Ik heb Barchem wel op 1 nov maar ik start alsnog geen bathmen. Wil nog een paar springwedstrijdjes mee pakken, anders wordt de L ineens weer zo'n opgave na een paar maand.
Sim
Geplaatst: 03-09-09 11:40
Daar heb je wel gelijk in. Dat is idd wel een beetje te veel van het goede. Denk ook wel dat als puntje bij paaltje kwam ik het niet gedaan had of misschien een andere cross af laten vallen (maar ja, welke dan, ze zijn allemaal leuk!)
Da's idd het probleem van het najaar, teveel leuke crossen te dicht op elkaar Ik start trouwens B HC in Barchem om mee te kunnen doen, 31 okt heb ik cursus maar ik wilde zo graag nog een 4e cross rijden dit najaar. Rij nu ovb Ysselsteyn, Meldert(B), Barchem, Meer (B), Mooi elke keer om de 2 weken.
Nu al? Belgie kun je tot twee weken van tevoren opgeven..... Heel, heel heel heel misschien wil ik in Meer een apirantencrossje gaan proberen Is toch bijna in mijn achtertuin
Ibonn
Geplaatst: 03-09-09 11:53
Kan idd, ik wacht voor Meldert tot Princenhage (bijna) vol is Meldert ligt bij mijn ouders in de achtertuin en dan kan mijn familie nog een keer komen kijken. Alleen heeft de KNHS hier geen boodschap aan en moeten de NL-wedstrijden beschermd worden. Oke maar wanneer worden wij beschermd tegen ellenlange wachtlijsten
Ik ga helemaal niet meer naar Bathmen Helemaal vergeten. Ik zou daar met de vos heen maar die is er niet meer. En voor Sofie vind ik het teveel. Volgend weekend Gorssel, dan texel en nijerberkoop. Eerst maar zien of ze het wat leuk vind. Als dat zo is kan ze volgend jaar wel wat meer lopen
Volgens mij nu niet meer, dat gedeelte waar die 2e waterbak zit is verkocht. iig, dat is mij verteld..
Eventinggek
Geplaatst: 07-09-09 13:25
Ik ben ook pas 1 keer in Barchem geweest toen er het NK was, was tijdens mijn eerste seizoen in de B Ik vond het best een pittige wedstrijd, zeker niet makkelijk. Daarom wil ik er Ungaro ook graag in t M starten, kijken of ie echt zo goed is Wij gaan van 5 t/m 17 oktober op vakantie. Op dit moment sta ik voor Ysselsteyn & Barchem voor het M ingeschreven. Ben eigenlijk ook nog aan t twijfelen of ik Bathmen zal starten, ik rij daar ook altijd erg graag maar ik zou dan dus 2 weekenden achter elkaar crossen Meer ben ik ook nog over aan t denken, maar daarvoor ga ik de indoor kalender nog even bestuderen, wil deze winter flink aan dressuur & springen gaan werken
andrea16
Geplaatst: 07-09-09 16:42
B-paarden en B-pony's in Nijeberkoop is al vol! Was nog maar net op tijd met opgeven.
heleenxx
Geplaatst: 08-09-09 22:35
Zo, dat is alweer op tijd. Terwijl het hetzelfde weekend is als in Princenhage. SGW wordt populair!
mistid
Geplaatst: 09-09-09 07:18
Maar het zijn ook de Noordelijke Kampioenschappen, denk dat dat woordje het ook meteen een stuk populairder maakt.
Ik heb Heino en Nijeberkoop nog staan. En dan gaan wij weer binnen verder.
ik doe mee in diepenheim bij de B paarden (word mijn debuut) verder helaas dit jaar geen crossen, toch wat meer trainingen mee pakken en dan volgend jaar hopelijk wel
Ben benieuwd hoe dit jaar de cross om gaat! en of de B paarden weer een afsprong in het water hebben!