[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:20

@Splash Dat is dus typisch een waterbak die mijn paard "eng" vindt, omdat hij er op de boomstam al recht inkijkt zeg maar en op de boomstam al ontzettend terugkomt... Lastig. :\

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:28

SplashIsLief schreef:
(Alhoewel dat voor ons weer perspectieven biedt om in de zomer wat meer endurance te rijden)

(Hihi, ja dat ben ik ook van plan! Kan zometeen gewoon met de startpas, ideaal!)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:29

Manic ik vond het ook niet prettig, zeker niet omdat het zo vroeg in het parcours was. (Paard deed het overigens super :+ )
Loetie84 schreef:
SplashIsLief schreef:
(Alhoewel dat voor ons weer perspectieven biedt om in de zomer wat meer endurance te rijden)

(Hihi, ja dat ben ik ook van plan! Kan zometeen gewoon met de startpas, ideaal!)

Let er wel op dat je waarschijnlijk wel lid moet zijn van de KEV.
Maar inderdaad ideaal!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:37

Aaaaaah ik wil alle data ook weten... crossen plan ik ook al ver van tevoren :j maar door de afgelaste wedstrijden dit jaar Lisse & Texel pas op het laatste moment opgegeven waar ik beide nog mee kon doen! Eigenlijk een wonder omdat er altijd zomaar een wachtlijst is ;)
Gewone wedstrijden doe ik bijna niet maar die plan ik ook niet echt. Daar kun je meestal toch nog wel bij dus dat is meer 'spontane opgave' :))

Het liefst zou ik alle crossen rijden, maar ja dat kan natuurlijk niet :+

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:40

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:49

SplashIsLief schreef:
_Sim_ schreef:
Ja, gewoon doen dan.
Want een coupon van bv T opsturen en dan later melden dat je toch met een ander paard komt dat doen ze niet. Dan kom je eventueel onder aan de wachtlijst. Secretariaat daar is altijd heel strikt.

Coupons gaan we sowieso niet meer insturen :D

Maar op zich vind ik het wel terecht dat ze streng zijn!

Ik had op 1 januari de coupons van de nieuwe vereniging nog niet binnen en dus oude coupon opgestuurd met briefje erbij met de reden, werd mooi onderaan de wachtlijst gezet toen ik m'n nieuwe coupon had opgestuurd }:0 Dat is later overigens wel weer veranderd hoor, toen ik mailde dat ik het wel héél belachelijk vond als ik daarvoor onderaan de wachtlijst kwam gezien het zelfde amazone + zelfde paard + zelfde klasse etc waren. Toen stond ik ineens op de startlijst.

Dat vond ik dus een beetje doorslaan in streng zijn. Maar verder vind ik het ook wel terecht dat ze streng zijn qua opgeven/veranderingen. :j

riannhuh

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:01

Aan de ene kant snap ik het wel dat ze zo strict zijn, maar aan de andere kant mag je je soms ook wel eens soepel opstellen.
Ik heb bijvoorbeeld 2 paarden, als ik me met 1 zou opgeven en die raakt na de sluitingsdatum kreupel en ik zou dat willen veranderen in mijn andere paard, dan zou ik dus én startgeld verschuldigd zijn van mijn kreupele paard en onderaan de wachtlijst komen met het andere paard? :?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:31

riannhuh schreef:
Aan de ene kant snap ik het wel dat ze zo strict zijn, maar aan de andere kant mag je je soms ook wel eens soepel opstellen.
Ik heb bijvoorbeeld 2 paarden, als ik me met 1 zou opgeven en die raakt na de sluitingsdatum kreupel en ik zou dat willen veranderen in mijn andere paard, dan zou ik dus én startgeld verschuldigd zijn van mijn kreupele paard en onderaan de wachtlijst komen met het andere paard? :?

Ja, omdat het een wijziging is.
Ken het verhaal van een (bekende) ruiter. Zijn paard die hij in het Z zou starten was smorgens niet goed. HIj een ander paard ingeladen en meegenomen. Meld zich bij het secretariaat met de nieuwe coupon, maar mooi dattie niet mocht starten! Dat is wel heel streng vind ik, want nu was er gewoon een lege plek.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:32

Ik heb het ook al eens met het secretariaat in het vet gehad daar, vind streng prima maar onredelijk vind ik niet prima ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:43

:D Ik verwacht dat Westerbork in hetzelfde weekend als Maarsbergen zit al hoop ik dat zij een weekend eerder zijn. Dan kan ik Maarsbergen ook meepakken anders start ik alleen in april in NL en dan pas weer sept of okt.
Ik hoop dat de kalenders er snel zijn dan kan ik alle vrijdagen ervoor mooi vrij vragen voor het geval dat.
Ik vond Maarsbergen in het L afgelopen jaar niet pittig. Die van mij liep er zo simpel rond en ruim binnen de tijd.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:11

@ Manic EL was mijn eerste officiële cross! Ik vond hem super gaaf!
Waterbak is er wel ineens dus als je paard het niet prettig vind kun je hem misschien beter overslaan...
Op de foto lijkt de inloop wel smaller als in het echt! Het is redelijk breed hoor!

Maarbergen schijnt heftig te zijn maar ik merkte weinig verschil!
(ligt misschien aan mij hoor) wel verder een heel erg mooi terrein!
Het enige wat wat lastig kan zijn was de hoge boom (voor de B dan) direct het water uit!
Staat in mijn profiel als eerste foto geloof ik!

Heb zo'n zin in volgend jaar! Jaloers op iedereen die er nog 1 rijd dit jaar!