Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik start trouwens B HC in Barchem om mee te kunnen doen, 31 okt heb ik cursus maar ik wilde zo graag nog een 4e cross rijden dit najaar. Rij nu ovb Ysselsteyn, Meldert(B), Barchem, Meer (B), Mooi elke keer om de 2 weken.
Meldert ligt bij mijn ouders in de achtertuin en dan kan mijn familie nog een keer komen kijken. Alleen heeft de KNHS hier geen boodschap aan en moeten de NL-wedstrijden beschermd worden. Oke maar wanneer worden wij beschermd tegen ellenlange wachtlijsten
caroline78 schreef:Heeft er iemand foto's van de B cross paarden Barchem? Ik word nu wel heel nieuwsgierig wat ik kan verwachten..
Helemaal vergeten. Ik zou daar met de vos heen maar die is er niet meer. En voor Sofie vind ik het teveel. Volgend weekend Gorssel, dan texel en nijerberkoop. Eerst maar zien of ze het wat leuk vind. Als dat zo is kan ze volgend jaar wel wat meer lopen
Ik vond het best een pittige wedstrijd, zeker niet makkelijk. Daarom wil ik er Ungaro ook graag in t M starten, kijken of ie echt zo goed is
maar ik zou dan dus 2 weekenden achter elkaar crossen
Meer ben ik ook nog over aan t denken, maar daarvoor ga ik de indoor kalender nog even bestuderen, wil deze winter flink aan dressuur & springen gaan werken