Met Sofie geen last van
. Loempia kon er wel wat van.PB: Jeetje dat is vervelend. Als je Januari denkt en het word weer later.
Net dressuurles gehad met Sofie en dat ging heel fijn
!Morgen mag ze weer even lekker springen in de Finale in Beilen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Loempia kon er wel wat van.
!

. Kim en finales gaat niet echt samen heb ik het idee. Laatste 2 keer ging het niet fantastish
.
.
(mag als laatste starten --> minste plaatsingspunten
)

kimdepim schreef:Precies is ook zo. Heb niks te verliezen.
. Wolin heeft lekker de hele middag buitengelopen in het zonnetje
..
ik ga zaterdag overdag en savonds, wel erg duur,maar goed moet 1 keertje kunnen. Op de site staat dat ze 40 euro kosten, maar het was gewoon 43,75 !!!! reserveringskosten PER kaartje, wat een afzetters....ggrrrrr
het is voor zijn eigen bestwil..........
Snap dat het een domper is.
.. Je kan het inderdaad niet afdwingen, dat heeft echt tijd nodig en veel positieve ervaringen denk ik
. Het is best een onzeker paard denk ik? Zoveel mogelijk aanraken en bezig zijn met verschillende mensen in een rustige omgeving? Een stapje terug, maar daarna kan je alleen maar weer vooruit denk ik altijd maar
. (Leuk dat je naar Jumping Amsterdam gaat, zou ik wel graag heen willen dit jaar, ben vorig jaar geweest en ik vond de London Police show zoooooo gaaf!!
)
!! Van het weekend weer lekker naar buiten toe
, tis nu mooi geweest
.
, komt er nog sneeuw enzo aan?)
je auto kwijt kost ook nog 15 euro, maar ik wilde idd weleens nu naar een groot concours, maastricht vind ik wat ver, dus dit is wel leuk, ik hoop ook op een hoop standjes met prulletjes, daar doe je vaak leuke ideeen mee op. Meestal kun je gelijk beginen met sparen....
maar goed..... Hulsebosch staat er ook zag ik dus kan ik ook eens informeren wat een zadel ongeveer kost als je hem helemaal laat aanmeten en Devoucoux is er ook.
.. Mijn volgende zadel wordt echt zeker weten een Devoucoux
(of ook een Massimo, kost de helft en zijn ook fijne zadels
).

(aangezien ik niet zoveel vertrouwen meer heb in het 'passend maken' bij Divoza)
Avond!
Je jas blijft vast nog wel een poosje lekker warm 

Mijn ouders waren vorig weekend naar Zwolle en hebben voor dit weekend ook weer VIP kaartjes. Behoorlijk jammer dat ik hard aan de studie moet voor mijn tentamen van maandag
Heb wel iets anders heel gaafs
Mag met mijn schoonverkeringsfamilie mee naar Barocca D'Alva. Cross kijken in Portugal dus