[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mireilledons

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:49

Mijn planning voor komend seizoen begint aardig vorm te krijgen. Coupons voor debuut in Castenray en Nistelrode zijn verzonden. Derde wedstrijd wordt Leidschendam of Maarsbergen.
Heb verschillende keren voorbij zien komen dat Maarsbergen pittige cross heeft, dus voor een derde wedstrijd wellicht beetje te hoog gegrepen. Hoe is de cross van Leidschendam vergeleken met Maarsbergen?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:07

Hallo allemaal ik meld me hier ook maar even.
Over lisse kreeg ik idd ook een mail dat de inschrijving voor de indoor vorige week zou beginnen.
Wordt er nog een indoor bij beukers gereden?

Mijn planning is voorlopig:
Eerst nog oefen crossjes te blijven rijden voor de ervaring.

Indoor lisse,
Beukers outdoor
Voorhout
Vlietlanden
Lisse
BRoekelo
pijnakker
en vanassel wat er nog in de buurt is

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:15

Pff wat zijn jullie vroeg met versturen! Bij ons is alleen Chaam en EL de deur uit.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:17

laatste weekend februari indoor cross bij Beukers. Maar meer dan dat weet ik ook niet.....

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:19

Scum schreef:
Pff wat zijn jullie vroeg met versturen! Bij ons is alleen Chaam en EL de deur uit.

Tja, de verhalen over het snel vollopen van de startlijsten hebben mij er toe aangezet om direct in te schrijven. Even mailtje gestuurd met vraag 'wanneer kan ik inschrijven' en dus gelijk gedaan toen het kon.

In juni gaat ook aanmelding voor Texel op de bus hoor :j

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:21

doe je goed mireille!! Op 1 juni het inschrijfformulier van de site invullen, dan hoef de coupon niet meteen dezelfde dag er achteraan hoor, als die er dan maar is voor de sluitingsdatum. Zo heeft iedereen evenveel kans om in te schrijven.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:22

mireilledons schreef:
Heb verschillende keren voorbij zien komen dat Maarsbergen pittige cross heeft, dus voor een derde wedstrijd wellicht beetje te hoog gegrepen. Hoe is de cross van Leidschendam vergeleken met Maarsbergen?

Leidschendam was in 2010 heel, heel vriendelijk, misschien zelfs TE vriendelijk gebouwd in de B. Maarsbergen is gewoon een echte B cross met wat leuke uitdagingen er in.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:22

Scum schreef:

He Scummie! Ga jij dit jaar weer starten met Online of mag Lex weer? :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:24

texelse schreef:
laatste weekend februari indoor cross bij Beukers. Maar meer dan dat weet ik ook niet.....

er is ook nog helemaal niks over te vinden, staat zelf niet op de wedstrijdkalender 2011 van beukers.
Zit zelf ook al de hele tijd beetje te zoeken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:30

caro29 schreef:
Wat balen Rosalie! Hopelijk valt de blessure mee.

@ Mistid ik heb vorig jaar ook mijn andere trainingsterrein in Dtsl doorgegeven aan Wieneke. Dat terrein is nog leuker dan waar jij al bent geweest. Veel meer sprongen :D . Doe zelf niet mee aan de trainingen. Ga liever zelf heen. Alleen of met nog iemand..

Ik ga graag een keer met je mee! Omdat Wieneke mij nu ook de trainingen bij het HTC geeft vind ik het straks belangrijk dat ik ook een keer met iemand anders ga en ook een keer naar Ria en Alice. Anders blijf je ook redelijk beperkt in de terreinen want we hebben niet zo veel echte fanatieken bij Wieneke waardoor zij bijna nooit naar de wat verdere terreinen kan, dan haken de meesten af.

Rosalie, jij hebt echt pech de laatste jaren :(:)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:31

texelse schreef:
doe je goed mireille!! Op 1 juni het inschrijfformulier van de site invullen, dan hoef de coupon niet meteen dezelfde dag er achteraan hoor, als die er dan maar is voor de sluitingsdatum. Zo heeft iedereen evenveel kans om in te schrijven.

Mijn coupon is nog op Texel... :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:37

Dan ben je helemaal snel klaar ;) Hoef je alleen maar het inschrijfformulier in te sturen, en je inschrijfgeld over te maken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:39

Damelza schreef:
texelse schreef:

er is ook nog helemaal niks over te vinden, staat zelf niet op de wedstrijdkalender 2011 van beukers.

"inside-information" ;)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:43

Met leidschendam bedoelen jullie vlietland toch?
Echt balen dan ben ik een weekendje weg met t paard :( ook leuk, maar toch....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:43

Vlietlanden/Leidschendam is dezelfde ja.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:45

texelse schreef:
"inside-information" ;)

hihi, weten we alvast wat :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:45

Ik heb Roos ergens horen "zeggen" dat de indoorcross bij Beukers op 27 februari is.

Is daat dan ook springen bij?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:57

nistelrode mag je dus al insturen.

Ach ik moet toch nog met Rob overleggen of het dan al verstandig is om B te starten. En dat wp springen nog even halen :+ en ik weet niet of dat heel snel wordt aangezien ik nog zeer weinig springwedstrijden gepland heb staan (er zijn weinig fijne wedstrijden in de buurt) en ik wel over 2 weken wedstrijd heb maar pas vandaag weer na 1,5 maand eruit qua springen (blessure aan het heiligbeen) echt wat meer sprongen na elkaar heb gedaan en het ging redelijk (ik ben ook maar een dressuurmiep die zich probeert om te scholen) maar of het over 2 weken wp-waardig een rondje is weet ik nog echt niet

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:05

Hoe weet je dat dat al mag Joki? Ik zie op startlijsten niets staan over Nistelrode.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:14

ik weet alleen dat westerbork inschrijven is vanaf 1 februari, niet vergeten dus want vorig jaar was de wachtlijst enorm!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:17

mireilledons schreef:
Mijn planning voor komend seizoen begint aardig vorm te krijgen. Coupons voor debuut in Castenray en Nistelrode zijn verzonden. Derde wedstrijd wordt Leidschendam of Maarsbergen.

op basis van deze post van mireille heb ik aangenomen dat je je kan opgeven voor nistelrode

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:07

Kom zo even weer binnen vallen, maar er komt waarschijnlijk ook L paarden in Oenkerk op 27 augustus! :) Dan in totaal: BB, B en L pony's en paarden!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 08:37

Damelza schreef:
texelse schreef:

Dat is echt wel zeker, heb het er van het weekend nog met Jan en Ronald over gehad.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:09

Joki schreef:
op basis van deze post van mireille heb ik aangenomen dat je je kan opgeven voor nistelrode

Klopt hoor Joki. Ik heb met Castenray gemaild (contactinformatie van de SGW-kalender) en kreeg te horen dat ik mij al kon inschrijven. Heb ik direct gedaan. :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:29

Mireille, Vlietlanden en Maarsbergen is een wereld van verschil in de B, zoals Sim ook al zei. Vlietlanden vond ik in de B niet B-waardig staan en Maarsbergen heeft een eerlijke nette, maar soms ook voor de ruiter psychisch wat moeilijk ;) Volgens mij moet MB geen probleem voor jou zijn, hoor!
Rosalie, Balen van je paard zijn blessure. Hopelijk loopt het herstel voorspoedig :(:)