Mette1998 schreef:Jullie weten natuurlijke niet wat de omstandigheden zijn en hoe het er aan toe gaat, we hebben een verkeerde beslissing gemaakt en hebben er van geleerd. Ik heb 28 mei selectiedag voor mijn opleiding en we hopen dan een leuke E pony te hebben.
Met epke gaat het heel goed, volgende wedstrijd L springen en dressuur gaat steeds beter.
Goed gedaan Madelein, ik hoop met epke ook nog een L proefje te gaan rijden
Nee daar heb je gelijk in. We weten alleen wat jij hier verteld, en daar zijn de reacties dan ook naar. Als de omstandigheden dusdanig zijn dat er niks anders op zit dan is dat zo. Dan kunnen wij je verder ook niet helpen ben ik bang...
Haha ja ik zal met Ed denk ik niet zo makkelijk de L door komen, maar ach, als we de B maar uit zijn ben ik al blij

, paard had paar dagen warme kogel. Ik erg last van mijn rug. Hopelijk van de week er weer op
. Gaan 3 dagen van een dressuur 5 daagse starten, hopelijk de punten voor de B binnen halen, en dan gelijk in die dagen de L1 starten. En weer 2 springwedstrijden begin mei. Leuk leuk!
ofwel verstuiking ofwel ontsteking van inieminie wondje die naar binnen gekropen is. Als ik wil mag ik al terug opbouwen! (Ga nog maar even wachten)