Ik was vroeger altijd donkerblauw wit. En nu donkerbruin lichtblauw. Niet echt opvallend want dat hebben er zo veel maar ik vind het mooi staan bij een vos
Wilma
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wilma

MargreetW schreef:Lielle, ik weet niet welke kleur jouw paard heeft maar ik heb wel met een blij gezicht (voor zover dat 's middags nog mogelijk was) tegen iemand op een bruin paard met rode crosskleuren Hoi Lielle gezegd. Maar ik denk niet dat jij dat was aan haar blik te zien.
Ik zal naamplaatjes maken boktnaam en eigen naam, dan moet het toch eens een keer goed komen.
) dus die zal het wel zijn geweest. 
Ik had 6.38......ga me bijna schamen dat ik dan zo rustig heb gereden. Alhoewel ik wel een mooie volte heb gemaakt tussen 7 en 8 en ook bij het water heel erg buitenom ben gegaan, zodat Bull de tijd kreeg alles in zich op te nemen. Omdat hij van veel publiek nog wel onder de indruk is. 
Evony schreef:ik had 7,01 bianca
Maar ben dan ook 2 minuut lang bij een hert gestrand
Interesseerde me toen weinig, had er zaterdag wel meer het tempo in. Maarja, dat mocht niet baten.
Ga je nog in Putten springen volgende week?
Sannnn schreef:Haha, dat had ik in Vlietland vorige week Bianca. Was op 1 na dacht ik de langzaamste van de L ruiters.Interesseerde me toen weinig, had er zaterdag wel meer het tempo in. Maarja, dat mocht niet baten.
Ga je nog in Putten springen volgende week?
ga binnekort wel oefenspringen in kootwijkerbroek geloof ik..? ik had een schemaatje gemaakt namelijk. En bij Alice de oefencross.
Heb ook nog wat in huis gedaan, maar daar is het eigenlijk te warm voor! 
.
.
. Bij een man en vrouw bij mijn ouders in de buurt met een aantal Friezen. Het is nog niet helemaal duidelijk op welk paard ik ga rijden, misschien op een ruin die ooit Z1 gelopen heeft
. Gister al op een andere gereden en sinds lange tijd weer met een heerlijk gevoel van het paard afgestapt
. Dat hoge opgooien van die Friezen was wel even wennen tov een haflinger of een volbloedje
. Springen zit er helaas voorlopig dus niet in, maar ik probeer wel zo nu en dan met Madelene te blijven meekomen naar de sgw's!

Morgen weer springles. 
[HAR] Iemand overhalen naar ander zadel