Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blue wonder heb ik wel in huis. Stalgenootjes dachten dat ik in de modder gevallen was terwijl ik (dit keer) gewoon was blijven zitten! Vanavond poging nr. 2!
Ik doe nu al 6 jaar mijn eigen was, maar zo zwart als gisteren is mijn witte rijbroek nog niet eerder geweest! WolinLotte schreef:Dierenarts is vanmiddag geweest.. Op rechts loopt ze behoorlijk kreupel.. In haar koot klopte het ook flink, wat duidt op een ontsteking.. Wolin is behoorlijk gevoelig voor hoeflederhuidontsteking. Ze reageerde met de visiteertang ook.
Bij het uitverdoven werd ze niet volledig rad.. Dit kan zijn dat óf de verdoving niet volledig is, óf dat er boven de koot wat zit waardoor ze aan het kreupelen is, wat ook goed mogelijk is, bijvoorbeeld haar kogel, waar ze met het buigen ietsje op reageerde. Het zouden ook twee verschillende dingen kunnen zijn.
Maar voor nu vermoed de dierenarts hoeflederhuidontsteking... 5 dagen Metacam geven, woensdag even contact opnemen met de dierenarts.. Als het onvoldoende verbeterd is, dan worden er foto's gemaakt.
Nog niks definitiefs dus.. Kijken wat de Metacam doet..
.
... Heb verder heerlijk geslapen
..
. Zo maar eens richting stal.

Gisteravond begon het ook in een keer te storten en te stormen. Toen het wat minder werd snel paarden naar binnen. Die waren echt door en door nat. Stonden te trillen op hun benen. Gelukkig waren ze op stal zo weer droog.
Maar het was wel super leuk daar! Heb gister gelijk weer even gereden en ze liep heel fijn, ze kan het dus toch wel. Morgen begint school weer, ik heb gelukkig een heel fijn lesrooster, hoef maar 1 dag vroeg en geen enkele lange dag
Ben dus wel een beetje verwend daarmee.
wel heel jammer van de Z haag! Balen van de verliespunten ook. ZIt er nog een Z cross in dit jaar?