allebei waren ze zeer enthousiast, na de jumpings werd het tijd voor wat verandering

hier een enthousiaste gerald
hij zette aan in galop nadat ik over de gracht ging (waardoor ik dus in een vreemde houding zit)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Bianca: Bullie is goed aan het uitzwaren zeg. Hoe groot is hij nu?

wel lekker maar goed wil op een geven moment wel weer geld gaan verdienen

Ze is 7 geworden!

.
. Tikte mezelf alleen keihard met zweepje boven de sprong
. Dat was niet echt fijn.
mooi dat ze goed ging.
.
.
)
!!
Daar heb ik een kopie van gemaakt toen ik m'n startkaart voor Bandit heb aangevraagd.

Ik vind het 'echt te groot zijn' wel meevallen hoor.
Succes met je bult schoolwerk!

) ... maar heb wel fijn gereden. Ff met de Band gesprongen en met het gas gespeeld
Ff een nieuwe manier van gas open zetten geprobeerd ... dat ging lekker haaaaard, proberen we het volgende keer ook eens zo in het bos
Ook weer wat op de piano gespeeld, dat vind ie echt leuk. Kan niet wachten tot de crosstrainingen hier beginnen! 

Met mijn andere paard Fari ga ik crossen, maar die is ff uit logeren. Het zat me thuis allemaal tegen en dat paard moet echt getraind worden. As weekend haal ik haar weer op en het eerste is dan de tripalon en vervolgens Markelo en Westerbork
Al echt heeel veeel zin..!
Heeft ie de 1e paar keren in het parcours dan ook heel veel gekeken of zijn gekleurde balkjes vertrouwd?
Een waterplas loopt ie dan wel zo door, maar ja tis een aparte...