[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:07

Dat is wel errug gaaf vief!!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:08

Ja :D :D

PB wat verschrikkelijk balen zeg dat je operatie uitgesteld is :\

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:10

Pb jeetje vervelend zeg!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:11

Vief: wat leuk !!! Wanneer is dat :) ?

Ik lig lekker op de bank tv te kijken. Even geen zin meer in studeren :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:12

Dat is een leuk uitje wat je daar in het verschiet hebt Vief! Hardstikke gaaf!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:13

Ik ga even me coupons bij elkaar rapen voor de sgw's :)
En dan lekker op bed..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:18

Het is de tweede week van maart al, dus eigenlijk al wel een beetje snel :D
Ik ga ook lekker op bed liggen :)

Simmie: hardstikke is met een t hihi. Hoop niet dat je het vervelend vindt maar het viel me op omdat je altijd zo netjes typt :) Dus dacht zeg het toch even :o
Wist het zelf ook nooit http://www.onzetaal.nl/advies/hartstikke.php
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 14-01-10 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:19

Dat is snel vief
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 14-01-10 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:19

IK BEN JALOEEEEEEEEEERRRRRRSSSS VIEF!! :)) Hahah positief jaloers hoor ;) , wat gaaf joh!!
Echt super dat je mee mag!! :):)

Owjah.. ik heb morgen dagdienst.. dus ik ga lekker in bed kruipen en lekker nog even de tv aanzetten met een grote kop thee :9k . Starbucks mok (halve liter := ) of mijn Blond-mok...? :Y)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:23

Ahaha lotte :+ lekker hoor.

Ik ga ook op bed :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:34

Stoer Vief. Heb begrepen dat Barocca heel mooi is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:44

@ Lotte: Lekker!
@ Vief: :Gaaf zo'n groot concours.
@ Rosalie: Vervelend altijd, zadels die niet goed liggen
@ PB: dat is balen zeg

Bam is vandaag naar de smid geweest dus die heeft weer mooie schoentjes. S'middags met de tailer naar dressuurles geweest, aan het begin wad Bandido zo baldadig als maar kon, eindelijk weer in een grotere bak. Na een tijdje kwam hij lekker onder appèl, en heb ik die onuitputtelijke energie van Bandido gebruikt om lekker te verzamelen. Ik ben doodmoe maar wel ontzettend tevreden *D

Morgen ga ik denk ik weer de oude heer pesten, de eigenaresse is zelf geopereerd en kan een tijd niet rijden, dus ze heeft gezegd dat als ik tijd heb ik Kally van stal mag trekken om hem lekker aan het werk te zetten, leuk :D !

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:09

@PB: Balen dat je operatie zo veel verlaat is! Hopelijk ben je ook binnen die 2 weken hersteld en kun je toch Chaam gaan rijden!
@Vief: Dat zijn nog eens leuke uitjes zeg!!! Stoer hoor!
@Bianca: Af en toe mag je jezelf best verwennen!
@Mandy: Balen dat Zetje nog niet helemaal fijn loopt zonder haar ijzers. Hopelijk is ze zaterdag toch helemaal rad en kun je alsnog je laatste wedstrijd rijden voordat ze moeder wordt ;)
@Evie: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen rijden! En veel plezier met de 'oude' morgen!
@Kim: Alvast veel succes morgen tijdens de finale!
@Rosalie: Balen dat je niet lekker hebt kunnen rijden, hopelijk gaat het allemaal beter als je je nieuwe zadel hebt!

Ik ben vanavond naar dressuurles op de vereniging geweest en dat ging erg lekker. Moest wel behoorlijk werken, maar het had wel resultaat.
Ik was vanmiddag ook nog naar de fysio geweest voor mijn hand, maar dat kon ik ook wel flink merken :o Krijg dan toch weer steeds meer last er van, moest van de fysio nu ook 2xper week komen in de hoop dat het dan sneller beter wordt. Zoals het nu is is het ook niet wat helaas.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:40

viefdepief schreef:
Simmie: hardstikke is met een t hihi. Hoop niet dat je het vervelend vindt maar het viel me op omdat je altijd zo netjes typt :) Dus dacht zeg het toch even :o
Wist het zelf ook nooit http://www.onzetaal.nl/advies/hartstikke.php

:oo
Geeft niets hoor dat je het even meldt. Kan ik wel tegen, maar schaam mij diep voor deze grove fout...
Ik vind het inderdaad van belang om netjes Nederlands te schrijven/typen, ook al is het "maar" op een forum in een gezellig kletstopic.
Ik let dan ook altijd op dat ik mijn berichten in ABN typ. Kan me zo ergeren aan onverzorgde berichten....

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:33

:wave: Goeiemorgen

Ik zal zo even naar Leeuwarden met de auto dingen inleveren en een presentatie oefenen met de groep.
Dan weer naar huis om te gaan leren voor mijn tentamen morgen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 08:46

Goede morgen :z

Ga zo ook richting werk.
Me startcoupons vanmiddag op de bus doen.
Wedstrijd voor morgen bij mij op stal is helaas toch afgelast. :( (wel begrijpelijk als de hele parkeer plaats ijs is := )

Vanavond lekker eten bij een vriendin met hapjes en zo en popstars kijken :+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:20

Goeiemorgen!
@Kim: Wat raar dat je op zaterdag een tentamen hebt! In ieder geval nog even leerse!
@Corien: Wel jammer dat de wedstrijd is afgelast, maar met een ijsbaan als parkeerplaats is ook niet fijn.

Ik ben weer op stage aangekomen. Heb zo ook nog een beoordelingsgesprek geloof ik :o Volgende week komt mijn stagebegeleider van school ook voor mijn eindgesprek :o Het eind komt dus in zicht!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:25

Goedemorgen :)

Wauw wat ontzettend gaaf Vief :D !

Ik heb gister mijn les afgemeld, mam is ziek.
Vandaag blijf ik een dagje thuis, de oom van mijn vader is overleden en wordt vandaag gedaan (begravenis/crematie).
Heb KNHS kamp vannacht om 12 uur al opgegeven :) .

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:35

:wave: Mogguh!

Eindelijk weer eens een berichtje van mijn kant. Wel de hele week een beetje meegelezen maar weinig tijd om te reageren. Hier verder weinig nieuws, Fari is momenteel ook goed fit. Ik rijd haar ca 4 keer per week op de manege en Bop heeft ijsvrij. Ik kan merken dat ze de beweging in de wei ook missen. Althans ze staan er wel elke dag in maar ze kunnen zich niet uitleven. Morgen heb ik iig weer springconcours en volgende week dressuur. Verder gister een baalmomentje wat betreft mij zelf, ik loop al 3 jaar te klooien met mijn schildklier. Een half jaar geleden was die waarde echt heel ruig te hoog en nu na behandeling is ie weer heel ruig te laag. Verwacht dat ik nu voor het leven aan de medicijnen moet :\

Nu dan eens een bijleesactie;

Corien; balen dat de wedstrijd is afgelast maar voor de veiligheid toch beter
J_N; wat balen dat het met je hand nog steeds niet wil, hoe lang is het nu geleden dat je um gebroken had?
Evie; fijn dat het later goed ging!
Vief; wat gaaf zeg, je hebt maar geluk met zo'n schoonverkeringsfamilie :D
Rosalie; wat balen dat het niet ging, hopelijk is het zadel er snel en kan de fysio ook helpen.
Bianca; wat balen van Bull, ook niet erg praktisch. Idd evt. het stalmeisje ook wat laten helpen in de verzorging en als dat goed gaat ook de staleigenaar oid. Steeds meer mensen introduceren aan je paard. Gelukkig heb ik hier alleen maar stikverwende paarden die zelfs de kinderen nog naar binnen kunnen doen. En super dat je naar Amsterdam gaat, ben er een paar jaar terug ook eens geweest, leuke wedstrijd. Zelf ga ik buiten altijd naar CSI Geesteren, ook zo'n topwedstrijd al zeg ik het zelf :o
Kim; heel veel succes vanavond
PB; wat ontzettend balen van je operatie :(:)
Caroline; fijn dat je uit de mitella mag, bevalt het ook of is het nu nog pijnlijk?

Ik lees iets over zadels, ik heb een Barnsby dressuur en een Tolga springzadel en ben over beide meer dan tevreden :D Wat betreft steigeren, Fari doet het alleen als ik haar teveel onder druk zet. Meestal ben ik te laat met hand openen en ik denk persoonlijk dat dat bij veel steigeraars zo is :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:20

Zo, heb alles alweer ingeleverd. Nu even op groepsgenoten wachten zodat we de presentatie nog een keer kunnen doornemen. Had verwacht dat het druk zou zijn bij het inleveren.
Aangezien alle studenten die dezelfde opleiding als mij doen, allemaal vrijdag voor 12.00 (vandaag dus), alles in moeten leveren. Maar er stond niemand net op 9 uur :=.

@ Malloesje: Fijn dat Fari goed fit is :D. Wel balen dat het niet goed is met je schildklier.. gelukkig dat er medicijnen voor zijn, maar fijn is het niet.

@ Mirthe: Sterkte :(:)

@ JN: Ja het is toegestaan :=, de rest van de week zijn alle tentamen hallen bezet etc. Dus hebben ze die van ons maar op zaterdag gedaan. Beetje jammer ;). Maargoed, overleven we ook wel weer.
Succes met je beoordelings gesprek.

@ Corien: Jammer van je wedstrijd. Gelukkig komen er nog genoeg, maar het is wel jammer.
Hoor dat best wat wedstrijden nog steeds worden afgelast. Ben blij dat die van mij wel door ging :).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:21

Hoi,

@JN. Kun je niet eens een second opinion gaan vragen want dit duurt wel heel lang. Vriendinnetje heeft een keer glas in haar hand gehad en geopereerd daarna heel veel last gehad bleek nog glas in te zitten. Daar kwam men achter bij de second opinion. Succes met het gesprek :D
@ malloesje: Balen zeg van je schildklier. Schouder gaat redelijk. Is nu wel gevoelig. Gevoel is terug en de boel is erg stijf. Ben er ook achter gekomen dat ik uit de mitella moet opbouwen ipv gelijk dat ding de hele dag af.
@ kim succes met CC
@ vief gaaf dat je mee mag. Wanneer is dat?

Ik ga mijn schatjes maar weer wat aandacht geven en een longeercirkel sneeuwvrij maken met 1 arm. Gisteren wilde niemand helpen want er zo weer sneeuw vallen. Ik heb het niet gezien :( en aangezien het een beetje dooit....
Ik wil langzaam conditie bij hun opbouwen want ik verwacht dat ik de komende weken niet op paard mag. Ik ga uit van eind februari ipv 1-2. Bot moet eerst geheeld zijn aangezien hij opnieuw gebroken is :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:34

Jeetje Marloes dat is naar. Schildklier kan een hoop ge-emmer geven weet ik.

Heb hier ook wat coupons klaar liggen om op de bus te gaan. Heb over 5 weken regio kamp springen. En wil voor die tijd nog even wat parcourtjes rijden. Helaas mag ik al blij zijn als er eens in de 2 weken een springwedstrijd is op 50km afstand bij ons.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:34

Goedemorgen allemaal!

Net Jer lekker aan het werk gezet aan de longe, hij lijkt wel blij dat de vakantie over is (of in ieder geval lijkt!).Ga nu snel douchen, moet om 1 uur in Amsterdam zijn. Een vriendin heeft iets georganiseerd voor mijn verjaardag morgen (vanaf morgen officieel een ouwe bok: 25).. dus ben benieuwd!

* even een egoberichtje, heb geen tijd om bij te lezen :) *

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:42

Heb even de nieuwprijs van devoucoux gecheckt en dat viel (mij) reuze mee. Nieuwprijs van een zadel ligt rond de 2800,-.
Enige is dat ze tweedehands nog steeds 1800,- zijn.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:58

Goedemorgen!

@ PB: Dat vind ik toch behoorlijk wat geld hoor ;) , maar als het goede zadels zijn dan zou ik dat er wel voor over hebben.
@ Noorwijdeness : Spannend!
@ Kim: succes
@ Malloesje : vervelend, daar heeft mijn moeder vroeger ook last van gehad en is echt niet fijn.
@ Corrien: Jammer van je wedstrijd.

Nu even naar school, ik ben te laat omdat ik eerst mijn formulier voor de knhs instructieweken heb ingevuld :o .