Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Pff wat zijn jullie vroeg met versturen! Bij ons is alleen Chaam en EL de deur uit.
mireilledons schreef:Heb verschillende keren voorbij zien komen dat Maarsbergen pittige cross heeft, dus voor een derde wedstrijd wellicht beetje te hoog gegrepen. Hoe is de cross van Leidschendam vergeleken met Maarsbergen?
caro29 schreef:Wat balen Rosalie! Hopelijk valt de blessure mee.
@ Mistid ik heb vorig jaar ook mijn andere trainingsterrein in Dtsl doorgegeven aan Wieneke. Dat terrein is nog leuker dan waar jij al bent geweest. Veel meer sprongen. Doe zelf niet mee aan de trainingen. Ga liever zelf heen. Alleen of met nog iemand..
mireilledons schreef:Mijn planning voor komend seizoen begint aardig vorm te krijgen. Coupons voor debuut in Castenray en Nistelrode zijn verzonden. Derde wedstrijd wordt Leidschendam of Maarsbergen.
Heb verschillende keren voorbij zien komen dat Maarsbergen pittige cross heeft, dus voor een derde wedstrijd wellicht beetje te hoog gegrepen. Hoe is de cross van Leidschendam vergeleken met Maarsbergen?
Damelza schreef:texelse schreef:laatste weekend februari indoor cross bij Beukers. Maar meer dan dat weet ik ook niet.....
er is ook nog helemaal niks over te vinden, staat zelf niet op de wedstrijdkalender 2011 van beukers.
Zit zelf ook al de hele tijd beetje te zoeken