Op een schimmel is eigenlijk alles wel mooi, behalve pastelkleurtjes, vind ik. En bij bruin kan ook veel, ik zou voor een fel kleurtje kiezen. Roze-bruin, felblauw-bruin, rood-bruin, paars-bruin, donkerbruin, navy....
Ik twijfel voor mijn vosje nog tussen de eskadron bicoler white-navy of een polypad navy met witte rand, heb ook bruin tuig en een blauw/wit gestreept truitje. Wil ook nog een capcover, maar heb nog tot maart om geld bij elkaar te sparen haha.
Rood en geel zijn niet helemaal mijn kleuren.. Vooral aan geel heb ik nog (ponyclub)trauma's
Paars-bruin zie ik hier al veel terugkomen, dus dat wil ik liever niet, al vind ik het wel een gave combi! Denk dat een fellere kleur idd mooier is dan een zachte kleur..
@ Vief: bij Woll past wel heel veel qua kleuren. K vind je kleuren op je 2e foto ook mooi bij Woll staan. Wat is het? Donkerbruin met beetje caramel ofzo? Maar anders hard roze? Lime? Aqua of Turquoise?
juist dat zwart steekt enorm af bij je schimmel, geen gehannes met kleuren die niet perfect matchen e.d.. als die van jou idd zo wit is, denk ik niet dat je een meer opvallende combi kan krijgen dan dat? (aangezien iedereen in felle kleuren crosst maar doorgaans geen enkel paard er goed uitziet in het zwart omdat het gewoonweg niet opvalt )
Eef_Bam
Geplaatst: 20-11-11 23:41
Op de foto van je bodyprotector heb je een donkerblauw/navy shirt aan vief, dat vind ik er erg leuk bij jullie staan en heb denk ik ook nog niemand gezien met bruin-blauw!
Navy-bruin kan idd wel mooi zijn, maar dan wel echt navy. Dan vind ik het shirt op de eerste foto te blauw zegmaar. Als je echt fel wil gaan, is grasgroen-bruin ook wel gaaf misschien Of misschien oranje?
rowo
Geplaatst: 21-11-11 10:32
_Sim_ schreef:
rowo schreef:
Wat is er mis met bruin-geel
Dan ben je nl net maja de bij.
Ik ben iig de enige die zo crosst, dus ben wel een originele bij.
AntheaV
Geplaatst: 21-11-11 10:41
hahaha Ik heb bij het zien van jouw set nog nooit aan Maja de bij gedacht Rowo