Ze is zeker al erg veranderd ! Volgend weekend weer een wedstrijd . Dan mag ze ook weer BB springen. En als ik dan terug kom van mijn vakantie en haar weer oppak, dan ga ik nog een paar keer BB denk ik en dan B .
nou ik ben weer terug, kies zit er nog in, maar ben een wortelkanaalbehandeling rijker.. Vorige keer zei die dat als ik last kreeg dat ie eruit moest en nu wou die toch eerst dit nog proberen want dat moest zoiezo en dat kon niet in combinatie met die kies trekken.. dus scheelt weer.. HOop dat ik er nu vanaf ben
Zo ben ook weer terug, ben helemaal geslaagd Eerst naar van bemmelen ruitersport geweest, erg leuke paardrijbroek gevonden van pk, eindelijk met leren zitvlak. En bruin met fel blauwe versiersel, had ook wat opvallende broeken aan, maar daar voelde ik me echt mezelf niet in. Wel erg leuk maar niet voor mij Ook meteen wat sokken gekocht voor tijdens het rijden, wilde ook leren laarzen maar ze hadden maar 2 soorten en van derbie. Vond ze echt niet mooi heel grof. Toen maar naar de hypo geweest, hadden ze gelukkig onwijs veel laarzen. Nouja wilde toch wel met rits dus zijn we bij een petrie uitgekomen. Hadden ze precies niet in mijn maat dus besteld en als het meezit heb ik ze voor het weekend Heb meteen ook nog een anky dekje gekocht lila die had ik nog niet
Heb ook een nieuwe hoefsmid gevonden, z'n ijzer zit niet helemaal perfect, en bij de hoefsmid die ik had is de wachttijd 2 weken of je kan hem telkens niet bereiken. Erg vervelend als die ook niet terug belt. Blijf je aan de gang, vind het normaal niet zo erg om te wachten, maar als het haast heeft wel.
Ik hoop het ook voor je Bonny. Verstandskiezen trekken is echt vreselijk....
Heb je springlaarzen genomen Ingrid? Ik ga morgen op zoek naar nieuwe springlaarzen. De mijn zijn niet mooi meer en zitten ook niet goed.
Ik heb vandaag geshopt met moeders en ben een jurk, vest, blousje en broek rijker. Was ook wel weer nodig. Had nl geen zomerjurk meer en 3 spijkerbroeken waren doorgesleten.
Lekker geshopt Ingrid! Ook fijn als je een hoefsmid hebt die wat vrij snel het ijzer weer eronder kan tikken!
PB: je had toch niet zo lang geleden nieuwe Konigs gekocht? Of zijn die voor de dressuur? En fijn dat je weer nieuwe kleren hebt!
Ik ben bang dat het bij mij ook niet meer lang duurt voordat mijn petries uit elkaar vallen. Helaas heb ik zo'n belachelijk dikke kuiten dat het maatwerk moet gaan worden. Maar dat wordt gelijk dan weer zo prijzig...
Flink geshopt dus Ingridje Je hebt dus niet op maat gemaakte petries?
Nee dat wilde m'n moeder niet. Maar ze hebben daar de maten opgemeten en toen kwamen ze precies uit bij een bestaande maat. Heb namelijk beetje standaart maat kuiten, en toen zei de verkoopster dat dat niet nodig was omdat ze goed zouden passen. En dat ze toch wel een beetje naar je benen zouden gaan vormen.
Ze had wel springlaarzen staan, ze zaten echt wel lekker, maar ze waren vanaf 500 euro nah vind ik beetje te duur. En ik vind die veters zo afschuwlijk lelijk. Dat is echt gewoon mijn smaak niet. Je heb er wel meer steun in, maar ik wil ze ook gebruiken voor dressuur, dus heb gewoon beetje allround laarzen gekocht
Ik persoonlijk vind petries 100x niks Ze zitten gewoon niet mooi... Ik krijg nog laarzen met een veter, vind dat dus juist weer wel mooi. Zonder is zo kaal.
Met vind ik inderdaad ook mooier! Lijkt me ook praktischer met springen! Met mijn petries heb ik altijd dat het gaat klemmen bij mijn enkel op crosshoogte . Ingrid: welk model heb je uitgekozen dan?
Lux: Aii hopen dat het nu wel snel een stuk minder pijnlijk is! Ingrid: Zooo flink geslaagd zeg! en PB ook al Ik heb nu Petries. Vind het eigenlijk niks.. maar goed wachten totdat ze het begeven want vind het zonde om nu al andere aan te schaffen Hiervoor Cavallo's en Rectiligne laarzen gehad.
Ik heb net lekker gegeten en ga zo maar eens kijken hoe het met Woll is. Gisteren was ze lekker bezig. Stond nog geen minuut vast en toen ik even het zadel en het hoofdstel uit de kast pakte had ze een open pak vlas omgekieperd en mijn poetskoffer van het muurtje gekieperd En denk maar niet dat Miss Woll er dan schaapachtig bij staat te kijken ofzo Nee die kijkt je dan gewoon brutaal aan.. Wordt je boos doet ze het geen minuut later gewoon nog een x. Aap is het ook Mijn arme, arme poetskoffer had het dus zwaar te voortduren en heeft uiteindelijk 3x ondersteboven gelegen Was wel even boos geworden en met rijden had ze ook behoorlijk last van wat gezagsprobleempjes. Ging een paar keer flink hard door de bak. Uiteindelijk trok Woll wel even mooi aan het kortste eind. Ze was echt helemaal wit van het zweet en wist opeens wel weer hoe ze moest luisteren. Met afsponzen nog een laatste pruttel. Wilde ze opeens niet eens niet meer stilstaan .. Sta je dan met je emmertje speciaal voor dat monster gevuld met lauw-warm water. Toen had ze het echt even verprutst en heb ik na haar sopje de tuinslang gepakt en was het water opeens niet meer zo lekker warm . Je had haar moeten zien kijken..
Ik vond petrie juist wel erg lekker zitten. Ze zaten ook meteen goed, ik denk dat ik na een uur rijden wel zere voeten heb Zit net op de petrie site te kijken en volgens mij heb ik wel een springlaars, nouja volgens de site is het een springlaars Volgens haar was het veelzijdig maja wat maakt het uit petrie hampshire heb ik besteld. Maar ze zou ook de cambridge en de dubbeldam meebestellen dan had ik nog een keuze.
Ingrid: De Hampshire is toch een laars met coating? Veneto leer noemen ze dat. Weet wel dat je daar heel goed mee moet uitkijken omdat die coating los kan laten.
Ik heb zelf Petrie Anky's voor het dagelijkse dressuurwerk. Opzich een vrij degelijke laars, maar niet het meest comfortabel. Heb voor springen nu DeNiro, maar ben die laarzen meer dan spuugzat. Zitten gewoon heel slecht. En voor op dressuurwedstrijd heb dan die nieuwe Königs. Super laarzen! Als je dat aan hebt gehad wil je nooit meer anders. Leer is boterzacht. Maar zijn daardoor ook niet geschikt voor hele dagen werk.
Wou morgen gaan kijken naar springlaarzen, maar denk dat het ook Königs wordt. Zijn ong. net zo duur als Petrie of Cavallo, maar vind ze eigenlijk mooier. Zou het liefst laarzen van Parlanti nemen, maar daar is mijn bankrekening het niet mee eens ben ik bang
vief had er ook wel willen zien jah lux pijnlijk he, heb het ook al 3 x gehad laast in me voortand niet echt prettig pb welke laarzen nem jij ? klopt wat je zegt, en petris doen erg zeer met inlopen en rijden dus kijk maar uit ingrid
tot nu toe is het nog niet echt pijnlijk hoor corrienrn.. maar voortand ben toch benieuwd hoe ze dat doen dan dat is vet smal kan je amper in boren lijkt mij