Heb ze al gezocht. Volgens mij alleen bij ooteman al te bestellen. Dekje Is wel heftig maar wel leuk. Helaas vind ik hem echt veul te duur om voor de leuk bij te doen. Heb in principe een prima blauw cross dek. Als hij er in de uitverkoop Nog hangt Is het natuurlijk een ander verhaal
Ik had ze ook al gespot en wilde ze ook aanschaffen, en dan wilde ik de sterren misschien nog met textielstiften kleuren zodat ze bij mijn capcover passen. EJ heeft/krijgt ze ook.
bij EJ zijn ze nog niet, en ik wil er natuurlijk de laatste crossen wel mee rijden Bij Ooteman kun je ze al wel bestellen, kan alleen niet vinden of hij ze al op voorraad heeft...
Ik had de set ook al gezien! Ik heb natuurlijk paars/ donkerblauw met witte sterren Maar vind mijn paarse springschoenen elke foto weer te leuk opvallen.....
Ik heb al rood, donkerblauw & appeltjes groen. Wil graag voor een fotoshoot iets aparts, maar weet niet wat.. Had hiervoor een fries, die kon alles hebben natuurlijk . Maar dit bonte maakt het toch wat ingewikkelder...