Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder valt het me op dat er ineens heel veel crossen hier relatief in de buurt zijn (Wolvega)? Naar mijn idee was er 'vroeger' alleen Nijeberkoop en Heino en Westerbork, ben er vorig jaar een heel seizoen uitgeweest en nu hebben ze in Hattem ook ineens B en Norg kende ik niet, ook B, Oenkerk hadden ze naar mijn idee altijd alleen SGMW en Vinkega is helemaal nieuw, dat wist ik want in die manege heb ik altijd priveles. Ik kan dit seizoen ineens 8 keer starten haha, vet leuk! Nu alleen nog stressen om alles op tijd op te geven..

hetismij schreef:Niemand heeft toch nog een startpas? Tenminste, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat pas vanaf 1 april was..
xSiep schreef:Denk dat als het in je postvak uit staat, dat hij toch wel echt aangekomen moet zijn.
Loetie84 schreef:xSiep schreef:Denk dat als het in je postvak uit staat, dat hij toch wel echt aangekomen moet zijn.
Ik hoop dat je "verzonden items" bedoeld, want als hij inderdaad in "postvak uit" staat, is hij bij mijn weten niet verzonden.
Loetie84 schreef:VD_NH schreef:Ja ik zou vanaf januari landelijk gaan starten dus voor december aangevraagt (had dus ook geen startkaart) en heb hem nog niet binnen dus kan niet officeel starten.
Staat hij al wel in "mijnknhs.nl"? Want ik heb dus wel een startpas, maar hij staat daar nog afgemeld...