Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Goedemiddag!
Die wil ik eind februari inleveren dus ik zal jullie ff tijdelijk moeten missen anders komt er echt niks van

bye! 
) nu voelt het alsof ik steeds kwijl
Sorry mirthe
Ik heb gelukkig geen last van donkere haren in mijn gezicht.... Ik ken zelfs mensen die hun armen ontharen

.
.
, ach ja gelukkig ben je er nu weer een tijdje vanaf, succes met werken straks.
, wel geluk bij een ongeluk want kan nu lekker warm met de auto mee
. Wat minder fijn is is dat ik een heuze slee-blessure heb , was gisteren iets te fanatiek met mijn oppaskindjes, van een hele stijle heuvel met een geul onderin waardoor ik een stukje de lucht in vloog en op mijn stuitje landde
. Had er echt last van met rijden maar gelukkig had moeders haar rijbroek mee en kon zij ff lekker een stukje rijden, ze begon zelfs heel fanatiek aan de keertwendingen
.
vind die harstrips voor je benen altijd z'n drama... durf ze er zelf niet zo goed af te trekken
Altijd sneu als je afscheid moet nemen van een dier
Meneer is natuurlijk nog een beetje stijver in de galop omdat we dat nog niet veel gedaan hebben en dan nog een ontzettend fris ook. Echt niet dat hij vanzelf in mijn hand ging zakken hoor! Ik heb gewoon druk gehouden van voor en veel voltes met extra veel stelling proberen te rijden. Maar paardje gaf echt geen cm mee, die liep wel lekker met de neus in de lucht gok ik.
Achja, morgen mag hij weer en overmorgen doe ik hem even aan de dubbele longe. 
Daar ligt nu 12cm en het is er altijd gezellig!