[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:02

Nee, die is er nogsteeds niet, maar die heeft hier niets mee te maken. Structuur in het bedrijf is een beetje ingewikkeld (en misschien zelfs een tikkeltje omslachtig) :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:05

Hier worden de functioneringgesprekken ingepland, zal niet veel boeiends zijn denk ik :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:05

Morgen :wave:

Corien: Foto ziet er zo in het klein al heel gaaf uit 8-)
Evie: Jammer dat je niet kunt gaan springen..
Sanurie: Wat vervelend zeg :\ hopelijk valt het mee!
Billy: Dat was dus schilderen! Toch een kwestie van een beetje mazzel hebben, één geïnteresseerde is natuurlijk genoeg ;)

Ik zat om 9.15 uur alweer bij de mondhygiëniste en daarna maar gelijk door gegaan naar stal. Eerst 40 minuten met Woll aan de hand in de binnenbak gestapt en een beetje gedraafd. Die was braaf muziekje aan en dan is het wel te doen, verder is er natuurlijk maar weinig aan :+ Daarna Oscar gereden en die ging ook fijn :) Was helemaal niet zo druk, dus dat was lekker rijden.

Nu maar even opruimen hier, beetje een bende en dan maar eens aan de studie. Vanavond naar een kerst/lichtjes iets hier in de stad en met een vriendinnetje eten :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:48

Allemaal hard aan het werk? ;)
Gezellig avondje dus weer voor de boeg, Vief.

Ik kan vanavond niet met Jer op stap. Mijn ouders zijn naar A'dam voor therapie, dus heb geen auto die de trailer kan trekken. Avondje wandelen dus maar weer en even flink aan de studie. Hopelijk valt het morgen mee met de gladheid. Wil eigenlijk vrijdagochtend weer eens lessen, dus nog een paar keer rijden zou fijn zijn!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:03

Wat leuk dat je naar het NK sprint gaat Noor! Jammer dat je niet met Jer op stap kan vanavond. Morgen verwachten ze weer sneeuw…
Jeetje Shanouk, dat de wegen bij jullie zo slecht zijn. Hier hebben ze alle grotere fietspaden ook schoongemaakt. Zelfs in het dorp viel het hier qua gladheid mee. Lagen ook al wat plassen. Net alsof het ging dooien terwijl het nog -1 was. Meestal is het dat je met 60% goed een voldoende hebt, maar dat verschilt per studie dacht ik.
Jammer Evie, maar wel verstandig.
Vief leuk met vriendin uit eten vanaaf!

Ben nu pas terug van de Makro. Wat hebben ze daar toch een leuke dingen. Heb zo’n fleece deken met armen gekocht, lekker voor op de bank ’s avonds. :D Kreeg net een sms dat ze op club EINDELIJK gestrooid hebben, zodat we veilig kunnen uitladen. Moet alleen als ik wil rijden toch vanavond gaan, paps heeft de auto mee die de trailer kan trekken. Mini ervoor zetten heeft weinig nut denk ik. ;) Dus maar even afwachten wat het weer doet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:05

@ Billy vervelend allemaal voor je, maar in deze tijd is een huis meestal nog niet zo snel verkocht.
@ Tg aardig buikje zeg... :D
@ Mo dat word idd aanpoten op je werk....

Ik ga vanavond op date... :o ben benieuwd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:07

Vief, Lichtjesavond hier is altijd leuk :j
Noor, Wanneer heb jij je gesprek?

Ik heb net mijn salaris- en bonusgesprek gehad :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:08

En zo te zien ben je tevreden Mootje :D

Ze mogen ook wel flink wat bieden met je overwerken in het vooruitzicht. :+

@ Bianca: Spannend!!! Een blind date?
Laatst bijgewerkt door rowo op 21-12-10 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:10

Zo te lezen een goed gesprek dus Mootje. :P

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:23

@ Sann: Fijn dat er normaal gestrooid is! :)
@ Vief: Veel plezier vanavond met de meiden ;)
@ Noor: Jammer dat je niet met Jer op pad kunt. Gelukkig kan hij in ieder geval toch wat bewegen met het wandelen.
@ Bianca: Spannend! Veel plezier :D
@ Mootje: Dat klinkt alsof je er blij mee bent :D !

Ik zal straks even eten en dan naar springles.
Dan door naar vriendlief en morgen weer werken van half 11 tot half 3, daarna oefenparcours en 's avonds met de meiden wat leuks doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:27

Druk programma, Kim!

@ Mootje: weet ik nog niet, ergens voor 1 februari in ieder geval :+
Mijn collega (type superaardig, maar een beetje warrig) gaat de gesprekken inplannen. Ach ik hoor het wel. Volgens mij is ie wel tevree, want mocht me kandidaat gaan stellen voor de OR. :Y)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:33

Mooi Mootje!
Noor, zit vast wel goed!
Bianca, spannend, veel plezier!

Ik heb niet echt zin meer :Z

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:35

Ik ook niet, zit al in overtijd gelukkig :) Nog even volhouden!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:37

Ben je zo vroeg begonnen? Ik moet nog een klein uurtje...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:42

Ik zit hier ook al langer dan 8 uur.
Noor, Bij ons mag je je pas kandidaat stellen als je langer dan 5 jaar in dienst bent!
TG, Jij begint gewoon laat :P

Ik heb trouwens te horen gekregen dat wat af is, af is en wat niet klaar is niet mijn schuld is :D En mijn prioriteit blijft op een ander project, dus als hij pech heeft..... :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:43

Ja, 9 uur :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:45

Ik begin ook 9 uur, maar zou veel liever van half 8 tot 4 ofzo werken. Van 9 tot half 6 is echt verrot, maar ja. (moet er wel bijzeggen dat het kantoor tussen de middag ook nog een uur dicht is en ik naar huis ga :o )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:47

Dat is ouderwets Rowo ;)
Ik mag tussen 6 en 10 's ochtends beginnen :D En om 10 uur 's avonds word ik naar buiten geschopt door de beveiligers.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:48

Hai allemaal.
Denk dat Sim het enige paard is dat droog wordt gefohned na het rijden. Ja, jullie lezen het goed; ik heb haar drooggefohned. :D Durf haar nl echt niet met een bezweet/nat hoofd buiten te zetten met die kou en met lang uitstappen en een handdoek krijg ik haar niet droog (hoofd is tot de bakstukken geschoren, dus daar zit erg veel/lang haar).

Fijn dat ze op de club het terrein gestrooid hebben San. Wel jammer dat je nu vanavond pas kan. Lekker zo'n "mouw-deken".

Lekker dat je rust hebt nu Noor. Kan je zien dat het je toch (onbewust) meer bezig houdt dan je misschien door had.
Mootje kan binnenkort weer lekker gaan shoppen ivm salaris en bonus, tenminste als je daar tijd voor hebt gezien je overwerk. Hopelijk komt er een goede oplossing.....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:50

Tot half 6 vind ik af en toe ook wel vervelend maar moet zeggen dat uitslapen tot 8.15 ook wel erg lekker is.

Sim, ik rij gewoon tot ie begint te zweten en dat stop ik :+ haha nee gekheid, T staat binnen dus dat scheelt. Ik ga eind januari/begin feb scheren.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:50

Dat is idd ouderwets, maar wel lekker. En aangezien het kantoor dicht is blijf ik hier niet braaf zitten. Kan nu mooi voeren tussen de middag en de paarden binnen zetten.

Trouwens wel ideaal dat je zelf mag kiezen hoe laat je begint. Kon ik dat maar, dan begon ik wel om 6 uur.

@ Karen: slaap je dan tot kw over 8 :oo Ik ben er kw voor 7 al uit. Maar moet zeggen dat ik mega uitgebreid ontbijt en ook voer en uitmest s ochtends.

@ Sim: kom je mijn paarden ook ff fohnen? :D *D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:52

Sim, dat is toch heel normaal. Meteen even watergolven, maskertje en her ladyship kan er weer tegen :D

Hier ook flexibele tijden, inclusief thuis werken, ideaal!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:53

Uhh mn wekker gaat wel eerder maar meestal ben ik er dan pas uit. Ik ontbijt op werk en het is nog geen 10 min rijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:54

TeeGee schreef:
Sim, ik rij gewoon tot ie begint te zweten en dat stop ik :+ haha nee gekheid, T staat binnen dus dat scheelt. Ik ga eind januari/begin feb scheren.

Dan zou ik korte ritjes hebben.....

Normaal rijd ik smiddags omdat ze in de winter in principe halve dagen buiten staan dus dan heb ik niet zo'n probleem. Maar nu staan ze in de wei ipv de paddock en kunnen ze dus de hele dag (tot een uur of half 5) buiten staan. Als ik overdag vrij ben wil ik gewoon gaan rijden ipv te wachten tot 's avonds of eind van de middag zodat ze dan daarna meteen binnen kan blijven. Als ik nu smorgens rijd of smiddags gaat ze daarna weer naar buiten (kan niet op stal alleen want dan breekt ze de boel af).

Sim gaat binnenkort voor de 2e keer geschoren worden, maar hoofd (vanaf bakstukken) oren en benen blijven er in. Nu zit ze al weer erg dik in het haar.
Laatst bijgewerkt door Sim op 21-12-10 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:54

Hier moet gewoon iemand op kantoor zitten. En omdat ik nog veel binnenwerk ben ik dat meestal. Ach het went!

@ Karen: ik zou dan helemaal gestresst raken als ik zo laat op zou staan. En ik hoef (normaal) nog geen 5 min met de auto :o

Moet zeggen dat uitmesten voor het werk wel s avonds veel scheelt.

@ Lielle: werk je veel thuis?