[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:54

Mistid, hier is het op zondag nog drukker dan op zaterdag :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:00

Ik moest laatst even gauw iets uit de aanbieding halen, maar toen was het echt rustig. De eerste keer dat de winkel op zondag los was hadden ze veel personeel en van 4 tot 8, om 5 uur was de helft van het personeel al weggestuurd en nu zijn ze een uur korter los :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:02

Ik deed eerst mijn boodschappen op zondag, inmiddels zaterdag omdat het zo druk is op zondag!
Hier duurde het denk ik een zondag of zes voordat het zo enorm druk werd :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:04

@Sannnn, dat is wel een heel erg leukerdje...... denk dat het ook een leuk prijskaartje is.....
@Mistid, de zondagopening van winkels vind ik echt onzin, maar een hele enkele keer (2x per jaar ofzo) vind ik het wel heel erg makkelijk. En als je dan lekker alles meeneemt, is het lekker rustig winkelen. Maar als het afgeschaft wordt, vind ik het prima.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:04

Oh, dat is onze 5e of 6e zondag :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:06

Hoi,

Ik ben compleet verkleumd na een ochtend jureren. De kinderen mochten hun jas mooi aanhouden van mij. Vond de kou niet grappig en werd er bijna beroerd van. Zit nu aan de soep en zometeen lekker opwarmen onder de douche.
Zelfs mijn ontstoken teen was bevroren geloof ik want nu voel ik hem pas weer. Een aantal pony's liepen echt met ijspegels aan hun neus rond.
Mijn paarden staan lekker in de wei in de zon. Gisteren wilden zij niet eens meer binnen komen. De zon met extra dekens beviel de dames wel.

@ Bianca arme bull!
@mm enchilladas zijn heerlijk...
@ Leliaardje wat heeft die Dawn een leuk prethoofd.
@ texelse sterkte met het verlies

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:54

:wave: Goedemiddag!

Ik ben ff van de aardbodem verdwenen (in de lees-modus).. Ik ga nou eindelijk mezelf een schop onder mijn kont geven en meters maken met de opzet van mijn scriptie ~~}> Die wil ik eind februari inleveren dus ik zal jullie ff tijdelijk moeten missen anders komt er echt niks van :=

Het gaat jullie goed ;)

:evaw: bye!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:59

Succes MisterT!! Keurig hoor, zoveel zelfdiscipline!! succes met je scriptie.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:09

Succes MisterT!

Ik heb net mijn gezicht wat onthaard met van die facewaxstrips (begon met dit weer ineens te groeien :r ) nu voelt het alsof ik steeds kwijl :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:24

:= Sorry mirthe :D Ik heb gelukkig geen last van donkere haren in mijn gezicht.... Ik ken zelfs mensen die hun armen ontharen :oo

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:34

@ Mistid _O- .

Na een kop soep en een warme douche ben ik weer aardig op temperatuur. Nu lekker de kachel op 21 en met fleecedeken op de bank..

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 15:37

suikermeisje weet nog niet wat ze gaat koken vanavond
leliaardje ik vind het ook "warmer". alleen nu komt er hier weer zo'n koude wind dat is wel jammer
evelien succes met het paard van je ma
marijke wat heeft zeusje? zelfde weer?
hier ligt best veel sneeuw en ze lopen ook gewoon buiten. ze stappen alleen maar rennen doen ze niet op dit moment.
leuk paardje san
hier is het ook behoorlijk druk op de zondag in de winkels mirthe. Zelf zou ik dat niet doen
caro is koud geworden op cc. snap het best. en wat ben jij lief voor de kinders. ik heb vest aan gehouden en in de ring dan uit en erna meteen weer aan
succes misterT

zo was goed kort vannacht (kan daar zo slecht tegen)
baytje was beetje druk maar goed puber he. (met losrijden liep hij super) vorige keer kwam ik maar tot de x want toen was juryhokje wel heer erg eng. en nu liep hij erlangs zonder opzij te kijken.(door springen wordt hij minder kijkerig volgens mij) R galop was een ramp bokken en tja dat vond jury niet echt leuk.
had 172 en 169.
daarna met zoeff. ik kwam in het losrijstuk en toen zeiden ze dat ze giga inliepen dus ik moest met 20min de ring in. nouja prima daar was ze wel beetje gek en vind alles eng (buiten nooit, bijna tegenover gestelde van bay) daar had ik 165. toen 2e proefje en daar begon ze wel lekker te lopen. daar hadden we 174. en weinig tot niks gedaan van de week. Dus ondanks korte nachtje en de kou liep ze lekker :D
nu had ik eigenlijk nog wel zin om te schaatsen maar heb het al koud
dus denk dat ik bankzaken ga doen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:38

Ik heb weinig, maar ontwikkel met dit weer een pracht van een snor :x .
Ik trek wel eens een scheermesje over mijn onderarmen in de zomer, omdat ik heb heel snel koud heb en met een t-shirt aan en kippevel ziet het er niet zo charmant uit :+
Gelukkig ben je weer ondooid Caro! Zusje heeft Exloo springen afgemeld, die had het al koud bij het idee!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:40

@ Itsme er zaten kinderen te huilen van de kou en de ouders liepen met de pony's aan de hand terwijl de kinderen gingen opwarmen. Jammer van je punten

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 15:47

ja hier viel het nog wel mee in de bak maarja shirtje + jasje is wel goed koud dan maar even vest aan houden. Lekker zo'n dikke van de pavo. die kun je bijna als winterjas aan zo warm.

ah voor de kinderen vind ik dat ook altijd sneu

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:57

Goedemiddag.
Henny: Is ook echt superfijn, bovendien houd ie ook zijn mooie donkere kleur omdat ik niet hoef te scheren :) .
Sann: Wel een bikkel ben je zeg, maar nu kan What wel lekker naar buiten.
Mootje: Lekker zon stapritje, maar wel koude voeten idd.
Itsme: Fijn dat je wel lekker gereden hebt, voorbereiding is natuurlijk ook niet optimaal met dit weer.
Caro: Lijkt me ontzettend koud dat jureren nu gelukkig lekker warm op de bank.
Mistid: := , ach ja gelukkig ben je er nu weer een tijdje vanaf, succes met werken straks.

Ik ben vandaag weer samen met mijn moeder naar stal geweest, mijn scooter staat bij de garage want ide vind het te koud om te werken ;) , wel geluk bij een ongeluk want kan nu lekker warm met de auto mee :D . Wat minder fijn is is dat ik een heuze slee-blessure heb , was gisteren iets te fanatiek met mijn oppaskindjes, van een hele stijle heuvel met een geul onderin waardoor ik een stukje de lucht in vloog en op mijn stuitje landde :+ . Had er echt last van met rijden maar gelukkig had moeders haar rijbroek mee en kon zij ff lekker een stukje rijden, ze begon zelfs heel fanatiek aan de keertwendingen :D .

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:33

ik snap best dat veel mensen even een winterstop inlassen, zou het ook niet willen 4 a 5 keer in de week ergens anders heen moeten te trainen, waar je dan vervolgens hutje mutje in de bak zit... :n

sannn: dat beest van dat filmpje springt wel B-)
mister T succes met je scriptie... moet eigenlijk ook met school bezig.... :roll:
mirthe is weer haarloos :P vind die harstrips voor je benen altijd z'n drama... durf ze er zelf niet zo goed af te trekken 8)7

ik ga maar weer eens bezig met verpleegkundig rekenen... :x
en vanavond misschien ff lekker schaatsen + bij een vriendin slapen :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:35

Zo wat posten jullie toch altijd veel in het weekend! Ik ben zaterdags nooit online en dan moet ik tig pagina's doorlezen.

Ik las veel afmeldingen wat ik heel erg logisch vind.
Lielle heeft hele mooie foto's geplaatst die ik wel al op facebook gespot had.
Leliaard plaatst ook al zo'n prachtige foto! Die eerste is echt geweldig!
Texelse sterkte :(:) Altijd sneu als je afscheid moet nemen van een dier
Mistid,zo'n snor is toch alleen maar lekker warm?! Lekker laten zitten dus! Haha! Ik ken trouwens ook genoeg vrouwen die hun onderarmen ook ontharen e.d.

Viesje heb ik net weer gereden en die liep eigenlijk super. Ik had er in het begin wat moeite mee omdat hij de grote bakdeur heel spannend vond (die stond open tegen het stof) maar uiteindelijk liep hij in de draf en de stap echt als een veertje. De galop ging vooral snoeihard en als een hertje. Ik mag hem van de DA niet te geforceerd rond vragen omdat ik dan zijn rug kan 'overbelasten' en hij daardoor weer last kan krijgen. Dat is toch lastiger dan ik al dacht. :+ Meneer is natuurlijk nog een beetje stijver in de galop omdat we dat nog niet veel gedaan hebben en dan nog een ontzettend fris ook. Echt niet dat hij vanzelf in mijn hand ging zakken hoor! Ik heb gewoon druk gehouden van voor en veel voltes met extra veel stelling proberen te rijden. Maar paardje gaf echt geen cm mee, die liep wel lekker met de neus in de lucht gok ik. :P Achja, morgen mag hij weer en overmorgen doe ik hem even aan de dubbele longe.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:40

hier is alleen de appie op zondag open., kom er best vaak met m'n vriend oimdat we dan weer op het laatst bedenken.

Mirthe, balen van die haren. Ik heb altijd heel erg lichte haartjes.

Mendy, balen van je punten zeg!

Mistert succes met je scriptie.

Balen van je stuitje eef, rijdt je moeder vaker?

M'n kleine poown is heel erg verkouden =( heel veel snot uit der neus en staat te hoesten. Gister nog niets aan de hand.
Heb 4 weken geleden m'n wedstrijd afgezegd met haar omdat ik toch niet in finale zou komen. En die is dus aankomend weekend. Dus is maar weer goed. Anders had ik niet kunnen rijden en was ik wel 25 euro kwijt. (mennen marathons)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:44

Ik wilde gaan schaatsen, maar de verhalen op internet klonken niet veelbelovend. Ben even langs de opstapplaats van Vlaardingen gereden en daar durf ik nog echt niet op te schaatsen O:)
Vanaf morgen ga ik denk ik maar elke dag naar de ijsbaan... Ben toch al lid :) Daar ligt nu 12cm en het is er altijd gezellig!
Anne, Jammer dat Vies geen zin had om mee te werken!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:46

En wie weet wat voor leuks en lekkers er allemaal is in de koek en zopietent Mootje!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:49

Dat zou een beetje zonde zijn nu Mootje zo goed op dreef is met sporten en dieten Margriet ;) !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:55

Evie, Volgens mij bedoelt texelse Mannelijk schoon 8-)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:00

Mootje :o ;) :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:01

Ik heb toch gelijk O:)