Smid geweest, was er zelf niet bij, wel mijn man. Tja, de uitleg stelde naar wat ik hoorde niet zoveel voor: Fi heeft platvoeten, voeten hadden slechte kwaliteit waardoor de nagels niet heel vast zaten... Die platvoeten heeft ze wel al ganse leven, alleen ben ik nu wel aan het twijfelen over de slechte kwaliteit van voeten, of dit iets kan te maken hebben met haar verstoorde bloedwaarden... Staat dus ook op mijn lijstje om vanavond aan DA te vragen.
Ik blijf twijfelen over wat slim is. Als de paarden effectief slechte kwaliteit van voeten hebben, dan zal het met een andere smid misschien nog slechter worden.
De smid van dienst vorige week op wedstrijd had trouwens blijkbaar de losse nagels laten zitten en het ijzer erbovenop gezet, ook nie bepaald waar ik zit op te wachten
Hanne: het is vooral met jouw smid dat ik twijfel, of ik hem zou laten komen of de mijne hou. Als je natuurlijk 1x verandert hebt, kan je ook niet meer terug dus ben nu toch geneigd om nog even wat verder af te wachten...
Proficiat nog Jadeken! Van welke streek ben jij? Volgend jaar meer crossen op de planning?
Madelene: hoe bedoel je die 2 in 1? Is dan een BP met ingebouwde airbag ofzo?