Heeft dat bij jullie deze nacht ook zo huis gehouden? Rond 23u begonnen, het heeft water gegoten, immense wind en constant donderen en flitsen. Leek wel de rode lopen in Hollywood met een meute paparazzi. Over de regen ga ik niet klagen trouwens, die was meer dan welkom.
Op het pad naar de weides vanochtend flinke plassen en op de weide ook. De enige schade daar is een ontwortelde boom maar die was niet bijzonder van formaat en toch al dood.
ik heb vanmorgen dus de trailer naar de weide gebracht en de eerste baal hooi gegeven. Icaro heeft het gewoon vertikt om in de buurt te komen van het hooi zolang de trailer open lag en ik rondliep, zelfs al zat de draad ertussen. Pas nadat de auto afgekoppeld was en ik verderop de badkuip ben beginnen vullen ging hij eten. Zijn deken heb ik kunnen afdoen na 10 minuten gefoeter omdat hij zelfs met een emmer eten niet dichtbij genoeg kwam om hem te pakken. Eens hij de emmer had en doorhad dat het enkel deken afdoen was, was het geen probleem meer.
Kleding herkent hij zeker. Helaas lukt het truukje om in gewone kledij toe te komen dus ook niet meer.
Succes Daaphh, hoe is't geweest?