[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:14

Nu ik je in het echt heb gezien, heb ik je natuurlijk al 100 keer gezien of langs zien lopen op sgw's. Maar nooit echt bij na gedacht. Nu heb ik je profielfoto's gezien en toen was het natuurlijk heel duidelijk.

Ik was vroeger altijd donkerblauw wit. En nu donkerbruin lichtblauw. Niet echt opvallend want dat hebben er zo veel maar ik vind het mooi staan bij een vos

:wave: Wilma 8-)
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 27-06-11 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:14

wat is sem toch ook leuk ventje :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:17

@ marijke ik ken jou verder ook niet :D . Ik heb een schimmel maar die stond denk ik al op de trailer op dat moment.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:18

Ik dacht even slim te zijn en in je profiel te spieken maar dat wordt hem niet :D

Ik heb je wel op FB, ik ga daar eens effe kijken ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 16:23

Lielle, ik weet niet welke kleur jouw paard heeft maar ik heb wel met een blij gezicht (voor zover dat 's middags nog mogelijk was) tegen iemand op een bruin paard met rode crosskleuren Hoi Lielle gezegd. Maar ik denk niet dat jij dat was aan haar blik te zien.
Ik zal naamplaatjes maken boktnaam en eigen naam, dan moet het toch eens een keer goed komen. :j

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:25

Ik zal naamplaatjes maken boktnaam en eigen naam, dan moet het toch eens een keer goed komen. :j

IK BEN VOOR!!!! :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:32

MargreetW schreef:
Lielle, ik weet niet welke kleur jouw paard heeft maar ik heb wel met een blij gezicht (voor zover dat 's middags nog mogelijk was) tegen iemand op een bruin paard met rode crosskleuren Hoi Lielle gezegd. Maar ik denk niet dat jij dat was aan haar blik te zien.

Ojee is idd bruin, niet zo heel groot en een grote duidelijke bles. Maar er was idd nog iemand in het rood op een bruin paard, en ik ben me van geen kwaad bewust (hoewel ik Noor dus ook niet herkend heb :oo ) dus die zal het wel zijn geweest.

Afbeelding

(O, en Lielle spreek je uit als Li-elle, hoewel ik ook naar Liele rijmend op Miele luister).

Marijke, zo heb ik dus Geert niet herkend zaterdag :oo
Laatst bijgewerkt door Lielle op 27-06-11 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Teesje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:33

Haha..MM... zat in een ander topic te lezen hoor, maar nu dus ook ff hier :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:43

Jaaaaaa Jaaaa Wilma! Morgen vroeg 9.00 had je gehoort?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 17:26

Jammer dat je tentamen niet lekker ging San
Wel een goede dag voor een ontruimingsoefening Lielle. De enige echte ontruiming die ik ooit heb meegemaakt was in de gietende regen en het was ook geen oefening (pand van de buren stond in brand en die kelder lag onder de winkel waar ik toen werkte)
Gefeliciteerd met je 3de plaats Mistid. Lijkt me best lastig rijden zo een tuiger
Evony fijn dat je gesprek goed ging
Dat wordt weer een rondje NL voor jou Texelse
Sem kijkt ontzettend lief Margreet

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:57

Als de tijd zo gemakkelijk was voor iedereen in maarsbergen dan hebben Bull en ik zeker in een bejaarden tempo gereden... :o Ik had 6.38......ga me bijna schamen dat ik dan zo rustig heb gereden. Alhoewel ik wel een mooie volte heb gemaakt tussen 7 en 8 en ook bij het water heel erg buitenom ben gegaan, zodat Bull de tijd kreeg alles in zich op te nemen. Omdat hij van veel publiek nog wel onder de indruk is.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:00

ik had 7,01 bianca :Y)
Maar ben dan ook 2 minuut lang bij een hert gestrand :')

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:02

Evony schreef:
ik had 7,01 bianca :Y)
Maar ben dan ook 2 minuut lang bij een hert gestrand :')

Maar jij reed B en Bianca L.

Ik heb ook niet overhaast gereden maar wel lekker doorgegaloppeerd waar het kon. Had een paar tijdfouten. Bij het water ook een heel ruime wending gereden zodat ik mooi tijd had recht voor 10 a te komen. Hert heeft Sim niet eens gezien. :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:04

Haha, dat had ik in Vlietland vorige week Bianca. Was op 1 na dacht ik de langzaamste van de L ruiters. :P Interesseerde me toen weinig, had er zaterdag wel meer het tempo in. Maarja, dat mocht niet baten. ;) Ga je nog in Putten springen volgende week?
Wat een schatje zeg is Sem!!
Dat word weer tour door NL Texelse, wel super leuk dat jullie nog keer gaan kijken bij die 2 paarden.

Pfft, hier hele middag druk geweest met werkschema CH. Dus aan leren niet toe gekomen, dat moet zo dus maar even als ik me zinnen kan verzetten. :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:05

Ik vond dat hert wel erg mooi gedaan, maar Bull heeft dat ook niet gezien idd. :D Die paardenkoppen bij de weg vond ik ook wel erg gaaf !!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:09

Trouwens als je CCI1* gestart bent dan mag je toch geen M meer starten, moet je toch Z starten? Zie op uitslagen lijst dat iemand die in Renswoude 1* gestart is in MB nog M gereden heeft, mag dat dan?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:11

Sannnn schreef:
Haha, dat had ik in Vlietland vorige week Bianca. Was op 1 na dacht ik de langzaamste van de L ruiters. :P Interesseerde me toen weinig, had er zaterdag wel meer het tempo in. Maarja, dat mocht niet baten. ;) Ga je nog in Putten springen volgende week?

Nee ik heb 3 juli een les bij Rob en 9 juli bij Wendela, dus dat is even druk zat met een springles erbij. Heb eigenlijk helemaal niks gepland aan wedstrijden, alleen lessen en sgw uiteraard ... :D ga binnekort wel oefenspringen in kootwijkerbroek geloof ik..? ik had een schemaatje gemaakt namelijk. En bij Alice de oefencross.

* ster staat toch gelijk aan Z ?? ongeveer ?? wellicht reed diegene HC M klasse ...?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:17

Margreet fijn dat je alweer wat opknapt. Leuke foto van Sem! Vind hij wel lekker zeker, nu in het badje?
Texelse lange dag dus morgen! Het wordt weer warm dan, dus hopelijk hebben jullie airco in de auto!
Mijn tijd klopte precies vrijdag. Had nog 2 minuut 1 over. Ik stel hem altijd ruim in omdat ik meestal ook te langzaam ging. Maar dat maakte mij eigenlijk niks uit!

Dat hert was idd erg moooi gedaan, net als de paardenhoofden bij de weg! Heel duidelijk ook waar je moest zijn!
Ben vanmiddag lekker een boek gaan lezen! Is spannend, dus hij is nu over de helft. :+ Heb ook nog wat in huis gedaan, maar daar is het eigenlijk te warm voor!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:34

Margriet: morgen dan maar een boek lezen in de zon, wordt je nog bruin ook!
Bianca: schaam je vooral niet voor je tijd. Je bent een jong paard aan het opleiden en hem en jezelf veilig en verantwoord naar de finish rijden is eerste prioriteit, tempo komt vanzelf wel!!
Lielle: Lilly luister je ook naar toch? ;)
Mistid: bezig aan een carriereswitch zie ik? Staat goed die tuigers :).
Texelse: Zo, jij was ook al vroeg aan de sop! En trailer mee kan handig zijn, kun je desnoods een paard meteen inladen en meenemen :P.

Ik heb goed nieuws, ik heb een nieuw bijrijdpaard :D. Bij een man en vrouw bij mijn ouders in de buurt met een aantal Friezen. Het is nog niet helemaal duidelijk op welk paard ik ga rijden, misschien op een ruin die ooit Z1 gelopen heeft :). Gister al op een andere gereden en sinds lange tijd weer met een heerlijk gevoel van het paard afgestapt :D. Dat hoge opgooien van die Friezen was wel even wennen tov een haflinger of een volbloedje ;). Springen zit er helaas voorlopig dus niet in, maar ik probeer wel zo nu en dan met Madelene te blijven meekomen naar de sgw's!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:42

Floor, wat leuk dat je weer iets gevonden hebt om te rijden :D
Sannn & bianca, mijn snelste tijd was denk ik 20 sec. Boven optimaal.... Dat paard durfde ik echt niet te laten lopen. Sprong alles wat op zijn pad kwam anders :+
Lielle, ik sprak je naam ook verkeerd uit de eerste keer O:)
Texelse, leuk dat je dochter voor de tweede keer gaat rijden bij Sim in de buurt!
Lau, ga je nog wat doen met die twee gevonden vossen?
Margriet, respect dat je met dit weer het huishouden hebt gedaan!
Sannn, zo heeft Tg mij het wel uitgelegd :j
Mm & Margreet gaan een namenlijst maken _O-
Mistid, wat een ruige foto!
Lau, hebben de pups hun oogjes al open?

Het is zo benauwd in huis -O-

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:45

Hier is het echt super koel in huis. Helaas moet ik Zeus nog rijden... Denk dat ik nog effies wacht. Vind het nog steeds walchelijk warm buiten.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:48

Laatst bijgewerkt door Sannnn op 27-06-11 19:57, in het totaal 2 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:55

@ Floor leuk dat je een bijrijdpaard heb.

Mijn paard heeft het hert ook niet gezien. vanavond dag 1 van de paraplu en vlaggetjestraining gehad. 3 paraplu's opengeklapt in staanders gestoken. Kwam bij de stal de bocht om en daar ging ik al bijna. Paard compleet in paniek. Ik er snel af gegaan en longeerlijn gehaald. Rustig eerst aan de longe de bak in en langs de plu's gelongeerd. ernaast gestaan en ze laten draaien. Blauw met witte plu is eng. Rood en groen met wit niet. Daarna erop en was er niks aan de hand. Morgen met de ruin maar die gaat ook eerst aan de longe en begin ik met 1 plu. Ik ben nog niet heel levensmoe. Was in elk geval tevreden met de merrie :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 20:00

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 20:17

TG heeft met schimpie een foutloos parcours gereden +:)+

Lau wil gewoon een mooi tweespan op stal en zoekt een vos die zoveel mogelijk op haar huidige paardje lijkt

kim heeft een tweede prijs mee naar huis genomen. Gefeliciteerd

Snoek kan me voorstellen dat je zo aan het tobben bent over vorstin

Mistid! wat een gave knol! Lijkt me zo vet om een keer op een échte tuiger te rijden. voor de foto is het jammer dat je net lichtrijdt, ziet er een beetje uit of je erachteraan komt wapperen :D

Ik hoor wat gekke dingen van de cross van dit weekend. Verkeerde tijden, verkeerde afstanden en maar 1 jury? Wat zijn de voorwaarden voor een stijljury?

Oej Sann die foto met dat bit doormidden! En dan maar hopen dat je paard vanzelf stopt of op je zit terug komt :=

Ik had vanmorgen een heftige begravenis. Kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat een meid van 15 en een jongen die gisteren net 13 is geworden hun papa moeten begraven.
Daarna kwam de fysio voor Vies en die had gelukkig goed nieuws. Hij vond het goed vooruit gaan en leek mij zelfs een beetje verrast over hoe soepel het voelde. Ik heb vandaag met het zadel op moeten stappen aan de hand en morgen moet dat ook weer. Daarna mag ik erop en dan moet ik precies hetzelfde doen. Lange lijnen over de hoefslag, neus op kniehoogte en flink doorstappen. Na twee dagen erop stappen mag ik een paar stukken lange zijde (dus voor de hoek weer in stap) draven en dan ook weer neus op kniehoogte. Als ik dat draven twee dagen gedaan heb, moet ik hem bellen met hoe het gegaan is.