Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Ik denk dat ze op deze manier gewoon minder kundige ruiters en combinaties zonder springervaring op vreemd terrein willen uitsluiten, valt ook wat voor te zeggen. Enerzijds met het oog op veiligheid en anderzijds om het leuk te houden voor andere deelnemers.
Ik heb vaker in Moordrecht gereden in "gevorderden" lessen met mensen die hun paard letterlijk nergens overheen kregen, niet eens een liggende balken vond het altijd echt doodzonde van mijn tijd. Want ik mocht dan ergens tussendoor paar sprongetjes nemen terwijl combinaties met 100 weigeringen alle tijd en aandacht kregen. Beetje banketstaaf voor iedereen. En soms kwamen er mensen in dressuurzadels crossen die gewoon helemaal niet konden springen
![]()
Laagdrempelig klinkt leuk maar dat is een beetje hetzelfde probleem als met parcoursen op wedstrijd lager dan oude BB, mensen die dan meedoen horen vaak nog helemaal niet op wedstrijd.
LiannePuthzy schreef:Fly_high schreef:Laagdrempelig klinkt leuk maar dat is een beetje hetzelfde probleem als met parcoursen op wedstrijd lager dan oude BB, mensen die dan meedoen horen vaak nog helemaal niet op wedstrijd.
Dat onderste vind ik dubbel, het is natuurlijk een mooie mogelijkheid voor de volwassenen die een pony hebben om toch op springwedstrijd te kunnen
Ik heb inderdaad ook 1x een crossles gereden waar iemand aan meedeed die niet durfde te springen en ook 0 ervaring had, gelukkig ging de aandacht toen wel naar degene die wel konden springen
Melisje_92 schreef:Dat is een fijne vooruitgang!
Was slecht voor mijn bankrekening dat er een fotograaf bij was, maar ik word toch zo blij van zulke plaatjes![]()
[ [url=m/Em790c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E173kb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pREOCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
jesss_amigo schreef:Wilde mij opgeven voor SGW Etten Leur. Maar die zit dus al vol.. maar toen zag ik het startgeld.. 45 euro… nou dat had ik dus sowieso niet gedaan. Wat een geld.