Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MelanieB schreef:De indoorcross wat dus nu deurne is wil ik best meerijden, maar als het weer ene dag dressuur is en andere dag cross springen gaat dat niet lukken ben ik bang, mn ma wilt dat niet 2 dagen, volgens mij is deurne wel dichterbij dan wanroij, maar moet ff uitzoeken..
_Sim_ schreef:TeeGee schreef:Ik ga gewoon opgeven en zie later wel of ik een paard heb![]()
![]()
Bij Chaam werkt dat iig niet, dan weet je dat vast.![]()
Leliaardje schreef:Tongeren klinkt wel weer heeeeeeeeel ver weg.
Het is wel jammer dat Chaam, Etten Leur en Maarsbergen nu zo kort op elkaar zitten. Vind ik wel beetje veel van het goede voor de start van het nieuwe seizoen.
En dan is het zomerseizoen weer zo erg leeg.
Loetie84 schreef:MelanieB schreef:De indoorcross wat dus nu deurne is wil ik best meerijden, maar als het weer ene dag dressuur is en andere dag cross springen gaat dat niet lukken ben ik bang, mn ma wilt dat niet 2 dagen, volgens mij is deurne wel dichterbij dan wanroij, maar moet ff uitzoeken..
Donderdag is dressuur (en een gedeelte springen), de rest van het springen en de cross is op vrijdag. Woensdags is dan nog de oefencross/les. Ik heb me voor zowel de oefen- als de 'echte' cross opgegeven en blijf twee nachten overnachten voor 20,-. Das nog wel een keer te doen toch?? Daar kan ik in ieder geval niet voor heen en weer rijden!