suikermeisje weet nog niet wat ze gaat koken vanavond
leliaardje ik vind het ook "warmer". alleen nu komt er hier weer zo'n koude wind dat is wel jammer
evelien succes met het paard van je ma
marijke wat heeft zeusje? zelfde weer?
hier ligt best veel sneeuw en ze lopen ook gewoon buiten. ze stappen alleen maar rennen doen ze niet op dit moment.
leuk paardje san
hier is het ook behoorlijk druk op de zondag in de winkels mirthe. Zelf zou ik dat niet doen
caro is koud geworden op cc. snap het best. en wat ben jij lief voor de kinders. ik heb vest aan gehouden en in de ring dan uit en erna meteen weer aan
succes misterT
zo was goed kort vannacht (kan daar zo slecht tegen)
baytje was beetje druk maar goed puber he. (met losrijden liep hij super) vorige keer kwam ik maar tot de x want toen was juryhokje wel heer erg eng. en nu liep hij erlangs zonder opzij te kijken.(door springen wordt hij minder kijkerig volgens mij) R galop was een ramp bokken en tja dat vond jury niet echt leuk.
had 172 en 169.
daarna met zoeff. ik kwam in het losrijstuk en toen zeiden ze dat ze giga inliepen dus ik moest met 20min de ring in. nouja prima daar was ze wel beetje gek en vind alles eng (buiten nooit, bijna tegenover gestelde van bay) daar had ik 165. toen 2e proefje en daar begon ze wel lekker te lopen. daar hadden we 174. en weinig tot niks gedaan van de week. Dus ondanks korte nachtje en de kou liep ze lekker 
nu had ik eigenlijk nog wel zin om te schaatsen maar heb het al koud
dus denk dat ik bankzaken ga doen.