[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:57

Vief: Jammer hoor.. Scheve mond Maarja, ik zou dan idd ook ff aan het Geld, geld! denken als het tijdelijk is Bloos .

@Snoekiej: Ik lees er gewoon overheen Bloos! ... Balen is dat joh Nors opkijken , je kan je dan zo rot voelen door dat soort grappen.. Hamer

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:00

ik ga naar de tandarts, whis me luck

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:03

Leuke foto's Kim! Lachen

Wat balen van je herkansing Shanouk!

Vief: toch maar een andere tandarts dan idd Clown
Jammer dat je vakantiebaantje wat tegen lijkt te vallen.

Bonny: succes bij de tandarts Knipoog

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:04

Good luck!! Knipoog OK dan!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:10

Vief: Jammer dat het niet zo heel gezellig was op je werk. Komt straks misschien nog wel Knipoog.

Tis hier wel heel lekker weer Haha!!
Hoop dat dat zo blijft als ik les heb Lachen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:11

Succes!!

Ben er bang voor.. Knipoog
't Zijn gewoon een beetje saaie mensen Bloos

Floor: Flexibele baantjes zijn wel ideaal idd!

Hier is het nu net een beetje bewolkt.
Hoop dat het daar mooier blijft Kim Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:17

Afbeelding
Ik kreeg net deze foto toegestuurd van een meisje die deze gemaakt had op CH Gorredijk Haha!! Vind hem wel leuk *LOL*.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:18

Wat is ze al veel veranderd Kim! Bloos!
Ze wordt echt steeds meer paard Cool Stoere foto Ja.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:32

Ze is zeker al erg veranderd Haha!! Volgend weekend weer een wedstrijd Lachen. Dan mag ze ook weer BB springen. En als ik dan terug kom van mijn vakantie en haar weer oppak, dan ga ik nog een paar keer BB denk ik en dan B Lachen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:48

leuke foto kim

nou ik ben weer terug, kies zit er nog in, maar ben een wortelkanaalbehandeling rijker.. Vorige keer zei die dat als ik last kreeg dat ie eruit moest en nu wou die toch eerst dit nog proberen want dat moest zoiezo en dat kon niet in combinatie met die kies trekken.. dus scheelt weer.. HOop dat ik er nu vanaf ben

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:13

Zo ben ook weer terug, ben helemaal geslaagd Haha!
Eerst naar van bemmelen ruitersport geweest, erg leuke paardrijbroek gevonden van pk, eindelijk met leren zitvlak.
En bruin met fel blauwe versiersel, had ook wat opvallende broeken aan, maar daar voelde ik me echt mezelf niet in.
Wel erg leuk maar niet voor mij Clown
Ook meteen wat sokken gekocht voor tijdens het rijden, wilde ook leren laarzen maar ze hadden maar 2 soorten en van derbie.
Vond ze echt niet mooi heel grof.
Toen maar naar de hypo geweest, hadden ze gelukkig onwijs veel laarzen.
Nouja wilde toch wel met rits dus zijn we bij een petrie uitgekomen.
Hadden ze precies niet in mijn maat dus besteld en als het meezit heb ik ze voor het weekend Haha!
Heb meteen ook nog een anky dekje gekocht lila Haha! die had ik nog niet Bloos

Heb ook een nieuwe hoefsmid gevonden, z'n ijzer zit niet helemaal perfect, en bij de hoefsmid die ik had is de wachttijd 2 weken of je kan hem telkens niet bereiken.
Erg vervelend als die ook niet terug belt. Blijf je aan de gang, vind het normaal niet zo erg om te wachten, maar als het haast heeft wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:15

Flink geshopt dus Ingridje Haha! Je hebt dus niet op maat gemaakte petries?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:16

fijn ingrid dat je bent geslaagd

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:18

Ik hoop het ook voor je Bonny. Verstandskiezen trekken is echt vreselijk....

Heb je springlaarzen genomen Ingrid?
Ik ga morgen op zoek naar nieuwe springlaarzen. De mijn zijn niet mooi meer en zitten ook niet goed.

Ik heb vandaag geshopt met moeders en ben een jurk, vest, blousje en broek rijker. Was ook wel weer nodig. Had nl geen zomerjurk meer en 3 spijkerbroeken waren doorgesleten.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:21

Lekker geshopt Ingrid! Ook fijn als je een hoefsmid hebt die wat vrij snel het ijzer weer eronder kan tikken!

PB: je had toch niet zo lang geleden nieuwe Konigs gekocht? Of zijn die voor de dressuur? En fijn dat je weer nieuwe kleren hebt!

Ik ben bang dat het bij mij ook niet meer lang duurt voordat mijn petries uit elkaar vallen. Helaas heb ik zo'n belachelijk dikke kuiten dat het maatwerk moet gaan worden. Maar dat wordt gelijk dan weer zo prijzig... Sigaar

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:22

rowo schreef:
Flink geshopt dus Ingridje Haha! Je hebt dus niet op maat gemaakte petries?

Nee dat wilde m'n moeder niet.
Maar ze hebben daar de maten opgemeten en toen kwamen ze precies uit bij een bestaande maat.
Heb namelijk beetje standaart maat kuiten, en toen zei de verkoopster dat dat niet nodig was omdat ze goed zouden passen.
En dat ze toch wel een beetje naar je benen zouden gaan vormen.

Ze had wel springlaarzen staan, ze zaten echt wel lekker, maar ze waren vanaf 500 euro nah vind ik beetje te duur.
En ik vind die veters zo afschuwlijk lelijk. Dat is echt gewoon mijn smaak niet.Clown
Je heb er wel meer steun in, maar ik wil ze ook gebruiken voor dressuur, dus heb gewoon beetje allround laarzen gekocht Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:25

Ik persoonlijk vind petries 100x niks Bloos Ze zitten gewoon niet mooi...
Ik krijg nog laarzen met een veter, vind dat dus juist weer wel mooi. Zonder is zo kaal.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:27

Met vind ik inderdaad ook mooier! Lijkt me ook praktischer met springen! Met mijn petries heb ik altijd dat het gaat klemmen bij mijn enkel op crosshoogte Knipoog. Ingrid: welk model heb je uitgekozen dan?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:27

Toffe foto kim Lachen

Lux: Aii Ach gut hopen dat het nu wel snel een stuk minder pijnlijk is!
Ingrid: Zooo flink geslaagd zeg! en PB ook al Haha!
Ik heb nu Petries. Vind het eigenlijk niks.. maar goed wachten totdat ze het begeven want vind het zonde om nu al andere aan te schaffen Bloos Hiervoor Cavallo's en Rectiligne laarzen gehad.

Ik heb net lekker gegeten en ga zo maar eens kijken hoe het met Woll is. Gisteren was ze lekker bezig. Stond nog geen minuut vast en toen ik even het zadel en het hoofdstel uit de kast pakte had ze een open pak vlas omgekieperd en mijn poetskoffer van het muurtje gekieperd Rolleyes En denk maar niet dat Miss Woll er dan schaapachtig bij staat te kijken ofzo Nee die kijkt je dan gewoon brutaal aan.. Wordt je boos doet ze het geen minuut later gewoon nog een x. Aap is het ook Nagelbijten / Gniffelen Mijn arme, arme poetskoffer had het dus zwaar te voortduren en heeft uiteindelijk 3x ondersteboven gelegen Vriendjes zijn?
Was wel even boos geworden en met rijden had ze ook behoorlijk last van wat gezagsprobleempjes. Ging een paar keer flink hard door de bak. Uiteindelijk trok Woll wel even mooi aan het kortste eind. Ze was echt helemaal wit van het zweet en wist opeens wel weer hoe ze moest luisteren. Met afsponzen nog een laatste pruttel. Wilde ze opeens niet eens niet meer stilstaan Dromen.. Sta je dan met je emmertje speciaal voor dat monster gevuld met lauw-warm water. Toen had ze het echt even verprutst en heb ik na haar sopje de tuinslang gepakt en was het water opeens niet meer zo lekker warm Duivel . Je had haar moeten zien kijken..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:29

Haha, ik zie het al helemaal voor me Vief Haha!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:29

Ik vond petrie juist wel erg lekker zitten.
Ze zaten ook meteen goed, ik denk dat ik na een uur rijden wel zere voeten heb Clown
Zit net op de petrie site te kijken en volgens mij heb ik wel een springlaars, nouja volgens de site is het een springlaars Clown
Volgens haar was het veelzijdig maja wat maakt het uit Clown petrie hampshire heb ik besteld.
Maar ze zou ook de cambridge en de dubbeldam meebestellen dan had ik nog een keuze.

Ga nu maar eens naar paardje heb weer les Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:58

is idd of veelzeidig of springlaars ingrid, in ieder geval niet zo'n stugge dressuurlaars..

vind die van mij nog steeds heel fijn zitten, cavallo junior jump

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:10

Ingrid: De Hampshire is toch een laars met coating? Veneto leer noemen ze dat. Weet wel dat je daar heel goed mee moet uitkijken omdat die coating los kan laten.

Ik heb zelf Petrie Anky's voor het dagelijkse dressuurwerk. Opzich een vrij degelijke laars, maar niet het meest comfortabel. Heb voor springen nu DeNiro, maar ben die laarzen meer dan spuugzat. Zitten gewoon heel slecht.
En voor op dressuurwedstrijd heb dan die nieuwe Königs. Super laarzen! Als je dat aan hebt gehad wil je nooit meer anders. Leer is boterzacht. Maar zijn daardoor ook niet geschikt voor hele dagen werk.

Wou morgen gaan kijken naar springlaarzen, maar denk dat het ook Königs wordt. Zijn ong. net zo duur als Petrie of Cavallo, maar vind ze eigenlijk mooier.
Zou het liefst laarzen van Parlanti nemen, maar daar is mijn bankrekening het niet mee eens ben ik bang Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:16

ik wil de dubbeldams in het donkerbruin Knipoog

vief had er ook wel willen zien jah Tong uitsteken
lux pijnlijk he, heb het ook al 3 x gehad Boos! laast in me voortand niet echt prettig
pb welke laarzen nem jij ? klopt wat je zegt, en petris doen erg zeer met inlopen en rijden Knipoog dus kijk maar uit ingrid Tong uitsteken

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:18

tot nu toe is het nog niet echt pijnlijk hoor corrienrn.. maar voortand ben toch benieuwd hoe ze dat doen dan dat is vet smal kan je amper in boren lijkt mij