaaaap

K heb verder niet bijgelezen.. K ben blij Haha! We hebben een nieuwe pup Lovers Verhaal en foto's vanmiddag!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:09

Morguh!

Snoekiej; Dametje is leuk!!!! Veulen bij ons op stal heet Dapper en zn moeder heet Zomaar. Z'n neefje heet Bijzonder. Haha!

Mandy; wat leuk!!!! Haha!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:14

Morguh allemaal,
Ben ziek thuis. Blegh wat saai. Ik zag het in Maarsbergen al aankomen. Heb toen de cross niet kunnen rijden, omdat ik ontzettend beroerd werd na het springen. Straks maar weer mijn bedje in dus.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:45

Goedemorgen!
Wat leuk Mandy!
Lekker weer, ga zo maar eens bruin bakken in de tuin Cool
Eerst me kamer schoonmaken Vork

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:45

goeiemorgen... 23 24 auGUSTus is wieringenwerf
24ste voor de paarden...

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:51

Goedemorgen,
Mandy een puppy, ik ben heel benieuwd
Shanoek, wat een toestand met de trailer, gelukkig is alles goed gegaan, ook fijn voor je dat je trainen goed ging.
TG, wat een ontzettend leuke namen!

Gisteravond zijn we op buitenrit geweest. Undercover is eerst altijd wat zeikerig en ziet van alles wat ze niet moet zien. Later ging het beter en heeft ze zelfs een stuk voorop gegallopeerd. Het wordt nog wel eens een dapper paard!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:56

Doei!

puppy Haha! Wat leuk Mandy!

Ik heb net met Sofie een buitenritje gemaakt. Eerst stukje langs de weg, en toen even het bos in. Heb lekker stuk gegalopeerd (dan hadden we ook geen last van rotbeestjes). Ze was nog niet eerder in het bos geweest. Maar ze vond het allemaal niet zo spannend. Oortjes er mooi op en lekker galoperen. Dus nu moet ze vaker mee het bos in. Dan kan ik wat conditie trainingen met haar doen daar Lachen.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:00

Vanaf vandaag eindelijk rookvrij werken Haha!
Nooit meer die vieze stank op me werk Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:40

Ingridje16 schreef:
Vanaf vandaag eindelijk rookvrij werken Haha!
Nooit meer die vieze stank op me werk Haha!

Heerlijk!!
Over een paar weken zal de ergste rooklucht ook wel uit de meeste cafe's getrokken zijn. Kijk er al naar uit ergens een biertje te kunnen drinken zonder met tranende ogen buiten te komen!
Hoe zit het nu met terrasjes? Kan me daar namelijk ook enorm ergeren. Zit je lekker aan een kop koffie of een broodje, met zo'n smerige gifstok naast je...

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:43

Goedemorgen!

Op terrasjes mag je ook niet meer roken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:44

Ik als niet -en anti-roker vind het allemaal een beetje overdreven. Helemaal in de buitenlucht...Maar goed, wie ben ik.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:44

Goedemorgen
Leuk dat je ponykamp begeleidt Ilse Haha!
Gaaaf dat jullie een nieuwe pup hebben Mandy!!! Ik ben benieuwd Haha!!
Dat zijn ook leuke namen TG!
Beterschap Claire Ach gut
Fijn dat jullie buitenritjes lekker gingen Natalie en Kim!

Ik ben ook blij dat ik nou eindelijk niet meer stinkend van de rook thuis hoef te komen! Zweetlucht is ook niet lekker, maar wel beter!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:45

Buitenlucht maakt me weinig uit. Maar lekker een terrasje doen zonder gif van een ander lijkt me heerlijk. Smaakt je koffie tenminste ook echt naar koffie!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:49

Dank je wel Snoekiej!