Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!
!
!
was echt lachen!!
maar nog beetje geholpen met opruimen!
!! Helemaal trots op Joery!! Had uiteindelijk 187 punten voor de dressuur en een 4e plaats, 1e plaats met springen, 3e plaats met drafkoers en 2e plaats met stoelendans!! En was ook nog clubkampioen met springen
! Was een geslaagd dagje, en een goeie voorbereiding voor Lisse over 2 weken!
Dressuur ging redelijk 176 en 179 punten
Daarna een poos gewacht tot ik kon springen. Met losspringen had ze er duidelijk last van dat ze nog niet had geplast dus maar even in het lange gras gaan stappen, gelukkig leegde ze toen haar volle blaas waarna ze een stuk fijner sprong.
Daarna weer opgestapt en toen voelde ik pas m'n linkerarm, uit de ring ben ik er maar snel afgestapt want ik werd wel erg duizelig. Dus lopend naar de trailer en daar snel m'n pols gekoeld. Ik viel steeds bijna flauw van de pijn, voelde me echt niet lekker. Had het ook helemaal benauwd. Dus heb een kwartier met m'n hoofd tussen m'n benen gezeten
Nouja goed, de hele tijd gekoeld en maar snel paard naar huis gebracht en naar de huisartsenpost. Gelukkig is het niet gebroken! M'n pols heeft een flinke klap gehad en is dus gekneusd en moet dus nu rust houden. Maar na 1 nachtje is het wel al een stuk beter, heb er volle vertrouwen in dat ik volgende week wel weer kan rijden 

Als het nou een beschaafd applausje was geweest, maar nee!!! We zijn naar de jury's en secretariaat gweest en ze waren het helemaal met ons eens... Helaas mochten we door tijd en jury gebrek niet nog een keer de proef rijden.
!
! Is goed voor je vertrouwen he
!!
. De ponyclub is 45 min stappen, maar ja ik ben pas weer om 7 uur terug van school ! Dus het wordt even aan kijken
. Ik heb nu 3 wedstrijden gereden, dus dat valt ook allemaal wel mee. Maar zonder oefenen is het geen doen, fjordy heeft geen rust in zijn kont
.
!
!
!
! 

Toch hadden we hier ook nog een 7e prijs. 

en succes voor dadelijk!
!
Het duurt alleen wat langer
Gefeliciteerd!

In het begin was ze een beetje té enthosiast, later ging ie lekker
Ik heb zin in Neede