[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:24

Fijn anthea dat je springles zo goed ging
Vief dat is wel een hele kast voor zijn kop
Mo heeft van Texelse wel weer genoeg foei's gehad daar hoeft die van mij niet bij ;)
Leuk paard Mootje
TG leuk bedrijfsuitje
Anne fijn dat het iets beter gaat met Vies
Dat is goed nieuws caro

Ik mag zaterdag tot 12 uur 's avonds secretariaat doen, ben alvast moed aan het verzamelen want dat ik niet voor kwart voor 1 thuis.

Ferrose liep vandaag wel redelijk, het is het allemaal net niet zo goed als ik wil maar ik hoop dat de hormonen op wedstrijd me net weer wat gunstiger gezind zijn dan moet het wel kunnen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:25

Misschien heeft de scharrel van Mootje wel een open relatie waarin zowel hij als zij mogen scharrelen wat ze willen. Dat kan. Als dat niet zo is, dan moet je je idd wel bedenken hoeveel pijn dat dan kan doen bij de andere partij. Weet niet hoe "serieus" het gescharrel is en hoe ver het gaat, maar zoiets kan echt grote (psygische) gevolgen hebben. Ik heb daar helaas persoonlijk ervaring mee.
Maar wellicht is het een stuk onschuldiger dan wij denken, zit het anders in elkaar dan wij denken en is het gescharrel alleen maar wat onschuldig geflirt? Dat hoop ik dan maar.

Voor de rest niet meer blijven hangen waar ik verder nog op wilde reageren. Solly...

EvelienH

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:42

Mo, alles kan kapot ;) Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als ik de vriendin niet zou kennen. :o
Caro, wat een super nieuws!!
Joki, komt vast goed met Ferosse. Af en toe vraag je je af hoeveel geduld je wel niet moet hebben met die beesten.
Verder zag ik nog een mooie warme muts voorbij komen haha!

Net Scene gelongeerd en Caap gestapt, hij heeft weer een onderhoudsbeurtje gehad en moet een paar dagen stappen.

En.... Wat een K U T weer!!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:43

ik blijf ook maar denken aan de posts van Mootje, maar ik ben ook heeeeeeeeel lang geleden vreselijk op m'n ziel getrapt door het vreemd gaan van
mijn toenmalige partner, en ik weet hoe gekwetst ik toen was, en hoeveel verdriet ik toen gehad heb. Achteraf ben ik er alleen maar blij om, want anders
was ik misschien wel aan die engerd blijven hangen.......
Mootje, weet wat je doet, en vraag je af of het dit allemaal waard is. Zo, en dat was mijn laatste woord hierover.

Het is hier droog!!!!! We moeten nog wel op lieslaarzen het land in, maar dat is niet zo erg. Charlotte bleef vanmiddag voor de ingang van het land staan. Daar lag een megaplas, en dat zag ze niet zitten.
Toen ze door had dat moeder wel doorliep en zij dus niet veel keus had, nam ze een heeele grote sprong, en landde midden in de plas. :D Prima waterbaktraning voor zo'n smurf van 4 weken oud!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:48

Oh, kan jullie niet bijhouden, wel even bijgelezen, maar reacties laat ik even zitten :o .

Behalve natuurlijk Charlotte: onze crossmuis in de dop *\o/* .
Ik zie het helemaal voor me: proberen buiten de nattigheid te blijven en er dan middenin belanden :D .

Nou, die van ons zijn nu ook wel door de waterbakvrees heen denk ik: wat een natte zooi in de wei. Het is dat het weer wat beter wordt, anders was ik er wel erg verdrietig van geworden. Nog 1,5 week volhouden, dan gaan de veulentjes uit logeren en kan de rest naar binnen als het nog zo nat is.

Ik had geen zin om op pad te gaan met Giga met al die regen, dus maar afgezegd (en nu is het dus droog :Y) ). Ga nu lekker TV hangen :9 .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:23

EvelienH schreef:
Mo, alles kan kapot ;) Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als ik de vriendin niet zou kennen. :o

Nogal boute uitspraak.... Hoe zou je het vinden als een onbekend meisje met jou vriend aan het rommelen is?
Of mag dat dan ook omdat ze jou toch niet kent? Of ben jij heel ruimdenkend wat dat betreft?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:26

Zoo... Hier hebben de monsters weer een schone stal. Wilde GG nog even wat brokjes voeren Woll heeft haar wijze levenslessen wbt eten alleen iets té goed overgebracht :+ Heb hem eigenlijk nog nooit brokjes uit de hand gevoerd, maar hij at mijn vingers er zowat bij op := Maar even streng toegesproken dat eerst zijn mond leeg moest hebben voordat hij een nieuwe hap mocht, maar dat wilde er niet helemaal in.. Best een raar idee dat we hem zaterdag al naar de opfok gaan brengen :\

Nu maar eens lekker naar huis en een avondje goed slapen :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:34

Toch een apart moment als ze de opfok ingaan. Hoe wij dat met Charlotje gaan doen heb ik ook nog geen idee van. Het liefst heb ik haar ook bij leeftijdgenootjes, maar die zijn natuurlijk allemaal een stuk ouder omdat Charlot zo'n ongepland kadootje was. Dus misschien dat we haar wel gewoon hier houden en bij "tante HotSpot" in het land zetten, hoewel ik me afvraag of die opvoedkundig de handigste is....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:41

@ Texelse jij heb het grote voordeel dat je een merrie heb.
@ Vief het is raar hoor als GG weg is. Ik vind het een stuk saaier op stal nu Gio weg is.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:44

Ik kan alleen maar zeggen dat ik sommige dames hele vreemde uitspraken vind doen en dat ik dat ook niet achter sommigen had verwacht.
Er is een heel mooi spreekwoord: wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
Ben trouwens op springles met Noor
Edit ik had iets heel anders in mm hoofd met fout hoor.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 12-10-11 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:46

Ik kan uit, helaas, eigen ervaring zeggen dat het verdomd k*t is als je erachter komt dat je vriend een ander heeft. Zoiets gun ik niemand, je vertrouwen is dan wel even goed geschaad. Helemaal als er kinderen in het spel zijn vind ik het niet fair, sowieso niet. Maar dan helemaal niet.
Gaat goed met springen Margreet?

Hier niet in goede humeur, pols is weer volop terug. Loop nu thuis weer met een brace, hopelijk lukt het op stage morgen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 12-10-11 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:48

Ja hoor, we zijn klaar.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:51

muts_marijke schreef:
Hoi hoi
Ooooh Mootje een bezette kerel is inderdaad heel fout! Oh ik lees met kinderen, wat sneu voor de kindjes. (ik durfte mn mening niet te geven (omdat ik bang was als dooie of oud wijf te worden gezien, maar ik ga totaal mee met Danielle en Billy!!!!!! )

Dan ben ik ook graag een oud wijf Marijke. ;) Ik weet zelf hoeveel pijn het kan doen als een relatie stuk loopt en ik zie het van dichtbij ook op deze manier en ik kan niet anders zeggen dat ik het echt heel naar vind. Ik hoop dus met Sim mee dat het maar heel onschuldig is.... Al zou zo'n kerel eigenlijk door beide vrouwen tegelijk keihard gedumpt moeten worden!

Balen van je pols Sann!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:19

_Sim_ schreef:
EvelienH schreef:

Nogal boute uitspraak.... Hoe zou je het vinden als een onbekend meisje met jou vriend aan het rommelen is?
Of mag dat dan ook omdat ze jou toch niet kent? Of ben jij heel ruimdenkend wat dat betreft?

Dan zit er iets niet goed in je relatie, anders gebeurd zoiets niet. Dan kan het maar beter snel over zijn. Zonde van je tijd en energie anders. Leuk is anders maar that's life.

Zoals een vriendin van mij altijd zegt, er is altijd ergens een betere. :=
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 12-10-11 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:21

Hoeft niet altijd wat fout te zitten in je relatie, kan ook wat fout zitten in het karakter van degene die vreemd gaat.

Scoob heeft What gebeten. :') Niet erg hoor, maar wel mooi om te zien hoe zo'n klein hondje zo'n grote bullebak 'aanpakt'.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:28

Scoob?! Dacht zeker dat de neus van What het speelbeestje was. Ze was wel verbouwereerd zeker. Balen van je pols zeg! Komt dat omdat je op stage veel met je handen moet werken nu?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:31

Daar ben ik het wel mee eens Sann, sommige mensen hebben gewoon moeite met een relatie. Moet zeggen dat ik dat zelf ook wel heb. :o

Gekke Scoob!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:39

Hoi hoi

Ik ben daarin ook graag een oud wijf. (maar wilde niet als 1e er tegenin gaan nadat ik de reacties van hier gelezen had :) )
Ik kan me voorstellen Sannn en Sim dat het verschrikkelijk diep kwetst als je er achter komt.
Gelukkig heb ik het nog nooit zelf meegemaakt en ik denk, weet en hoop dat Geert het me ook nooit aan zal doen :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:50

Ik weet dat mijn hub het mij ook nooit aan zou doen. Liefde kan wel overgaan, maar heb wel het fatsoen om eerst een eind aan de relatie te maken voor je iets nieuws begint.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 22:52

_Sim_ schreef:
Ik weet dat mijn hub het mij ook nooit aan zou doen. Liefde kan wel overgaan, maar heb wel het fatsoen om eerst een eind aan de relatie te maken voor je iets nieuws begint.

Zo is het, en niet anders :j

Springen ging euh... hard :')
Ga snel douchen en slapen, morgen de hele dag naar Utrecht voor weer een congres :O

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 06:21

Goeiemorgen! :)

Niet allemaal te hard van stapel lopen, we weten helemaal niet wat er speelt tussen Mo en die man. :)
Iemand met gezond verstand gaat niks lopen uitspoken met een bezette man die ook nog eens kinderen heeft.

Was maar een half uur eerder opgestaan om die nieuwe lens in te prutsen.
Ging hij er in 1 keer in, nu zit ik hier te wachten tot ik kan gaan...zucht....

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 08:33

Yeh, crosssetje is binnen. Met een witte broek erbij rijden we in de kleuren van Beemsterboer. Iedereen weer blij.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 08:37

Goedemorgen.
Wat zijn de kleuren van Beemsterboer, Margreet?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 08:42

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:00

Leuke kleuren