Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze stopte 1x bij het water, maar dat vind ze ook nog echt lastig. Daarom had ik eerst ook de oefencross opgegeven i.p.v. officieel, maar zowel Gorssel als Roden liep ze er makkelijk in dus nu toch gewoon B gereden. Ben een echte herintreder, want mijn laatste officiële wedstrijd was denk ik in 2006
Nu zelfs officieel B-geklasseerd met beide, want met Jente had ik hele nette stijlpunten en dus nog wel een winstpuntje gescoord volgens mij.
Theeglas schreef:Is hier overigens iemand die ik blij maak met een les/clinic van Roxanna? Ik heb deze, net als vorig jaar, gewonnen. Maar aangezien ik zelf uit de kop van Noord Holland kom ga ik niet even voor les die kant op. De bon van vorig jaar loopt morgen af, dus het zou zonde zijn als ook deze bon verloopt (1 jaar geldig). De bon staat niet op naam, dus als ik iemand er een plezier mee doe, dan stuur ik 'm op.
ElmoVelo schreef:Is die les voor Roxana Graman? Dan graag! Ze is mijn vaste instructrice mbt crossen
Theeglas schreef:Is hier overigens iemand die ik blij maak met een les/clinic van Roxanna? Ik heb deze, net als vorig jaar, gewonnen. Maar aangezien ik zelf uit de kop van Noord Holland kom ga ik niet even voor les die kant op. De bon van vorig jaar loopt morgen af, dus het zou zonde zijn als ook deze bon verloopt (1 jaar geldig). De bon staat niet op naam, dus als ik iemand er een plezier mee doe, dan stuur ik 'm op.

Weet iemand waar de stijljurys zaten? En dat rustig aan rijden was qua tijd ook nog niet zo gelukt met 7.2 strafpunt inclusief een weigering