Roxxiejj schreef:Caka: PercyLeen, Irene2 en ik zijn momenteel wel in voor een les. Een 4de erbij is denk ik wel mogelijk. Weet jij misschien iemand voor les?
Anke: leuk!
Chef organisatie hier
Iemand er bij is voor mij prima hoor! Heb nog geen instructeur, zal Irene2 nog ff vragen!
Ik ga het aangeven. Beide dagen een dagdeel. Zal ik dan zeggen dat Jantine 1 dag wil jureren, jij daar bij wil schrijven en de andere dag wil schrijven in de cross bij de stijljury? Dan gaat het zeker goed komen! TOP!
Niet veel geslapen en bij terugkomst op het kamp dus nog even lekker mn bed in gedoken... Nu eerst opgeven en dan weer hard aan het werk!

Ik heb ook niet eerst crosstrainingen gevolgd, sprong wel al makkelijk rond in het M met dat paard en heb me toen voor de gein gewoon opgegeven voor een oefencrossje, smaak te pakken en B gestart. Achteraf natuurlijk dom om niet eerst een paar trainingen te doen, maar als je gewoon goed kan rondkomen in het B springen, al een paar trainingen hebt gevolgd en de eerste wedstrijd gewoon als oefenen zien kan je in mijn ogen volgens mij best B starten. Niet teveel van verwachten, gewoon genieten dan komt het heus goed!