ja hoor lekker is dat, de moeder van m'n vriend(5maanden) die was voor 1 jaar naar australie. vandaar dat ik haar gister pas voor het eerst zag. Ze kwamen bij mij thuis om ook kennis te maken met mijn ouders. Nouja ik vond haar echt helemaal niet aardig maja deed maar net alsof iedereen verdient een kans.
Ze deed ook echt heel onaardig tegen mij en m'n ouders(wij zijn niet kerkelijk en hun heel erg).
je merkte al meteen dat zij daar heel erg mee zaten, wat ik al raar vind want je gaat niet iemand beoordelen om wat hij/zij gelooft.
Krijg ik diezelfde avond van m'n vriend te horen dat ze mij maar arrogant vond en dat ik geen respect had voor m'n ouders. Daar is het normaal om u te zeggen tegen je ouders. Heb ik best respect voor maar mijn ouders denken daar heel anders over. Ze zeggen altijd je bent mij eigen vlees en bloed en daar gaan we geen u tegen zeggen. En ja als ik me zin niet krijg en m'n ouders hebben geen goede rede daarvoor dan blijf ik net zolang zeuren tot ik me zin krijg en dan krijg ik dat ook meestal wel. als ze een goede rede hebben zeur ik ook niet verder daar heb ik dan wel respect voor.
maja ik had dus net een beetje onenigheid met me moeder en dan schieten er wel eens woorden heen en weer die miss andere mensen niet echt normaal vinden.
Nouja ik was dus met me ma aan het ruzien toen zij opeens in de kamer stonden. ze stonden er al een tijdje maja niet gezien dus.
Toen was het wel een beetje oeps want ik weet dat zijn gezin best kerkelijk is. Ze schrokken ook meteen toen ze hoorde dat ik dat dus absoluut niet ben.
Nouja conclusie ik ben arrogant met een grote mond en ik heb geen respect voor anderen. Heb ik voor niks zo me best zitten doen die middag.
Nu mag hij niet meer naar me toe. Wat ik dus echt belachelijk vind, maja hij is dan weer zo netjes om dan ook naar z'n ouders te luisteren. Ik had het allang geweten. Hij is 17 en dan gaan je ouders je nog vertellen dat je niet eens naar je eigen vriendin mag. Nouja beetje raar vind ik dat wel.
Nouja moest even m'n verhaal kwijt.