, wel leuk nu is het nog eens iets nieuws voor je
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, wel leuk nu is het nog eens iets nieuws voor je
! 
Hij kan soms moeilijk doen, ondanks dat hij wel graag crosst. 

Of in de toekomst met m'n toekomstig paard.
Hij stopt soms gewoon echt smerig, op eventingstage ook inspringen een kruisje allemaal goed en wel. Maar dan eerste oxertje van amper 60-70 cm ofzoiets gaat hij echt vol op de rem zo net op het einde en ik dan natuurlijk er af en midden in sprong gevallen. Beetje verbouwd hehe.
G.iel die les gaf zei dat m'n lijn perfect was en tempo ook super en dat hij wat verbaasd was waarom hij stopte. Nuja 't is vooral een paard dat 't vertrouwen wat moet krijgen op dat moment maar eens het vertrouwen goed zit, gaat hij overal wel goed door. 

cdetje schreef:Mocht er iemand van jullie foto's van de hindernissen in Anzegem hebben zou ik ze graag willen zien.
Denk niet dat in de gelegenheid ben om te komen kijken.
Mijn L paard is geblesseerd en voor men jonkie leek het B me te moeilijk. Maar dan weet ik een beetje wat ik volgend jaar kan verwachten:-)
.
Toch bedankt!

Vind ik echt jammer, want vond 't echt een toffe locatie!
Shuddy was niet goed bij de les. Maar goed hij was zo schrikkerig niet meer.
't is te zien hoe data past.
Gaver.ranch moet nu niet persé oefenjumping, hij kent het daar nu echt wel goed van de dressuurwedstrijden en de jumpings daar. Ben er nog niet uitgesloten geweest dusja. 
Volledig nieuw terrein, dus ik ben benieuwd.
Soms daar ook WVU.R jumpings dus voor de toekomst interessant.