Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een 1, 2 en 3 sterren cross over grotendeels open terrein. Ook staan er schermen die je zicht geven op het deel van het terrein wat je vanaf het hoofdterrein niet kan zien. Klopt het dat je uit Noord Limburg komt? Is vanuit daar een uurtje rijden met de auto. SusanH schreef:Als hij een keer een wedstrijd wil zien waar hij een groot deel van kan volgen moet hij in juli naar de Renswoude horse trails komeneen 1, 2 en 3 sterren cross over grotendeels open terrein. Ook staan er schermen die je zicht geven op het deel van het terrein wat je vanaf het hoofdterrein niet kan zien. Klopt het dat je uit Noord Limburg komt? Is vanuit daar een uurtje rijden met de auto.
Nu we ook een auto hebben kun je tenminste overal heen.
Heb ik weer wat te bespreken met hem.
Die van mij krijgt ook echt low-energie voer en daar is hij al Hollands welvaren mee!

Jenny_S schreef:hier nog een kort filmpje van onze les woensdag.
niet helemaal jullie niveau misschien, maar toch wel trots op mijn Fries
https://www.youtube.com/watch?v=_cTxhplKVYQ

Fijn dat het zo goed ging!

). Zucchero "pullt" ook. Gisteren in mijn les wel met mijn neus op het feit gedrukt dat ook daar de oorzaak van bij mij ligt! Ik moet hem gewoon geen cm ruimte geven die hij zelf wil pakken: ik bepaal. Vind ik wel moeilijk, maar gisteren viel ineens het kwartje, dus nu zijn we van onbewust onbekwaam naar bewust onbekwaam gegaan
Eens zien of we standje Duikboot eruit kunnen krijgen!