Goeiemiddag alweer!
Heb gisteren concours gehad en dat liep niet zo fijn af
Dressuur ging redelijk 176 en 179 punten
Daarna een poos gewacht tot ik kon springen. Met losspringen had ze er duidelijk last van dat ze nog niet had geplast dus maar even in het lange gras gaan stappen, gelukkig leegde ze toen haar volle blaas waarna ze een stuk fijner sprong.
Er stond een behoorlijk dik parcours maar ze sprong echt lekker. Ze was wel erg kijkerig en bij hindernis 7 ging het mis, een dubbelsprong, steil - oxer op 1 galopsprong. Ze loerde heel erg op de eerste (boogje eronder) en sprong em toch, nam de balk mee en strompelend naar de oxer. Ik zat er dus al half op en toen sloeg ze linksaf voor de hindernis, sja, ze kon em zo ook niet springen natuurlijk. En daar ging ik wel rechtdoor dus ik belandde op de hindernis
Daarna weer opgestapt en toen voelde ik pas m'n linkerarm, uit de ring ben ik er maar snel afgestapt want ik werd wel erg duizelig. Dus lopend naar de trailer en daar snel m'n pols gekoeld. Ik viel steeds bijna flauw van de pijn, voelde me echt niet lekker. Had het ook helemaal benauwd. Dus heb een kwartier met m'n hoofd tussen m'n benen gezeten
Nouja goed, de hele tijd gekoeld en maar snel paard naar huis gebracht en naar de huisartsenpost. Gelukkig is het niet gebroken! M'n pols heeft een flinke klap gehad en is dus gekneusd en moet dus nu rust houden. Maar na 1 nachtje is het wel al een stuk beter, heb er volle vertrouwen in dat ik volgende week wel weer kan rijden 
M'n vader kwam trouwens met m'n cap aan, zat er een rode verfplek op de cap van de hindernisbalk... Dan ben ik toch wel erg blij dat die dingen bestaan!