Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
! geniet ngo van de 10 dagn Mauritius! Zal wel de moeite zijn
.
! Echt super stoer. Zal wel een zotte ervaring zijn dat WK in Londen!
Ik kan niet stoppen met er naar te kijken. Het is gisteren voor de eerste keer naar buten mogen gaan en het was hilarisch
. Het durfde eerst niet en het bleef zo in stal staan en canch er naar roepen, veulen terug roepen. Dan terug met canch in stal de stal en dan zo het veulen vooruit geduwd maar het wou eerst haar achter benen niet op de grond zetten, het was zo aan het spartelen
, echt grappig. Maar twas al snel in rode en dan huppelde het mooi achter
. In de longeer zelf ook overal achter huppelen en canch super lief ervoor. Ze had zich zo gerold en het veulen liep voor haar voeten toen ze wilde rechtstaan en ze wachtte dan zo mooi en dan voorzichtig recht komen
. Ja het is wel beetje jammer dat het niet mijn veulen is, maar ik ga het wel zien opgroeien en mee helpen opvoeden. Mss fok ik zelf ook nog eens veulen, maar eerst beetje de financiën in de gaten houden
.
Misschien een weekje wachten met springen, maar ik verwacht geen maand bezig te zijn met opbouwen
?
Maar ongelofelijk super gaaf dat je aan zoiets kan en mag deelnemen!!! Je staat er toch maar hé!!
maar dan weet ik ook zeker dat ik hem erdoor mag rijden.
Ik zou echt super graag eens mee doen maar alleen is alleen eh
zo heb ik mijn goeie daad voor dit jaar ook weer gedaan
. Lopen cava
, ZO halve marathon zou ik mss nog wel willen doen. Wnr zou jij het doen MF?
Ze kan het genoeg, ze heeft het wel in zich
.
Leuke foto van Ferro btw.
Nuja kan altijd stoppen na 13 km ook.
Vorige keer is 13 km gelukt dusja. Een kleinere wil ik gerust wel eens doen!
Er is ook eentje van 7 km.
Zo'n popje
En dan heb ik ze nog niet in het echt gezien. 
Uit cirkel van hand veranderen ook mooi in balans wisselen in buiging/stelling. Bleef daarbij goed op zijn eigen benen lopen en hoofd bleef rustig zonder omhoog te gaan. Superblij daarmee!
Weet niet of het dipje over is.
Maar tis een stap vooruit!
toch om te proberen mss ben ik daarna ook wel ambitieus om de 13 of 17 te doen :p maar kzou hettoch eerste eens willen proberen

wij hebben altijd super leuke foto's van de wedstrijden. Claudia heeft bij ons thuis ook al gekomen voor portret foto's te maken in het bos van onze paarden. Hele toffe mensen
Ik kende hun al van op eventings natuurlijk, kijk altijd weer uit naar beeldmateriaal van hen als er een cross is geweest. Heb er zelf ook foto's besteld van Deurle toen.
komt er wel eens van. Wanneer breng je Ny naar Kobe/haal je ze terug op? Ik ben daar nog nooit geweest op het terrein
en los daarvan: als je man nog eens zo een ingeving heeft mag je het nog altijd vragen ze om te babysitten
Te brede kamer en je ziet het zo kiepen/klapperen.
lene schreef:Haha Antonius ik ben het ook nog niet vergeten hoorkomt er wel eens van. Wanneer breng je Ny naar Kobe/haal je ze terug op? Ik ben daar nog nooit geweest op het terrein
en los daarvan: als je man nog eens zo een ingeving heeft mag je het nog altijd vragen ze om te babysitten
We willen graag in de kerstvakantie paar dagen weg gaan, dat beviel ons enorm vorig jaar. Zal wellicht van 31/12 tot 4/1 zijn... Mocht je zin en tijd hebben om af en toe nog eens te komen, dat zou geweldig zijn!