@ ruudjw: ik ga naar Gorssel samen met heel wat bokkers; TeeGee, Martine__ , CasirAsk, Dela, Malloesje. Echt erg gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dus ook met veel leeftijdsgenoten. Bestemming: Marmaris, Turkije.
Dus tijd zat om van alles te gaan doen. Heb er echt zin in.
Zeker niet van die feestlocaties 

Ik krijg spring les, maar op het oefenterreintje staan ook enkele cross hindernissen dus dan pakken we die soms ook even.. Maar echt intensief trainen, dus echt naar een cros toe trainen doen we pas weer tegen maart...

Dus niet echt vakantie, maar wel heel leuk. Lekker met 20 medestudenten daar zitten in een vila net buiten Florence. 

Maar verder wel leuke stad en je kunt er vanalles kopen. Afdingen op spulletjes en kleren wordt echt een leuke sport haha! 
Wel balen van je enkel 
Maar vond het er erg leuk. Gezellige stad vriendelijk. 's Avonds tot laat ook lekker buiten op de trappen naast de (nep) David gezeten. Leuke sfeer en echt super mooie dingen gezien! Hotel op 30 stappen van het centrum. Echt super leuk gehad!

Die villa is nl het Ned. Kunsthistorisch instituut Florence
. Maar ach daar zijn wij er ook voor en vind ik ook het leukste. 
rowo schreef:@ ruudjw: ik ga naar Gorssel samen met heel wat bokkers; TeeGee, Martine__ , CasirAsk, Dela, Malloesje. Echt erg gezellig
* 
TeeGee schreef:rowo schreef:@ ruudjw: ik ga naar Gorssel samen met heel wat bokkers; TeeGee, Martine__ , CasirAsk, Dela, Malloesje. Echt erg gezellig
En Irene ook nog

Succes met leren nog!
We moeten alleen wel heel snel zijn, we moeten zo'n beetje nog alles regelen dus ben benieuwd wat er uit komt