Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DewiFoto schreef:Ik kom mij graag weer melden. Na het overlijden van Chappie vorig jaar heel lang gezocht naar een paard om het rijden weer op te kunnen pakken. Nu ben ik sinds iets meer dan een maandje eigenaar van een super lief en jong paard, zonder eventing ervaring.
Nu wil ik graag zorgen dat hij direct een goede ervaring opdoet. Wat is volgens jullie de beste plek (locatie en trainer) om heen te gaan met een jong paard?
DewiFoto schreef:Ik kom mij graag weer melden. Na het overlijden van Chappie vorig jaar heel lang gezocht naar een paard om het rijden weer op te kunnen pakken. Nu ben ik sinds iets meer dan een maandje eigenaar van een super lief en jong paard, zonder eventing ervaring.
Nu wil ik graag zorgen dat hij direct een goede ervaring opdoet. Wat is volgens jullie de beste plek (locatie en trainer) om heen te gaan met een jong paard?
Cioccolato schreef:Hier ook gewoon op de trailer. Heb 1 keer een weitje gemaakt toen ik 7 uur tussen dressuur en springen had.
Als je het zo onvriendelijk Vind zou ik er nier aan beginnen.. de ene wedstrijd gaat snel en zit mooi op elkaar en de ander is minder fijn gepland en zit er veel tijd tussen. Als er extreem veel tijd tussen zit, wat weinig voorkomt gelukkig, is het nou eenmaal behelpen.
Ik heb altijd extra hooi mee en water.