Wat een heerlijk weer was het vandaag. Was ff naar stal gefietst, maar Voll stond zo heerlijk te genieten buiten dus vond het zielig om zijn lol te verpesten. Toen heb ik maar uitgemest en hem een knuffel gegeven, en weer naar huis.
Vief nou jah.. ik voelde idd niets lijk nu nog steeds op een surinamer met grooooote lippen Zo nou ik heb geoefent en het ging wel aardig tot er 2 eenden in de sloot te keer gingen en me vrouw om hoog kwam dus Jah toen heeeel hard naar voren geshopt...Jk weet anders ook niet hoe ik het moet op lossen.
maar voor de rest is de kur prima morgen in de bak bij de club rijden
Het is inderdaad al wat langer licht, om half 6 is het schemerig met het weer van vandaag.
Alhoewel ik nog een flinke bui op m'n kop heb gekregen Ik kon niet in de wei rijden, het was echt te glad daar (is normaal gesproken altijd te rijden dus dit zegt wel wat over de hoeveelheid neerslag). Dus ben ik in het zand tegenover het huis gaan rijden (is natuurgebied), maar daar was alles interessant dus ik heb niet echt fijn ontspannen kunnen rijden. Toen maar besloten om nog even een klein buitenritje te maken maar toen ging het dus keihard regenen en waaien
Corien gaat douce en op bed, morgen laaste dagje werken en dan 2 dagen vrij, Donderdag naar Jumping amsterdam, en vrijdag lekker alle paarden op stal doen
Gefeliciteerd PB! Hyppolyte, alvast succes Nog gefeliciteerd Andrea Mooie frontriem Vief!
Ik heb ook lekker gereden Vorstin had eerst buiten losgestaan, daar wilde ik haar een beetje laten rennen, maar ik kreeg haar niet harder dan draf. Met rijden wilde ze ineens heel hard doorlopen. Soms snap ik niets van dat paard
PB: wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! Nat: jammer van het oefenspringen! Hyppolyte: leuk dat je je ingeschreven hebt voor een oefencross! Succes alvast! Vief: haha gekke Wolletje af en toe zo te lezen Maar fijn dat ze met rijden al braver was Gave frontriem trouwens! Shanna: fijn dat Bip vandaag zo fijn liep! Succes alvast! Hilde: balen dat je tentamen niet goed ging voor je gevoel Luxket: fijn dat je examen goed ging! Snoekiej: fijn dat je lekker hebt gereden!
Vanmiddag nog ff Money gereden, ging echt weer super fijn
Laatst bijgewerkt door TeZzz op 22-01-08 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Corien: Argh, paarden die omhoog gaan, dat is zo irritant hé! Mijn twee vorige deden het ook erg vaak, mijn eerste paardje deed het vooral in het begin en toen is dat echt enorm geminderd. De andere was een ramp En mijn paardje nu heeft het nog nooit gedaan
Morgen examen boekhouden... Hmm morgen dus maar vroeg opstaan om een deel te herhalen... Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.
Vief: Mooie frontriem! De rest: Proficiat met jullie goede tentamens/ examens, met de andere, het komt wel goed
Was weer lekker blond bezig, moest een gedicht schrijven, ik dacht schrijf ik met stiften ( kan ik mooier schrijven als met pen ) Schrijf ik gelukkig met 2 L'en... BLOND!