Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kom mss wel eens supporteren in merendree
wat ga je nu met ny doen?
heb furrie nu eens gelongeerd met een pessoa ipv gogue en moet zeggen dat ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter liep met de pessoa. Ga dit nog even verder doen, hopelijk blijft het zo. vos gaat volgende week normaal op jumping in waregem.
Jammer van Orp Madelene, maar wel fijn dat je toch nog mocht uitrijden. Pakt hij op training ook zo moeilijk aan? Lijkt mij dat hij toch een stukje vertrouwen en/of kracht mist? Fijn dat de dressuur zo goed ging Hanne, werpt de training toch zijn vruchten af. Foto's van Nokere zagen er ook weer heel fijn uit Antonius, zoals ge zegt "bijna zonde om ze in te zetten voor eventing", zo fijn springen
En fijn dat er maar iets relatief onschuldig uitgekomen is bij Genesis. Blijkt toch maar weer dat het vaak niet voor niets is als ze "plots" moeilijk doen in het springen
), huishouden, pff. Dus eigenlijk ben ik een echte zondagsruiter geworden O:-). Probeer hem tijdens de week wel eens te longeren of een klein wandelingetje te maken en dan in het weekend te rijden, maar komt er niet vaak van. Ook wat op de sukkel geweest na een foutje van de hoefsmid... Maar dit weekend toch terug eens wat crosshindernisjes meegepikt bij mij in de buurt en er mega van genoten dus wie weet pik ik Deurle toch nog mee
. Is uiteindelijk gelukt maar dus wel met een "trage" tijd omdat ik hier en daar echt lang heb moeten proberen tot t eindelijk lukte. En dat bleek toch goed genoeg voor de 4de plaats van alle vrouwen, want bijna niemand had alle hindernissen gedaan. Wel een aantal een stuk rapper maar dus 1 of 2 hindernissen geskipt. Conclusie: geselecteerd
is natuurlijk een kleine sport dus het is niet vergelijkbaar met een WK paardrijden ofzo
maar toch. Dus nu heel wat dingen aan het trainen die ik nog totaal niet kan. Doel: aan de finish geraken hahaha.
. Super flink merrie veulen, bruin met een kolletje. Tstond in 1-2-3 recht en het bleef de hele tijd recht
. Het is geen ene keer gaan liggen in het dikke uur dat ik er bij was. Canch was wel heel moe en had het lastig met de nageboorte. Daar een beetje moeten helpen. Maar vanmorgen al opnieuw geweest en ze zag er al weer fris uit. Tis echt een heel mooike
(Gelukkig de kant van mama gekozen voor het uiterlijk
, nu graag het talent van de papa
)
Had de foto's al zien passeren, inderdaad een mooike!
titan swim had ik ook gezien en ken ook paar mensen die meededen. Ben zelf niet zo een zwemmer, maar met het weer van de laatste tijd leek het mij zeker een leuke. Vroeg mij alleen af hoe ze dat veilig houden met al die mensen tegelijk in het water die grenzen verleggen/ mogelijks een beetje overmoedig zijn
. Waar gaat dat WK door? En hoe train je er dan op buiten lopen? Pony zal dat wss niet erg vinden zijn luilekker leven
.
ik heb net zo'n conditie...hahaha
Waar is het? Heel veel succes in ieder geval! 

Hij is veel te braaf thuis.
precies een manegeknol.
2x70 cm weer. De jumping erna (weet nog niet wanneer) wil ik terug naar de 80 gaan.
, en ik hoef hem alleen maar vast te houden
.
). Vandaag liep Iskander een foutloos rondje op tornooi en Colorado een 7de plek in Z1. Met dit fijne gevoel kan ik wel op vakantie vertrekken

Alleen zou ook wel lukken maar denk dat het wel leuker is in groep dan alleen. Zal voorlopig bij het lopen blijven
geniet nog maar even van de vakantie
Waar ga je in september aan het werk? Terug dezelfde richting of iets anders?