Nu maar naar bed, wekker om 5 uur en dan maar beslissen of ik ga.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beetje fatsoenlijk kunnen springen en crossen in die drek?annikavolder schreef:Wij waren vorige week in Ede rondje B en L oefencross. Hij pakte super aan! Helaas zijn we samen onderuit gegaan in een bochtje voor hindernis 1 voor de L, daarna wel gewoon lekker gereden en leek niks aan de hand. Dag erna zat zijn schouder toch wat vast dus hele week gestapt en nu is hij gelukkig weer goed. Eerstvolgende cross "ding"voor ons is de oefencross in Moordrecht 16 april dus we doen nu even rustig aan weer opbouwen[ [url=m/yuBBZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xeBJhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij was heeeel fris en redelijk overprikkeld van al die ruimte en de grote wereld om ons heen en bleef best spannend bokken, vooral met aangalopperen en zo nu en dan na de sprong. Ik heb het ruim 3 kwartier volgehouden totdat ik toch op mijn bek in die bagger lag
en daarna nog een keer na een heel onschuldig klein bokje omdat modderige broek op een modderig zadel blijkbaar geen top combinatie is qua grip

je paard had het in ieder geval naar d'r zin 
Pantykous schreef:Ik ga volgende week ook mijn eerste cross doen. Gelijk maar B ingeschreven, paard op een puppy crosslesje in Moordrecht verder nog niks gezien. Ga volgende week een training doen bij de Schalm dat we iig wel een keer op gras ook wat hebben gesprongen en dan de dood of de gladiolen.
Is er ergens nog een handig lijstje/website over wat mee te nemen?
Hij is iig voorzichtig zat FH
moet goedkomen! Als je maar een moedig en eerlijk paard hebt is die B helemaal niet zo boeiend moeilijk.
zou nu eigenlijk stiekem wat geld willen bijleggen voor een meer ervaren paard. Maar goed, als het niet kan zoals het moet...

Voor het laatst eentje gereden toen ik 16 was oid, voor m'n winstpunt om te gaan springen. Dus dat is vrij lang geleden.